4.rész

141 13 5
                                    

Mina POV

" Akkor kezdjük is el! - Kiáltotta el magát Jackson.

Először BamBam, Chaeyoung és Junior, Nayeon  "csaptak össze". A két lány olyan szinten próbálrák lelökni egymást, hogy a két fiú alattuk már olyan réműlten tekintettek egymásra, mint két macska, a két kutya között.Mi meg perdze csak nevettünk szegénykéken.Persze a két lány , csak próbálták egymást lelökni, de nem volt valami könnyű helyzetük.De végül mind két lány a vízbe zuhant a nagy lökés hatására. Mikor a felszínre értek, kinevették egymést és egy döntetlennel letudták az egészet.

- Most mi jövünk! - Kiabálta Yugyeom és megfogta Momot és elkezte rángatni, hogy üljön fel a nyakába. A lány engedelmesen beleült a víz alatt lévő fiú nyakára, ám amikor felált a fiú, úgy megijedt, hogy majdnem leesett. Szerencsére a fiú lefogta, így nem tudott leesni.

- Na ki jön ellenünk. - Kérdezte Yugyeom.

- Majd mi! - Felete Jeonyeong és felült Youngjae nyakába.

Elezdődött a "harc", de Momo két perc ˛után lelökte YoungJae hátáról Jeonyeongot.

- Nyertünk! - Kiáltotta boldogan a maknae és átölelte Momo lábait.

- Esetleg egy hármas harc? - Kérdezte JB Tőlünk és Jacksonéktól.

- Jöhet úgy is lemosunk titeket a pályáról. - Felelte Jackson nagyképűn.

- Azt te csak hiszed. - Mondta JB önfeletten.

- Szerintem meg mi nyerünk. - Mondta Mark dicsekvően.

Amíg a három fiú vitázott, addig mi csak beszélgettünk mindenféléről.Végűl a fiúk abbahagyták a vitát és feltültettek minket a nyakugba.

- Rajta! - Kiabálta be Junior, mi meg elkesztük egymást lögdösni lefele a fiúk nyakából. 

Daehyun nem figyelt és szinte Jihyoval egyszerre löktük le JB nyakáról. Na most kezdődik a kemény menet. Próbátam lelökni Jihyot, ahogy ő is engem és a fiúk pedig csak vágták egymáshoz a gúnyolódó mondatokat.

- Jihyoval úgy is legyőzümk titeket! - Kárörvendett Jackson.

- Nem hiszem. - Végre beleszóltam a "vitába". - Szerintem mi nyerünk és ti sírni fogtok. Bocsi Jihyo, de háborúban mindent szapad. - Tettem hozzá.

- Ez a beszéd. -dicsért meg Mark mosolyogva, amire akaratlanúl is elpirúltam. Mivan velem? Namindegy.

- Akkor kezdjük! - Mondta Jihyo. 

- Jó. - mondtuk hárman kórusba, majd elkezdődött a vérre menő harc.

Jihyoval elkezdtük egymást lökni amilyen erősen tudtuk. Egyszer olyan erősen lökött meg, hogy elvesztettem az egyensúlyom. Már éreztem, hogy a vízben fogok landólni, amikor két erős kar lefogta a lábszáram és szorította amilyen erősen csak tudta.

- Nyerni fogunk Mina, nem adhatjuk fel! - Mondta Mark, miközben vissza ültem a nyakába.

- Nyerni fogunk! - Mondtam bátran.

- Fighthing? - Kérdezte

- Fighthing! - Jelentettem ki, és megtámadtuk Jacksonékat.

Végűl egy nagy lökés hatására Jihyo elvesztette az egyensúlyát és bele esett a vízbe.

- Nyertünk! Nyertünk! - Kiabáltuk Markkal együtt.

- De csak, mert hagytunk titeket  győzni. - Mondta Jackson sértetten.

- Hogyne, el is hisszük. - Gúnyolódott Mark.

- Jól van tiszeségesen nyertetek. - Mondta Jihyo nyugottan.Még egy picit fürödtünk amikor BamBam megszólalt.

- Éhes vagyok. - Jelentette ki.

- Ha, már itt tartunk én is. - Mondta Momo

-  Ki az, aki még éhes? - Kérdezte JB. Erre mindenki feltette magasba a kezét.

- Akkor menjünk keressünk valami étel bódét. - Felelte Tzuyu.

Kimentünk a vízből, és a pénztárcáinkkal együtt mentünk keresni valami bódét. Mikor találtunk egyett és rendeltünk magunknak ennit. Mikor végeztünk, már épp fizettünk volna, a fiúk megállítottak minket.

- Csak nem hadjuk, hogy ti fizesétek a kajátoka. Majd mi fizetünk! - Jelentette ki Junior.

- Nem szükséges. - Próbálta Nayeon lebeszélni őket.

- Dehogynem. - Mondta YoungJae.

- Úgy látszik nem tudunk titeket eltántorítani a dologtól. - Adta fel a lány a próbálkozást.

A fiúk csak bólintottak. Végűl ők fizették ki mind a tizenhatunk ételét. 

Miután végeztünk az evéssel, úgy voltunk vele, hogy most picit lepihenhetnénk. Visszaértünk a cuccainkhoz, és rádőltünk a törölkőzőinkre. Elkezdtünk mindenről beszélgetni. A karrierüntől kezdve, a  kiskorunk furcsaságáig mindenről.

Már csak arra lettünk figyelmesek, hogy már elmúlt hat óra.

- Ne menjünk már haza? - Kérdezte JeongYeon.

- De szerintem is már menni kéne. - Helyeselte Yugyeom.

- Akkor menjünk. - Mondta BamBam.

Gyorsan felvettük a ruháinkat, összeszedtük a dolgainkat és már indultunk is a kocsihoz. Bepakoltuk a holmikat a csomagtartóba és beültünk a járműbe.

- Nem jöttök át holnap? - Kérdezte a fiúkat Tzuyu.

- Miért is ne. - Felelte Jackson. -Mit csinálnánk?

- Filmeznénk, meg ilyenek. - Mondtam.

- Jó, kb mikorra menjünk? - Kérdezte Mark.

-Este hét óra jó lesz nektek, mert ötig táncpróbánk van, és még be kell majd vásárólnunk nasikból. - Válaszólt Momo.

- Nekünk jó, mi úgy se dolgozunk holnap. - Mondta Junior.

- Akkor ezt megbeszéltük. - Felelte ChaeYoung.

A házunk előtt megált a kocsi, és mi kiszáltunk. A fiúk oda atták a cuccainkat. 

 -  Köszi ezt a jó napot. - Mondtam és már hajoltunk volna meg, amikor a fiúk közbe szóltak

 -  Nem kell megköszönnetek, pont, hogy nekünk kéne megköszönni, hogy velünk jöttetek.

- Hát akkor sziasztok. - köszöntünk el a fiúktól.

- Sziasztok, akkor holnap. - Mondták vissza és már el is indultak haza.

Mi is bementünk a házba és mivel nem voltunk éhesek, mert már a strandon ettünk, mindenki elment fürdeni, és mentünk aludni.


Sziasztok! 

Tudom sokáig nem volt rész és nagyon sajnálom, de most itt van és remélem tetszett a történet második fele. ♥

Hamarosan jön az új rész, de addig is sziasztok!♥

By: Dina2323

Twice és a Got7Donde viven las historias. Descúbrelo ahora