Jonaaa!Po sikur te ndalosh pak.Te betohem se na lodhe.Ndalo per te miren tende."-ja prit se po ndaloj.Tani qe iu largova pak ta harroje ai.Fillova te futem poshte tavolinave.
"Sikur te ndaloje ti do te ishte superrrr.Pse nuk ndalon ti qe po me thua mua."-dhe tani sapo rrezova nje tavoline dhe thyeva nje vazo.Dmth po bej ca gjera te vogla
"Tani do ta shohesh ti."ai filloi te me ndjeke dhe duket serioz.Ehh kujt i plasi.Fillova te vrapoja dhe arrita te dhoma e atij.Jo per gje po vetem aty mund te shkoja.Sapo do ta mbyllja deren ai vemdos kemben.Tani e pesova.
"Po tani....cmund te bej une valle."dhe po mendohej.Nderkohe kishte hyre brenda.Un thjesht po e shihja si ndonje te cmendur.
"Ahh e gjeta"tha dhe filloi te afrohej ngadale me nje nenqeshje ne fytyre.Nuk po me pelqente kjo gje dhe fillova te ecja mbrapa.Normal derisa shpina ime takoi murin.Opsss.
"Te kam thene te mos merresh me mua apo jo."
"Me ke do merrem une po su mora me ty.Plus qe dukesh shume i bukur me kete surrat."
"Ah ta dish sa keq po sillesh."me tha me ze te vogel ne vesh.
Po afronte fytyrat tona dhe per pak do ta zeronte distancen mes nesh."E di qe nuk besoj te te kem pare ndonjehere me gojen mbyllur."
"Jo jo me ke pare kur ishim ne makine kur me moret ju.Nuk me pe shume po te pakten me pe pak"i thashe une e lumtur se po e korigjoja.
"Ja prap po flet caramella."dhe me kete fjale distanca u zerua.Ai me afroi tek vetja dhe me puthi.Ishte kaq...kaq...Uhhhhhh cpo mendoj ...Nuk ishte fare bukur.Ky guxoi dhe me puthi.Ohhhhh tani do ta shohim.
Pa pritur fare e godita atje ku nuk shkelqen dielli.Epo imagjinojeni se ku.
Ia mbatha qe aty.Por nuk do ta lija me kaq.Ai do ta paguante."Si guxoi dhe me puthi....si ...si e beri kete.Ufff.Po turfulloj.Kushdo qe me del para do ta pesoje ne vend te budallait."po i thoja vetes.Papritur pashe nje super djale qe po qendronte shtrire ne mur.Ishte bjond me sy bluu.Fiximmmmm.
Iu afrova dhe po e shihja."A po te pelqen pamja"tha teksa me shihte ne sy.As qe e kisha vene re qe po e shihja.
"Ehhh...cka."i thashe une.
"Po sikur te te provoj qe nuk eshte cka por eshte shume me shume."e gjeti idioti nr2
"Nuk besoj se ia vlen prandaj po iki."dhe e lashe ashtu te shkretin.
Teksa po ecja po mendoja dicka.
Po sikur ta provoj.Ok po e provoj dhe kete plan.Po ecja shume shpejt dhe me ne fund arrita.Ai bjondi po qendronte akoma aty dhe sapo me pa me tha
"He ndryshove mendim."Nuk fola fare por thjesht e pashe.Pastaj pashe se po vinte drejt nesh ai Leoja.
Menjehere e putha bjondin dhe ai pa pritur aspak ma ktheu puthjen.Sa i trashe.Po mendoja fytyren e tij por isha dhe e zene duke shijuar puthjen.
Papritur dy krahe me terhoqen nga ai dhe ai i shkreti mori nje grusht te fuqishem.Sikur ta dija.Kishte filluar ta terhiqte derisa e coi ne sallon.Normal aty kishte me shume hapesire.Filloi ti gjuante dhe ti fliste
"Si guxon ti te merresh me vajzat qe une sjell ketu pa lejen time.Kush kujton se je?"Ai i shkreti po hiqte keq.Iu shkaterrua fytyra e tij e bukur nuk ka faj.Ai po i thonte
"Nuk eshe faji im ajo...ajo donte vete"dhe ja ku mori dhe disa grushta te tjera si dhurate.
Une vrapova te kuzhina dhe mora nje sandwich dhe po e haja teksa po shikoja cfare benin ato.
Zgjedhja me e mire do kishin qene kokoshkat po ce do qe nuk kishte."Shef do e vrisni"po i thonin rojet.
"Nuk ju degjon se gomeret nuk degjojne"mora thjesht nje shikim shpues si dhurate prej tij..Ehuuu
"Mos o Leo ndalo.E rregulloj une kete po ti qetesohu."Ky ishte nje djale qe sic duket kishte lidhje me Leon.
"Ejj ti mos na e prish shfaqjen"ai nuk me degjoi por qetesoi Leon.
Ai u qetesua.E dija qe do kisha telashe.I ndiej ato deri ne 5 km larg.Po ikja...po ikja...po ikja..dhe dikush me terhoqi.Me prishi suspancen.
Po me vriste krahun dhe po i bertisja po nuk degjonte joo.
Me coi te dhoma e vet dhe e mbylli deren me celes.Mos me thoni qe po perseritet ngjarja...
Ai filloi te hiqte kemishen e tij.Po me shikonte me nje inat dhe deshire te madhe.Un kisha ngelur stakuar.Sikur te me komandonin me telekomande.
Ai po afrohej dhe une ecja mbrapa.Dhe prap u takova me murin.
Me dha nje puthje...prap...nuk e kuptoj.U bera gati te flisja por ai me vuri gishtin ne buze dhe tha"shhh".
Mendova qe do bente dicka tjeter por jo.Ai me terhoqi deri te krevati dhe me shtriu.Nuk flisja dot sepse sa behesha te flisja nuk me lejonte.Me mbuloi me kujdes dhe me perqafoi si te ishte hera e fundit.
Tha disa fjale por besoj se ka qene imagjinata ime"Mos e bej me kurre ate.Ti je e imja dhe vetem e imja."
Me te vertete kisha fjetur ne ate dhome por jo si sonte.
Sonte ishte me ndryshe.Sado perpiqesha te largohesha ai me shtrengonte me shume.
Skam cte bej.
Sonte do fle nen perqfimin e ngrohte te tij.
Nuk ankohem...me pelqen!
YOU ARE READING
Vetem ai
HumorNje vajze 'pak' problematike do ti duhet te perballet nje dite me dike vetem per shkak te babait te saj. Kur dikush te del para brenda ne shtepi dhe te kercenon me arme,ajo cka njerezit normal bejne,eshte te frikesohen.Po ajo nuk eshte e tille. Si d...