Pov J/N
''Dat vond je wel leuk hé, Potter'' hoor ik een stem zeggen.
Hij komt me vaag bekent voor..
Ik draai om en zie Malfoy staan.
Ah, hij heeft een zwaardere stem.
Niet meer de piepstem zoals eerst.
En geez hij is lang geworden.
''Beroemde Harry Potter kan niet eens naar een boekenwinkel gaan zonder op de voorpagina te komen'' zegt Malfoy.
''Laat hem met rust'' zegt Ginny op een boze toon.
''Oh kijk, Potter je hebt een vriendinnetje'' zegt Malfoy.
Hij kan er tenminste eentje krijgen, de enige die hij krijgt is Pugface.
Iemand tikt met een staf op Malfoy zijn schouder.
''Kom, Draco. Wees aardig'' zegt de man die denk ik zijn vader is.
''Meneer Potter''
''Lucius Malfoy. We ontmoeten elkaar eindelijk. Mag ik even?'' zegt Lucius en trekt Harry naar voren en bekijkt zijn litteken.
Gelukkig ziet hij de mijne niet.
''Je litteken is legendarisch, net zoals de tovenaar die 'm gaf'' zegt Lucius.
''Voldemort heeft mijn ouders vermoord. Hij was gewoon een ordinaire moordenaar'' zegt Harry.
''Dapper van je, dat je zijn naam uitspreekt. Of erg dwaas'' zegt Lucius.
''De angst voor de naam vergroot de angst voor het ding zelf'' zegt Hermione.
''En jij bent vast Miss Granger. Draco heeft alles over je vertelt en vooral je ouders. Dreuzels toch?'' zegt Lucius.
''Even zien. Rood haar, domme gelaatsuitdrukking, versleten tweedehands boek. Jullie zijn vast de familie Weasley.'' zegt Lucius.
''En jij bent dan vast J/N?'' zegt hij tegen mij.
Wow echt?
''Inderdaad, hoe heeft u dat nou gezien?'' vraag ik sarcastisch.
Misschien door mijn litteken?
''H/K haar, O/K ogen, een moedige uitdrukking en een meisje. En natuurlijk het litteken. Je bent Griffindor toch? Je lijkt me meer Slytherin.'' zegt Lucius.
''Dat verbaast me niets, ik vind dat ook'' zeg ik.
Harry, Ron en Hermione kijken verbaast. Ze wisten dat niet. Draco kijkt gewoon normaal net als Ginny.
Lucius knikt.
''Ik denk dat we grootse dingen van je kunnen verwachten.'' zegt hij.
''Ik weet het wel zeker'' grijns ik.
''Weetje hoe ander je bent vergeleken met je familie?'' vraagt Lucius.
''Nee, ik heb ze nooit gekend hé'' zeg ik.
''Da's waar. Ze waren overgewaardeerd en ik heb het gevoel dat jij naast je broer erg ondergewaardeerd bent. Dat je meer kan dan je doet.'' zegt Lucius.
''Waarom denkt u dat dan?'' vraag ik.
''Dat zie ik aan je'' zegt hij.
Ik vind 'm maar raar.
''Ik vind u erg vreemd'' zeg ik.
Hij kijkt iets omhoog.
''Meneer Weasley''
JE LEEST
Potter's Twin Sister? (Draco Malfoy x Lezer)
RomanceJaar 1, 2 en 3. J/N Potter, De tweelingzus van DE Harry Potter. Ze is erg anders. Ze past meer bij Slytherin vind ze zelf. Ze is ook door een heleboel dingen gegaan. Harry is niet de enige die had overleeft. Ook J/N had het overleeft, maar niet veel...