12.rész

92 7 44
                                    

*Mark POV*

Reggel kicsit kómásan, fáradtan és fej fájással ébredtem. 

Gyorsan letusoltam, kicsit helyre raktam magam, és már vonultam is le reggelizni. 

A konyhában, épp BamBam készített magának.

- Jó reggelt Hyung. - Köszönt oda nekem.

- Szia BamBam. - Nyúltam egy tálért, avval az elhatározással, hogy műzlit egyek.

- Jackson a kocsiban maradt. - Szólalt meg. 

- Igen, este ezen nevettem. - Mosolyodtam el, majd csendeben ettünk tovább.

Közben  már a többiek is csatlakoztak hozzánk, így már hatan ettünk. 

Egyszer csak ajtócsapásra kaptuk fel a fejünket. 

- MÉGIS, MIT KERTESETEM A KOCSI CSOMAGTARTÓJÁBAN, AMI RÁADÁSÚL ZÁRVA IS VOLT, ÍGY ELŐRE KELLETT A KIS RÉSEN MÁSZNOM?! - Jött be a kínai. 

- Neked is jó reggelt Jackson. - Köszönt Jaebum.

- HYUNG, komolyan. - Vette lejebb a hangját. 

- Kicsit sok volt tegnap az itóka, Hyung. - Szólt oda BamBam.

- Érzem is. - Űlt le a szabad székbe Jackson. - Soha nem fogok piálni.

- Persze Jackson. - Bólogatott nevetve Jinyoung, mire mindenki nevetni kezdett, csak épp Jackson nem.

- De tényleg. - Dőlt le durcisan az asztalra.

- Na, gyerekek, inkább együnk, mert ott kell lennünk háromnegyed órán belül az Mnet-nél. Szólt JB, ezzel csöndet teremtve a társaságra. 

- Köszönöm Hyung, remélem legalább te együtt érzel velem. - Biccentett a kínai.

- Attól, hogy lezártam a támét, az nem azt jelenti, hogy egyet is értek veled. - Mondta két falat között, mire mindenki óriási nevetésbe tört ki, csak Jackson nem.

A kissé vicces reggeli után, mindenki gyorsan készülődött, én addig írtam Minának, hogy hamarosan találkozunk, és eltettem a mobilom. 

- YUGYEOM GYERE MÁR! - Kiabált JB.

- Jövök már, jövök már. - Sietett hozzánk, majd kimentünk a kocsihoz, ami elvisz minket az Mnet épületéhez.

- Jajj, gyerekek, alig várom, hogy újra lássam az IGOT7-öket, és mosolyt csaljak az arcukra. - Zsongott be Youngjae.

- Mi is így vagyunk vele haver. - Mosolygott JB. 

- Nekem az ők boldogságuk a legfontosabb. - Mondta Jinyoung.

- Ha ők nem lennének nem tartanánk itt. - Hagyták el a szavak a számat. 

Érzékeny körülmények között telt az út. 

Amint odaértünk a stúdióhoz kiszáltunk, majd a rajongóktól zsongó úton siettünk be. Bent óriási tömeg volt. Voltak ott Idolok, staffosok, esetleg VIP belépősök.

- Ott vannak a lányok, és Papa. - Mutatott az említettek felé BamBam, és már szaladt oda Tzuyu-hoz, hogy megölelhesse. 

Mi is odasétáltunk, és alig láthatóan rámosolyogtam a barátnőmre. Barátnőm. Még mindig nehéz megszokni hogy így hívom, de imádom mondani,

- Csak, hogy ideértetek, na, nyomás készülődni.  - Terelgetett minket el az öltözők felé. - BAMBAM, MENJÉL MÁR, NE MOST LEGYÉL SZERELMES! - Lökte nekünk nevetve a Thai-t. 

Twice és a Got7Where stories live. Discover now