Κεφαλαιο 8ο

33 9 10
                                    

   Αποφασισα να χρησιμοποιησω αυτην την περιοδο αναμονης προς οφελος μου. Η στιγμη της επιφοιτησξς που ειχα με την Παμ στην καφετερια ηταν το λιγοτερο κινητηριο. Αποφασισα να μετατρεψω το μεγαλυτερο μειονεκτημα μου σε πλεονεκτημα και να ερθω πιο κοντα στον Μπραντον. Εφοσον δεν μπορουσε να με δει δεν μπορουσε να μου φερει αντιρρηση οταν θα εισβαλω στην προσωπικη ζωη του😊. Κατα βαση μπορουσα να παω και να κανω οτι δηποτε ηθελα χωρις να με καταλαβει κανεναα. Μπορουσα να "μπω στο πετσι" του Μπραντον κυριολεκτικα.

  Στα μαθηματα του. Στο ντουλαπι του. Στο αυτοκινητο τπυ. Στα συρταρια του... Στο σπιτι του!... Κοκκινισα οσο θα μπορουσε ενα νεκρο κοριτσι οταν ανακαλυψε με εκπληξη και λιγη ντροπη ποσο υπολογιστηκη μπορουσε να γινει. Θα σκασω αν δεν μιλησω σε καποιον για το σχεδιο μου...

  Οπου πηγαινε ο Μπραντον....ΤΣΟΥΠ και εγω. Στην αιθουσα μελετης οπου τον παρακαλουθουσα να αποκοιμιεται απο την διπλανη θεση, ακουμπησα στον ωμο του μεχρι που ξυπνησε αποτομα με ανατριχιλες που ηρθα επαφη μαζι του.... στα αποδυτηρια, στην προπονηση, στο γυμναστηριο. Πηγα πρωτη να πιασω θεση ενω τον περιμενα. Ο θανατος μου ξαφνικα φαινοταν πολυ καλυτερος απο πριν.

  Περιμενα εξω απο το γυμναστηριο χωρις να ξερω το γτ αφου μπορουσα να αιωρηθω λρος τλ ανοιγμενο παραθυρο ή να περασω -λογικα- μεσα απο τον τοιχο. Αντι για αυτο ακολουθησα δυο αγορια που εφτασαν νωρις στην προπονηση. Μπηκα στα αποδυτηρια με ενα αισθημα αναμηκτο απο φοβο και περιεργεια.

  Δεν ειναι οτι ηθελα να το δω εντελως γυμονο -ημαρτον- απλως ηθελα τουλαχισρον να δω κατι παραπανω απο το προσωπο του. Ο Μπραντον μπηκε μεσα και παρατησε στον παγκο τον ασπρομαυρο Adidas σακο τους. Εκατσα διπλα του περιμενοντας σαν πρωταρα σε ροκ συναυλια να ξεκινησει. Ηθελα να δω απο κοντα τα χερια του...τους ωμους του...το στηθος του.

  Αυτη την στιγμη ειχα ξεπερασει καθε ιχνος καλης συμπερηφορας αλλα εμεινα εκει που καθομουν. Ηθελα μονο να βιωσω την εμπειρια μαζι του με ενα λιγοτερο επισημο και πιο οικειο τροπο.

  Που ειναι το προβλημα σε αυτο? Δεν προκειται να το μαθει ουτως ή αλλιως. Ασε που ηχαν ηδη κοιμηθει παρεα στην αιθουσα μελετης...εεε...περιπου.

   Αρχισε να ξεντυνεται ενω εγω τον παρακολουθουσα σαν να ηταν μοντελο. Η ατμοσφαιρα χαλασε οταν ειδα δυο παιδια να πλησιαζουν προς τα εδω και ακουστηκσ ενα δυνατο βογκητο.

Gʜosts - ɢʜostᴛ ɢɪʀʟ ⁽#ᴮᴮ¹⁸ᵂᴮᴮ⁾Où les histoires vivent. Découvrez maintenant