Jonaa!Hape deren vete se po e hapa une do kesh me shume probleme."-po fliste ai nderkohe qe po i binte deres me grushta.
"Une nuk e kuptoj se pse acarohesh.Une nuk bera ndonje gje te madhe.Thjesht te shkruajta qe je Gey,te lyeva me buzekuq,te turperova rojeve.
Ohhh te lutem keto nuk jane asgje."-po thoja qe tia ulja une inatin."Do e hapesh apo jo?"-wow,ai me pyeti a dua ta hap.
"Jo dhe pikk"-isha e vendosur qe jo.Po rrija dhe ne fakt kisha pak frike.Se pse e kisha frike ate plancderrin se di po hajt mo.
Papritur dera u perplas fort.Prap u perplas dhe heren e trete u hap.E kishte hapur deren me force dhe tani besoj se ishte prishur.E pashe dhe po qendronte.Akoma se kishte hequr buzekuqin dhe po shkrihesha nga ajo pamje."Cpate qe e prishe deren.Apo dhe me ate pate problem?"-po flisja dhe ne fraksion sekonde ai ishte afruar dhe me kishte vene duart ne fyt.Po ma shtrengonte aq shume sa mezi po merrja fryme.Ishte aq i xhindosur.Nuk e kisha pare kurre ashtu.U tremba shume.
"Desha te sillesha mire me ty.Te lashe te beje cte doje por kjo sdo te thote te me turperosh mua.
Nuk e di se cte ka gjetur por ta dish qe me mua nuk matesh dot.Ti guxove dhe me turperove mua dhe tani kam une rradhen te merrem me ty."-po fliste dhe njehere me shtrengonte fort dhe njehere pak."Degjo..n-nuk e ki-kisha seriozisht"
"Hah,me duhet te mendohem per ndeshkimin tani."tha dhe me hoqi duart nga fyti.Fillova te kollitesha dhe mezi po merrja fryme.
"Arbi merre dhe coje tek te tjerat dhe kushdo qe e zgjedh mund ta kete.Mos beni asgje tjeter."-tha ai dhe u tremba.Kush ishin te tjerat.Cfare do me benin.
Kendveshtrimi i Leonardos
Me erdhi me te vertete keq qe do e coja atje ku nuk e meritonte dhe nuk doja.
Perseri nuk dua ama dua ta tremb.Nuk do guxoje te me talle me.Kisha shkuar te zyra ime dhe po mendoja se cfare ishte duke bere Jona.Ajo e cmendura me ja hyre keq ne mendje.Por une nuk mund te kem asgje me te.Jo per ndonje arsye por un e mora deri sa te hakmerrem ndaj babait te saj.
Teksa po rrija erdhi Andrea Kristi dhe Kledi.Ishim shume te ngushte me njeri tjetrin...ne fakt ishim si vellezer.Po flisnim rreth punes dhe mendja ime shpesh fluturonte tek ajo.
"Ah Leo Leo.Kush eshte valle ajo per te cilen po mendon."me tha Kristi teksa kishte vene re shperqendrimin tim.
"Ashtu te duket ty"ia ktheva serioz.
"Mora vesh qe po e cojne Jonen tek ato vajzat e tjera.Mos bej keshtu.Ajo nuk e meriton.Nuk eshte si ato."-Andrea kete here.Nderkohe djemte e tjere hapen syte.
"Besoj se une e di vete se cfare bej.Ajo e meritoi kete."thashe dhe ato nuk folen me.
Kendveshtrimi i Jones
Me kishin futur ne nje makine dhe nuk e di se ku po me conin.Ai ishte shume i nevrikosur.Kush e di se ku ju ka thene te me cojne.Ndodhesha ne nje makine ku ishin dhe tre burra.Dy para dhe nje mbrapa me mua.
Isha munduar ti pyesja se ku po me conin por ato thjesht me jepnin nje shikim te ftohte dhe nuk flisnin.Sikur ta kishin gojen te ngjitur me atak.Kisha shume frike.Kishim shume qe ecnim.Makina ne ne fund ndaloi dhe ai burri qe kishte qene mbrapa me mua me terhoqi me force per te me nxjerre jashte.Dola dhe nuk me pelqeu vendi ku me kishin sjelle.
E kuptova qellimin e tyre.Frika mu shtua.
Me kishin sjelle ne...
YOU ARE READING
Vetem ai
HumorNje vajze 'pak' problematike do ti duhet te perballet nje dite me dike vetem per shkak te babait te saj. Kur dikush te del para brenda ne shtepi dhe te kercenon me arme,ajo cka njerezit normal bejne,eshte te frikesohen.Po ajo nuk eshte e tille. Si d...