'Tring Tring Tring Tring Tring'
"Uffff.Njehere nuk me le rehat.
Nuk e kuptoj se c'te gje nese me le te pakten 5 minuta me shume.Jo ke te drejte.Jam e mallkuar apo jo"
Nuk e di se pse po fillova te flisja me alarmin e telefonit.E bera kaq dramatike.
Diten e sotme po e pandehja te bukur dhe a e dini se pse?
Ja ku jua them:Do shkoj ne shkolle e do vij prap.Kjo ishte.Sa u acarova qe e permendaMe ne fund mendova te cohem.
U cova dhe mora rrobat e para qe me kapi dora.Nuk jam e dhene pas modes.Garderoben e kam plot dhe prap sme intereson.
U vesha.Floket i lashe leshuar sot.Sapo hapa deren shoh vellain
"Aaaa..."Do bertisja me shume po te mos me kishte mbyllur ai gojen.Pasi u sigurua qe sdo bertas ma hoqi doren."Cke moj qe bertet?Te pakten sot mos bej zhurm se me duket se ka hyre dikush ne shtepi."-me tha ai.Seriozisht e ka???
"Uff te urrej.Pse nuk me le te mbaroja te bertituren?Pastaj te flisje"-i thashe une
"Jona,leri sot kapricot dhe ec pas meje"-ishte serioz teksa fliste.
Edhe pse i vogel ai me donte me shume mua se veten.
Filluam te ecnim ne korridorin e shtepise kur prapa nesh degjuam nje
"Khe khe"-ishte nje e kollitur qe sikur donte te na thoshte te ktheheshim.E kthyem koken dhe pame dike jo me shume se 23 vjec te qendronte pas nesh.
Pa prit pak...ai paska nje arme."Pse kollitesh kot kur nuk te kollitet"-ia ktheva une.
"Jona,leri fjalet.Nuk e shikon se cke perpara"-me tha vellai ndersa ai djali po na veshtronte
"Po e shikoj.Te them te drejten para kam surratin me te shemtuar qe..."-desha te vazhdoja por me nderpreu ai
"Mos po flet pak si shume vogelushe.Do te te lija te flisje po te mos ofendoje surratin tim"-tha ai dhe beri me dore nga fytyra e tij.
Po cfare me quajti ai mua?Vogelushe?
"Pik se pari un jam 18 vjec dhe aspak nje vogelushe.Se dyti po te shihesh njehere ne pasqyre do ta shikoje qe kam te drejte.Po kush je njehere ti?"-Nuk do me kishte rene mendja ta pyesja po te mos ishte per vellain qe me preku ne sup.Ishte me i vogel se une dhe nuk e kishte gjuhen time te madhe.Ishte 10 vjec.
"Mire qe pyete.Babai jo na ka ca borxhe te papaguara prandaj ju te dy do vini me ne."-po pra.Gati na ke.
"Po ne qe sduam te vijm"-ia ktheva e vendosur.
"Atehere na mbetet ne puna.Djema."-sapo mbaroi pame te hynin brenda dy djem pak me te medhenj.Ato na kapen nga krahet dhe u drejtuan jashte.Un po bertisja me te madhe:
"Hejjj,na leshoni.Ju nuk e dini se cfare mund tju bej.Jam kaq e rrezikshme.Hejjj a degjoni?"- do te vazhdoja por pashe nga vellai dhe ishte i frikesuar.Mendova te veproja.
Un kisha mesuar disa gjera me pare se si te ndishesha dhe mendova ti demostroja aty.I hoqa duart pak me force dhe godita njerin.Ai nuk u rrezua por thjesht u spostua pak.Sapo u be gatti te me godiste,e ndaloi ai mendjemadhi:"Lereni pak vogelushen te flase"-prape vogelushe.He se ta tregoj une
"Pse po na merrni te dyve.Te pakten njerin"I thashe un.Ai beri sikur i mendua dhe tha:
"Ne rregull merrni vetem djalin"-tha dhe po qeshte.E kuptova qe po tallej po ai s'mund ta merrte vellain tim.Ai ishte i vogel.Pastaj fola:
"Po nuk e pate kuptuar me ate trurin tend te vogel,un thashe te me merrje mua"
"Po e deshe kete,atehere hiq dore nga sharjet."
"Ne rregull dhe pse do jet e veshtire"-sapo thashe keshtu ai dha urdher qe ta conin vellain brenda.
Syte e Erikut(vellait)ishin plot me lot.Nuk e shihja dot.Por duhet te ikja une per te miren e tij...Nuk e di se cdo ndodh...
Ama nuk kam frike.Do e marr si aventure kete.
Fundja asgje nuk do me ndodhte.Ata duan te marrin leket un dua te perjtoj dicka te re.Cmenduria do mbizoteroje❤
YOU ARE READING
Vetem ai
HumorNje vajze 'pak' problematike do ti duhet te perballet nje dite me dike vetem per shkak te babait te saj. Kur dikush te del para brenda ne shtepi dhe te kercenon me arme,ajo cka njerezit normal bejne,eshte te frikesohen.Po ajo nuk eshte e tille. Si d...