"13"

443 29 4
                                    

Not: güzel bir bölüm olmadığını farkındayım. İçime hiç sinmedi. Ama yayınlamak istedim. Sizce Bir daha ki bölüm kimin ağzından olsun? Texting? Selena'dan? Justin 'den?

Justin elinde tuttuğu poşete bir göz attı. Kapüşonunu taktı. Elini sarı saçlarından geçirdi. Derin bir nefes aldı. Elinde tuttuğu siyah torbaya bir bakış attı. Üzerinde yazan yazıyı okudu ,'ilk denemede bağımlılık yapar.' Bunu içerse bir bağımlı olucaktı. Justin bunu yapmaya hazırdı. Buna ihtiyacı vardı. Bunu yapmalıydı. Bu içinde olan acıları bir nebze olsun, düşündürmeyecekti. O yanında varmış gibi hissedecekti. Bir anlık bile olsun. Justin karasız ve titreyen elleriyle siyah torbanın içinden, beyaz tozu çıkardı. Justin, ya bana geri dönerse? Diye düşündü. Sonra aklına gelen düşünceyi kafasından sildi. O gitmişti... bir daha dönmemek üzere. O mutluydu. Olması gerektiği gibi. Mutlu olduğu yerdeydi. O mutluyken Justin hiç bir şekilde onun mutluluğuna zarar vermezdi. Justin'in hayali sadece birlikte mutlu olmalarıydı. Justin bunun için çabalamıştı ama olmamıştı. Justin bunun için Selena'yı suçlamıyordu. Ne de olsa o haklıydı. Justin Selena 'dan ne bekliyordu ki? Bir canavara aşık olmasını mı? Justin ellinde tuttuğu uyuşturucu paketini açtı. Bunu yapmak zorundaydı. Uyuşturucu onun acısını dindirecekti. Onu görme imkanı verecekti. Bu hayal bile olsa. Hayali bile güzeldi. Onu en son 2 hafta önce Harry ile birlikte görmüştü. Ve gördüğü -dünyasını başına yıkan- onca şeyden sonra bir daha onun yanına gitmeye cesareti yetmemişti.Justin bir iç geçirdi. O bunu bilmeyecekti. O Justin'in kendisi yüzünden uyuşturucu kullanacağını bilemeyecekti. Selena olduğu yerde kalmalıydı. Mutlu bir şekilde. Justin'in hiç bir zaman sahip olamadığı mutluluğa sahip olucaktı. Bir de iyi tarafından bakmalıyım. Bu şey beni zamanla öldürücek. Ama ölürken bile Selena'yı göreceğim. Bundan daha güzel bir ölüm olabilir mi acaba? Justin paketi açtı. Ve uyuşturucuyu bir nefeste içine çekti. Her şey son bulmuştu. En azından onun için. Justin zorlukla masada duran Selena'nın kazağını aldı. Kazağını göğsüne bastırdı. Kazağının üzerine sinmiş -Selena'nın eşsiz-kokusunu içine çekti. Ama onu üzen tek şey. Kokusunun bile yavaş yavaş kaybolmasıydı. Rahatlamış bedenini koltuğa bıraktı. Kapanmakta olan gözlerini direnmeden kapattı. Selena'yı göreceği rüyaya hazırladı kendini... içinde heyecan vardı. Uzun zamandır ilk kez üzüntüden başka bir duygu yaşadığı için seviniyordu.

O sırada Selena sevgilisini öpücükleri ile boğmakla meşguldü. Harry'nin dudaklarına masum bir öpücük daha kondurdu. Selena üzerinde ki pantolonu giymeye çalışırken Harry Selena'nın beline arkadan sarılmıştı. Harry Selena'nın boynunu öpmeye başladı. Selena zorlukla Harry'den kurtuldu. Selena kollarını Harry'nin boynuna doladı. Gülümsediler. İkisi de mutluydu. Selena, bıkkın ve bir o kadar da neşeli sesiyle," sevgilim. Benim bir arkadaşıma gidip eşyalarımı almam gerek." Derken ellerini onun boynundan çekti. Ona ilk defa yalan söylüyordu. Onun vereceği tepkiden korkuyordu. Harry sanki bunu anlamış gibi, gülümsemesi soldu. Selena Justin'i mutlu etmek için Harry'i üzmek istemiyordu. Harry sıkkın bir sesle," biliyorum. Onun yanına gidiyorsun-" Selena tam onun lafını kesecekken, Harry onu susturdu. Ve konuşmasına devam etti. "Sorun değil. Onu sevmiyorsun. Hayatına benden başka kimse girmedi. Ve bununla gurur duyuyorum. Seninle gurur duyuyorum tatlım." Derken elleri ile Selena'nın yüzünü avuçları arasına aldı. Selena gülümsedi. Ona sarıldı. Ve son kez dudaklarına bir öpücük kondurdu. Selena," görüşürüz hayatım." Derken çoktan evden çıkmıştı bile. Selena derin bir nefes aldı. Doğru olduğuna inandığı şeyi yapıyordu. Sabahtan beri içinde kötü bir his vardı. Onu görmeliydi. Onun hayatından böyle kolay çıkmamalıydı. Çünkü onun onu gerçekten sevdiğini biliyordu. Çünkü onun gözleri de Selena'nın Harry'e baktığı gibi bakıyordu. Selena taksiye telaşla bindi. Justin'e onun yüzünden bir şey olma düşüncesi onu öldürüyordu. Aradan geçen süre sonucunda Selena sonunda onun evine gelebilmişti. Kapıyı çalma gereği duymadan cebinde ki anahtarı çıkardı. Selena şimdi fark ediyordu 'Justin ona hiç bir zaman kötü bir şey yapmamıştı.' Evet onu sinir etmişti. Ama hiç bir zaman onu üzmemişti. Ama Selena Justin ona ihtiyaç duyarken onun yanında olmamış, yapabileceği en bencil şeyleri yapmıştı. Şimdi Justin'in yanına gitmek Selena'nın borcuydu. Onu kırmak istemiyordu. Çünkü onu yeterince kırmıştı. Selena hızlı adımlarla eve girdi. Eve girdiği anda gördüğü şeyle şok oldu. Justin... Justin baygın bir şekilde titreyerek yatıyordu. Selena koşarak Justin'in yerde yatan bedenine gitti. Onu sarstı. Justin uyanmadı. Selena'nın gözü yer de ki uyuşturucu paketine irişti. 'İlk denemede bağımlılık yapar.' Justin bir bağınlı olmuştu. Ve bunların hepsinin sorumlusu Selena'ydı. Selena'nın gözlerinden yaşlar süzülürken, Justin bunlardan habersiz yatıyordu. Selena onu sarsmaya devam ediyordu uyanmayacağını bile bile. Selena en sonunda sarsmayı bıraktı. Justin'in yanına uzandı. Onun yanında olmalıydı. Bu sefer gitmeyecekti. Her ne olursa olsun. Justin onun yüzünden bağımlı olmuştu. Selena bencil davranmıştı. Ve şimdi doğru olan şeyi yapıyordu...

Let Me Love You-Jelena-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin