Neriman bir sabah midesi bulanarak uyanır kendini çok yorgun,halsiz hissediyordur,birşeylerden şüphelendiği kesin ama emin olamıyordu üzerini giyindi eczane gidip gebelik testi aldı ve lavaboya girdi.Sonucu beklerken nasıl bir heyecan yaşadığı gözlerinden belli olabilirdi,pembe renk belirdi testte evet neriman hamileydi bir çığlık attı ve ardından koşa koşa eve gitti.
Neriman:Macit uyan artık hadiii,öküz gibi uyudun he.
Macit:Bu sabahada güzel iltifatlarınla başladım neriman
Neriman:Hadi oyalanmada kahvaltıya gel
Macit:Tamam geliyorum
Macit sofraya geldiğinde kahvaltı falan yoktu bebek elbiseleri ayakkabıları bebek resimleri vardı macit şaşkınlık içinde nerimana bakıyordu .
Macit:Bunlarda nedir sevgilim ?
Neriman:Bugün bir test yaptım macit..
Macit:Yoksaa ???
Neriman:Aşkımızın meyvesi geliyor sevgilim..
Macit kahkalar atmaya başlar nerimanda katılır bu kahkalara.Nerimanı kucağına alır döndürür.
Neriman:Nasıl mutlu olduğumu bir bilsen ah..
Macit:Benim kadar mutlu biri varmıdır dünyada baba oluyorum ben...
Neriman:Hadi gidelim macit lütfen..
Macit:Nereye ?
Neriman:Bebeğimize kıyafetler alalım minik minik ayakkabılar ne şeker ama..
Macit:Daha bugün öğrendik bunu sence çok acele değilmi sevgilim ?
Neriman:Haklısın bir an çok gaza geldim heralde .Sence kızmı erkekmi ?
Macit:Bence kız
Neriman:Bence erkek
Macit:Ben kız istiyorum senin gibi güzel gülen bir kız..
Neriman:Bende erkek istiyorum senin gibi bakan baktıkça doyulmayan..
Peki acaba bu çocuk kızmıydı erkekmi ? Nerimanamı benziyordu macite mi ?
ARADAN 3 AY GEÇER BEBEĞİN CİNSİYETİNİ ÖĞRENECEKLERDİ BU GÜN BUNDAN ÖNCEKİ 3 AY NERİMANIN KUSMALARI BAZEN AŞERMELERİ İLE GEÇTİ BU ARADADA MACİT VE NERİMANIN AŞKI DAHADA BİR KUVVETLENMİŞTİ SANKİ ARALARINDAKİ O BAĞ..EVET FAZLASIYLA GÜÇLENMİŞTİ..
Doktor:Neriman hanım ve macit bey içeri gelin..
Neriman:Bebeğimi görebilicekmiyim makineden ?
Macit:Heyecanlanma prensesim sabret öğrenicez..
Doktor:Buyrun neriman hanım uzanın şuraya ..
NERİMAN UZANIR VE KARNINI AÇAR MAKİNEDEN GÖREBİLİCEKTİR BEBEĞİNİ VE AYNI ZAMANDA CİNSİYETİNİ ÖĞRENECEKLERDİR..
Doktor:Hazırmısınız cinsiyetini öğrenmeye bu yaramaz bebeğin ?
Neriman,Macit:Evet hazırız..
Doktor:Çocuklarınızın biri kız biri erkek ..
Neriman:Yani ikizlerimmi olacak ?
Macit:Biri kız biri erkekmi ?
Doktor:Evet..
MACİT VE NERİMAN SEVİNÇTEN DELİYE DÖNER , NERİMAN SEVİNÇTEN AĞLAMAYA BAŞLAR GÖZLERİ DOLAN MACİTTE NERİMANA SARILIR ..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aradan 1 hafta geçer..
Neriman:Macit aşkım hadi kalk bugün oda için eşyalar alıcaktık.
Macit:Tamam uyanıyorum bebeğim kahvaltıyı dışarda yapıcaz zaten ..e
Neriman:Ben hazırım sevgilim..
Neriman ve Macit doğacak bebeklerine kıyafetler odalarına eşyalar alacaktır..İlk olarak bir bebek kıyafet mağazasına girerler..
Neriman:Hadi gel macit şurada bebek kıyafetleri var der ve ilk gördüğü kıyafetten itibaren macit bu nasıl demeye başlar..
Macit:Biraz sakin ol istersen sevgilim okadar çeşit var elbet birini beğenicez..
Neriman:Peki,ben şu ikisini çok beğendim alalım lütfen..
(Arkadaşlar kıyafetleri merak ediyorsanız multimedyadan paylaşırım)
BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU BİLİYORUM AMA FİKİRLERİNİZLE HAREKET ETMEK İSTİYORUM ARKADAŞLAR YAZMAMI İSTEDİĞİNİZ BİRŞEY VARSA YADA UYARLAMAMI İSTEDİĞİNİZ BİR KONU VARSA YORUMA YAZABİLİRSİNİZ VOTELERİNİZİ VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM TEŞEKKÜRLER.
-MELTEM