Pov J/N
''Bedoel je dat Jeweetwel daar ergens is, in het bos?'' vraagt Hermione.
''Maar hij is zwak en voed zich met eenhoorns. We hebben ons vergist. Snape wilt de steen niet voor zichzelf, maar voor Voldemort.'' vertelt Harry.
Nee niet Snape. Iemand anders.
''Met het levenselixer wordt Voldemort weer sterk. Dan komt ie terug'' zegt Harry.
Ja dat klop ja. Daar was ik ook al achter.
''Maar als hij terug is zal hij jullie niet vermoorden, toch?'' vraagt Ron.
''Ik denk het wel'' zeg ik.
''En ik maak me zorgen over m'n toverdrankexamen.''
''Wacht, we vergeten één ding. Voor welke tovenaar was Voldemort altijd bang?'' vraagt Hermione.
''Dumbledore. Dus als hij er is zijn we veilig!'' zeg ik.
''Precies'' zegt Hermione.
-------
''Ik dacht dat de examens eng waren, maar dit was gewoon grappig'' zegt Hermione.
''Spreek voor jezelf. Wat is er'' vraagt Ron aangezien Harry en Ik aan ons litteken zitten.
''Het brandt''
''Dat doet ie wel vaker'' zegt Hermione.
''Niet zo erg als dit'' zeg ik.
''Ga naar de ziekenzaal''
''Het waarschuwt voor gevaar'' zegt Harry.
Nog meer gevaar?
Telt een irritante Malfoy gevaar?
Beter van niet want daar kan ik nu even niet tegen.
We lopen verder.
''Logisch. Vind je het niet gek dat Hagrid dolgraag 'n draak wil'' Harry begint te rennen.
''En 'n vreemdeling er eentje heeft? Wie loopt er nou met een drakenei op zak?'' vraagt Harry.
We rennen verder naar Hagrid.
''Waarom zie ik het nu pas?''
''Hagrid, hoe zag die man van de draak er uit?'' vraagt Harry.
''Geen idee, hij hielt zijn kap op'' zegt Hagrid.
''Heb je met 'm gesproken?'' vraag ik.
''Hij vroeg welke wezens ik verzorgde. Ik zei: Na Fluffy is 'n draak geen probleem''
''Was hij geintresseerd in Fluffy?'' vraagt Harry.
''Natuurlijk. Een driekoppige hond kom je niet vaak tegen''
''Ik zei dat je elk dier kan kalmeren. Neem Fluffy, als je muziek maakt valt ie in slaap'' zegt Hagrid.
Slim om te vertellen.
Ik kijk de rest aan.
''Had ik niet moeten zeggen. Waar gaan jullie heen?''
We rennen weg.
Naar mvr. Mcgonnagall.
''We moeten met professor Dumbledore praten'' zegt Hermione.
''Die is er helaas niet. Hij is naar het ministerie van magie in London.'' zegt professor Mcgonnagall.
''Hij is er niet?! Dit is belangrijk. Het gaat over de steen der wijzen'' zegt Harry.
''Hoe weet je..''
JE LEEST
Potter's Twin Sister? (Draco Malfoy x Lezer)
RomanceJaar 1, 2 en 3. J/N Potter, De tweelingzus van DE Harry Potter. Ze is erg anders. Ze past meer bij Slytherin vind ze zelf. Ze is ook door een heleboel dingen gegaan. Harry is niet de enige die had overleeft. Ook J/N had het overleeft, maar niet veel...