L U N A
Podeszliśmy do szafek i założyliśmy nasze wrotki.
— Słyszałem, że jesteś w tym niezła — powiedział Matteo.
— Nie powiedziałabym tak — odparłam.
— Naprawdę, Gaston tak powiedział, a skoro on uważa, że jesteś dobra, to musisz być świetna — stwierdził, a ja poczułam, jak rumieniec wkrada się na moje policzki.
— Dzięki, ja też słyszałam, że jesteś w tym niezły.
— Dzięki. Jesteś gotowa?
— Tak, chodźmy.
Zrobiliśmy dużo figur i jeździliśmy dookoła toru. Czułam, jak moje policzki zaczynają boleć od ciągłego uśmiechania się i śmiania. Widziałam, że on również się uśmiechał.
☁
M A T T E O
Kiedy skończyliśmy jeździć, z powrotem podeszliśmy do naszych szafek. Zobaczyłem, jak Luna wyjmuje swój telefon z szafki.
— Matteo, patrz na to — powiedziała i pokazała mi filmik, na którym było widać nas jeżdżących po wrotowisku. — Gaston mi to wysłał.
Wtedy usłyszeliśmy dźwięk aparatu.
— Gaston, pokaż mi to zdjęcie — poprosiłem i wyjąłem telefon z jego ręki. — Luna, nie będziesz miała nic przeciwko, jeśli dodam to zdjęcie?
— Jasne, czemu nie? — odparła , a ja przesłałam obrazek do siebie.
Szybko napisałem opis.
— I opublikuj — powiedziałem, a Luna się do mnie uśmiechnęła.
☁
S I M O N
MatteoBalsano właśnie opublikował nowy post.
❤️przez LunaValente, GastonPerida i 4189 innych.
MatteoBalsano: Kiedy spokojnie jeździłeś sobie z @LunaValente, a @GastonPerida po cichu was nagrywa, wysyła to do was, a potem robi zdjęcia jak oglądacie filmik 😂
Zobacz wszystkie komentarze: 1032
LunaValente: Dzięki @GastonPerida za to piękne zdjęcie 💖 i świetnie się dzisiaj bawiłam @MatteoBalsano
username: Moje nowe otp!!! 😍😍
GastonPerida: Nie ma za co @LunaValente i same @username
Co to jest? Gaston shippuje Lunę i tego nowego chłopaka? Okej, nowego-starego chłopaka, ale wciąż. I kiedy Luna z nim jeździła?! Myślałem, że była z Niną.
Nie było to opublikowane dawno, więc sprawdziłem, czy Luna nadal jest przy szafkach i faktycznie stała tam razem z tym całym Matteo. Zacząłem podsłuchiwać ich rozmowę.
— Matteo, przestań! — Usłyszałem śmiech Luny.
— Co? Wiem, że jestem najzabawniejszą osobą na Ziemi, ale teraz nie mówiłem nic śmiesznego! — powiedział. Ugh, działa mi na nerwy.
— Jesteś takim pawiem! — Zaśmiała się Luna. Nie mogłem się z nią nie zgodzić.
— Ach, kelnereczka znowu zaczyna z pawiem. Musisz powiedzieć mi co to oznacza! — odpowiedział Matteo i się zaśmiał.
— Powiedzieć ci coś? — spytała Luna, poważniejąc.
— Jasne, możesz mi powiedzieć wszystko. — Usłyszałem Matteo.
— Chciałabym wrócić z tobą na tor — odparła, a brunet zachichotał.
— Jasne, chodźmy — powiedział, a zanim ja zdążyłem odejść, oni wyszli zza szafek.
— Simon, czy ty podsłuchiwałeś? — zapytała Luna zdenerwowanym tonem.
— Co? Ja? Nie! — powiedziałem, ale po jej minie widziałem, że mi nie wierzy. — Okej, może trochę.
— Nie mogę w to uwierzyć! — krzyknęła mi prosto w twarz, a ja zobaczyłem, jak Matteo stojący za nią się uśmiecha. — Chodźmy, Matteo, nie chcę być w takiej sytuacji.
☁
M A T T E O
Miałem szansę, by być z Luną, kiedy była zła na swojego chłopaka. Och, znowu pojawił się Simon.
— Luna! Nie pozwalam ci jeździć z tym chłoptasiem! — zawołał.
— Simon, on ma na imię Matteo! I będę jeździła, z kim będę chciała! — krzyknęła.
— Nie, nie będziesz. Jestem twoim chłopakiem i musisz uszanować moją decyzję — odkrzyknął, a ja miałem wrażenie, że postradał zmysły.
— Simon, już nie muszę szanować twoich decyzji! — Luna podniosła głos.
— Zrywasz ze mną? — zapytał, zniżając ton, a ona westchnęła.
— Jeszcze nie, ale jeśli dalej będziesz się tak zachowywał, to będzie koniec — oznajmiła i pociągnęła mnie na drugą stronę wrotowiska, zostawiając Simona oszołomionego. Stał tam, dopóki nie uświadomił sobie, że musi wracać do pracy.
— Luna, wszystko dobrze? — zapytałem, bo nie wyglądała zbyt dobrze.
— Będzie dobrze. Nigdy tak się nie zachowywał. Nie wiem, co mu się stało — odparła, a ja zobaczyłem łzy napływające do jej oczu.
— Chodź tutaj — powiedziałem, otwierając ramiona, by ją przytulić. Od razu się we mnie wtuliła i zaczęła cicho płakać w moje ramię. — Będzie dobrze.
CZYTASZ
SOCIAL MEDIA LOVE ━ LUTTEO
Fanfiction❝ nie sądziłem, że znalezienie dziewczyny na instagramie będzie najlepszą rzeczą w moim życiu ❞ ━ gdzie matteo zaczął obserwować na instagramie dziewczynę, ale nie wiedział, że to zmieni jego życie. © _disneygirl_ | 2018