Leo
Kane kaluar tre dite tashme.
Me duhej te beja nje zgjedhje dhe une e bera timen.Jam i sigurt qe Jona me do ama u largua nga une vetem prej frikes.Dhe une nuk do ta le vetem ne meshire te fatit.Kjo eshte mundesia ime ti tregoj Jones se sa shume e dua.
Ne ato momente bie zilja e celularit dhe e hap menjehere sa shikoj emrin
"He mo king cna thua ndonje te re"i thashe une djaloshit
"Leo babai ka vendosur ta martoje Jonen dhe ajo nuk do.Jam e sigurt qe pret per ty"me tha Eriku.Kisha folur me Erikun qe para dy ditesh dhe ai duke e pare se sa keq ndihej motra dhe se sa shume e doja une Jonen vendosi te me ndihmonte.
"Pa merak Erik.E di une se cdo bej tani.Ti vetem mos bjer shume ne sy te Jones qe flet me mua ok"
"Ne rregull pra kam besim te ti"dhe me kaq e mbylli telefonin.Tani eshte rradha ime ta bej ate njeri te vuaje(babain e Jones)
Jona
"Ne rregull pra kam besim te ti"degjova fjalet e fundit te Erikut teksa fliste me dike ne telefon
"Me ke po flisje Erik"dhe mua mu duk sikur ai u zu ne befasi nga kjo pyetje.Mu duk sikur u mendua pak para se te me pergjigjej.
"Me ke tjeter me nje shok sigurisht"tha dhe une e besova.Fundja me ke do fliste tjeter ai
Isha merzitur shume gjate ketyre diteve.Babai e kishte vendim te prere qe do te me martonte dhe askush nuk ia hiqte dot ate mendim.Kisha takuar dhe ate djalin njehere dhe jam e sigury se merret me pune te rrezikshme.Normal pse ku prisja une te me martonte babai.
Javen tjeter ishte dasma dhe une dua qe koha te mos ece.Sa do doja te hiqja dore nga kjo dasme patetike.
Leo
Kaluan dhe 4 dite dhe pas 3 ditesh eshte dasma e Jones.Kam fol me Erikun dhe ai me ka thene qe Jona eshte shume keq dhe nuk deshiron qe te martohet.Ndersa une gjate ketyre diteve kam punuar fort qe te gjeja prava te shumta qe ta fusja babain e saj ne burg dhe jam drejt fundit.Me ne fund Jona dhe Eriku nuk do kene nga se te kene frike.
Pas 3 ditesh
Sot martohet ajo dhe jam i pari qe kam ardhur para vendit ku do martohet.Jam vetem dhe po pres derisa te vije Jona qe te behet cdo gje.
Dhe ja ku filluan te mblidhen njerezit.Madje dhe i ashtuquajtuti dhender eshte aty.Hah sa shume qe pret dhe ai.
Dhe me ne fund doli dhe Jona nga makina.Me duket kaq e bukur me ate fustan te bardhe.Si nje engjell.
Mire tani eshte koha te hyj ne veprim
YOU ARE READING
Vetem ai
HumorNje vajze 'pak' problematike do ti duhet te perballet nje dite me dike vetem per shkak te babait te saj. Kur dikush te del para brenda ne shtepi dhe te kercenon me arme,ajo cka njerezit normal bejne,eshte te frikesohen.Po ajo nuk eshte e tille. Si d...