"02"

743 31 18
                                    


Justin: YILLARDIR PEŞİNDEYİM GOMEZ!


Justin: BİR KERE BİLE YANIMA GELMEDİN! BENİ HEP GÖRMEZDEN GELDİN!


Justin: NEDEN BENİ SEVMEDİN? NEDEN SEVMEYE ÇALIŞMIYORSUN!


Selena: NEDEN Mİ? BİRDE NEDENİNİ SORUYOR MUSUN BANA! SEVDİĞİM ADIMI ÖLDÜRDÜN! BENİ ZORLA SENİNLE EVLENDİRDİN! ETRAFIMDAKİ KİŞİLERİ ÖLDÜRÜYORSUN! SENDEN NEFRET EDİYORUM!


Selena:seni sevmiyorum çünkü senden nefret ediyorum... sen bana kendini sevdirmedin.


Justin: olsun nefrette bir duygu...



Selena: Justin şunu bilmelisin o duygudan başka hiç bir şey olmayacak! Sen benim aşık olduğum adamı öldürdün! Ve birde beni senin gibi bir piçle zorla evlendirdin!


Justin: orada dur bakalım! Benimle zorla mı evlendiğini düşünüyorsun? Seninle zorla evlenmedim! Sizi kurtardım ben! Ne bekliyorsun? Benden daha iyi birisini -seni daha çok seven birisini- bulabileceğini mi düşünüyorsun? Seninle zorla evlenmedim! Sen şirketin için benimle evlendin! İki seçeneğin vardı! Ya benimle evlenmek yada şirketin batması... ve sen benimle evlenmeyi seçtin.



Justin: bana sürekli bencil diyorsun ya... asıl bencil sensin! Seni 14 yaşından beri seviyorum. Sen ise benim dışımda herkesle sevgili oldun! Beni hiç umursamadın! Sen onlara gülümserken ne hissettiğimi hiç umursamadın ! Şimdi umursamak zorundasın... istersen zorla istersen isteyerek. Ama beni umursamak zorundasın! Önünde iki seçenek var... ya beni sevmek yada beni sevmek...



Selena:sen duygusuz piçin tekisin! Ne hissetmiş olabilirsin ki?

Justin: ne hissettim biliyor musun? Sen onları gülümserken , öldüğüm zaman ,güldüğünde yanaklarında oluşan çukurcuklara gömülmek istedim.



Justin: gülüşünü bir kutuya koymak istedim. Benden başka kimseye gülümsememeni istedim. Beni sevmeni istedim. Herşeyinle benim olmanı istedim.



Justin: ama bazen sevgi yeterli olmuyor! Zorla olsada, sen istemesende ... şimdi sadece benimsin!

Let Me Love You-Jelena-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin