Κεφαλαιο 20ο

12 5 0
                                    

  Σαρλοτ pov

Καθομουν και βαριομουν...ειναι απογευμα και ο Μπραντον εφυγε πριν λιγο... ακουω την Ζώη να γκαριζει για το πιο φορεμα θα βαλει στον χωρο (σε 2,5 μηνες😒). Ακουσα να με φωναζει... δεν εδψσα σημασια ωσπου...
Ζ: Αλικη!!
Μπηκε μεσα στο δωματειο της..μου και αρχισε να τσιριζει
ΣΩΑ: αχ τι θες παλι Ζώη?
Ζ: τι θελω?? Τι θελω??
ΣΩΑ: ναι
Ζ: θελω να μου βρεις το τηλεφωνο της Κατερινας! Αποφασισα πως θελω αλλαγη
ΣΩΑ: και γιατι να το βρω εγω? Εγω την πενρω για να μου φτιαξει φορεματα? Εκει που το παρετησες να το βρεις. Α! Ψαξε και στις επαφες σου μπορει κατα τυχη να το εχεις εκει... τωρα βγες εξω

Της ειπα και την εσπρωξα απαλα. Εθχε γίνει τουρμπο. Δεν το πιτευω οτι της μιλαω ετσι...

Και τωρα θα μου πειτε που ξερω την Κ.Κατερινα. Η Αλικη μου ειχε πει πως η Ζώη σκεφτοταν να ραψει φορεμα για το χωρο και μου ειχε πει πως θα γινοταν κατι τετοιο γιατι τιποτα δεν μπορει να κανει μονη της η Ζώη. Ξανα ξαπλωσα στο κρεβατι ανασκελα και σκεφτομουνα..

Σηκωθηκα και πηγα προς το γραφειο και εψαξα για τετραδιο ή κατι που να μπορεις να γραψεις. Πγρα ενα μολυβι και μια κοκκινη ξυλομπογια απο την μολυβοθηκη και ξεκινησα.

Μπορει να μην σας το εχω πει αλλα εχω κρυφα ταλεντα που μερικες φορες ξαφνιαζομαι και γω οταν τα ανακαλυπτω.

Και ενα κρυφο μου ταλεντο ειναι η ζωγραφική. Ναι ξερω γελοιο. Ανακαλυψα οτι μπορω να ζωγραφισω ενα χρονο πριν σε ενα αρκετα βαρετο μαθημα με την Κ.Σοφιανου.

Αρχισα απλα ννα μουτζουρωνω το χαρτι με το μολυβ απαλα. Δεν ηξερα καν τι ζωγραφισα. Επιτα αρχισα να παταω την σκιαγραφιμενη περιοχη πιο εντονα αλλα να φαινεται και το απαλο απο κατω. Τωρε μου ηρθε μια ιδεα.... Αρχισα να ζωγραφθζω καποια... Καποια γνωστη μου... Καποια που δεν θυμαμαι το ονομα της αλλα ξερω οτι την ξερω...

 Καποια που δεν θυμαμαι το ονομα της αλλα ξερω οτι την ξερω

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Αφου τελιωσα την κοιταξα και αναρωτιομουν το ποια ηταν. Αισθανομαι οτι την εχω δει καπου αλλα δεν μου ερχεται τιποτα.

ΑΩΣ: Σαρλοοοτ!

Μπουκαρε μεσα η Αλικη και απο την βιασινη μου και τρομαρα μου τσαλακωσα την ζωγραφια που πριν λιγο ζωγραφισα.
ΣΩΣ: τι εγινε Αλικη?
Την ρωτησα και τοτε με αγκαλιασε.

ΣΩΑ: θα μου πεις τι εγινε?
ΑΩΣ: απλα εμαθα τον λογο που μπορω να σε δω...
ΣΩΑ: οου...
ΑΩΣ: απλα δεν ξερω εαν πρεπει να χαρω ή να κλαψω...
ΣΩΑ: γιατι?
ΑΩΔ: το οτι μπορω και σε βλεπω σημαινει οτι οταν ζουσες ηθελα να σου μιλησω και οτι οσο και να νομιζες οτιν δεν υπαρχεις στα ματια μου παντα ηξερα πως υπαρχεις γι...γιατι...
ΣΩΑ: τι εννοεις?
ΑΩΣ: οταν πρώτο ήρθες στο σχολειο.. θυμαμαι τοτε που μυραζες κατι φυλλαδια και πιο διπλα ηταν η αδελφη μου με κατι αλλα φυλλαδια και πληθος κοσμου ειχε μαζευτει και πηγα να δω... τοτε καποιος με εσπρωξε και επεσα πανω σου. Σου επεσαν αυτα που κρατουσες και τοτε σου ειπα συγνωμη και συκωθηκες και εφυγες... ενιωσα ασχημα και ετσι μαζεψα τα πλεον πατημενα φυλλαδια και στα επεστρεψα εκει που καθοσουν στην ταξη...

Ειχα μεινει καγκελο.. Αυτη ηταν? Η Αλικη ηταν που επεσε πανω μου? Θυμαμαι κατι τετοιο αλλα ειχα νευρα με ολους και δεν ακουγα τιποτα και κανεναν...

ΑΩΣ:... στο επομενο διαλλειμα ειδα τα φυλλαδια τσαλακωμενα στον καδο.. και σκεφτηκα οτι εγω ευθινομουν για αυτο και σε εκανα να νευριασεις αλλα τοτε νευριασα εγω... ετσι καπως σταματησα να ειμαι καλη με ολους.. δεν λεω οτι φταις εσυ απλα εσυ με εκανες να δω κατι καθαρα.. ειδα την εκμεταλευση της καλοσυνης μου απο τους αλλους και θυμωσα. ετσι απλα τα παρετησα ολα.. παντα ηθελα να σου μιλησω αλλα δεν μου φαινοταν σωστο.. ηξερα τι περνουσες και ισως και τωρα περνας..
ΣΩΑ: συγνωμη Αλικη... δεν ηξερα απλα ηταν εκεινη την περιοσο που..που

Και τοτε ενα δακρυ κυλησε.. δεν το πιστευω!

ΑΩΣ: που?
ΣΩΑ: μολις εια ερθει στο λυκειο και ολοι μου φαιροντουσαν σκαρτα και δεν ηξερα τον λογο.. κανεναν δεν πειραζα ομως με πειραζανε πολλοι... Στα διαλλειματα πλεον δεν ειχα φιλες αφου η μοναδικη μου φιλη στο Γυμνασιο εφυγε για Κυπρο και με αφησε. Καθομουν σε ενα παγκακι μονη και απλα ζωγραφιζα... Ερχοντουσαν πολλοι και με κοροιδευανε και μου σκιζανε τις σελιδες και μου βαζανε το μπλοκ στον καδο...
ΑΩΣ: δεν σε κατηγορω για τιποτα Σαρλοτ ισα ισα που φαινεται μεγαλη ευκαιρια για να σε γνωρισω και να ξεπερασεις ολο αυτο.. να τπ ξεπερασουμε μαζι..
ΣΩΑ: τι εννοεις που ειπες οτι παντα ηθελες να μου μιλησεις?
ΑΩΣ: ηθελα να μαθω τον λογο να σε βοηθησω με το προβλημα το να μηνε χεις φιλους και να νιωθεις μονη.. με το θεμα του.. του μπουλινγκ.
ΣΩΑ: Δεν ηξερα τοτε τι εκανα ειχα πολλα στο μυαλο μου και δεν επραττα σωστα. Το να μην πω τοτε σε κανεναν αυτο που περνουσα ηταν το μεγαλυτερο λαθος της ζωης μου. Και ισως ουτε εσενα να ελεγα..
ΑΩΣ: ισχυει.. ειναι ενα απο τα μεγαλυτερα λαθοι της ζωης μας...
ΣΩΑ: μας??
ΑΩΣ:

\~~~~~~~~~~●~~~~~~~~/

Gʜosts - ɢʜostᴛ ɢɪʀʟ ⁽#ᴮᴮ¹⁸ᵂᴮᴮ⁾Où les histoires vivent. Découvrez maintenant