4

1K 93 16
                                    

Kendveshtrimi i Eduard(babait)

Isha teper i lodhur dhe sot e lashe me heret punen ne kompani.Kisha kohe qe nuk kisha dale me Erikun dhe Jonen.Na ka marre malli pasi jetojme ne nje shtepi por shihemi shume rralle.
Sot pata vendosur te dilnim bashke.Nejse hypa ne makine dhe shoferi me shoqeroi deri ne shtepi.Nuk e di se pse por kisha nje parandjenje te keqe.

Hyra brenda dhe degjoj zerin e Erikut dhe dukej sikur fliste me vete dhe qante ne te njejten kohe.
U frikesova dhe vrapova drejt tij.
As nuk kisha idene me te vogel se ckishte ndodhur.
Ai me te vertete po qante.Nuk kishte qare kurre kaq shume qe prej vdekjes se nenes se tij.

"Erik,cka ndodhur?Fol Erik mos hesht"-po flisja por me shume po flisja per veten mesa dukej.Ai nuk ishte ne vete.E pashe qe spo reagonte dhe e tunda.Ne ate moment me pa.

"Gjithcka ndodhi per fajin tim ba.Po te me kishin marre mua tani ajo do te ishte ketu."-filloi te fliste ai ndersa une spo kuptoja asgje.

"Ku eshte Jona bir?Fol."-nuk me pelqeu pergjigjia qe me dha.Mu duk sikur me copetua zemra.Ajo ishte rrembyer per fajin tim.

"E moren baba.Ti kishe ca borxhe dhe...."Vetem kaq mjaftoi dhe mu shemb bota mbi krye.Nuk po e degjoja shume Erikun tashme.
Ajo ishte rrembyer dhe une nuk kam se cfare te bej.
Jam i sigurt se ato do te me kontaktojne ama une nuk pres dot.Po sikur asaj ti ndodhe dicka cfare do beja une?Me tmerron vetem ideja.Ajo duhet te kthehet ne shtepi sa me shpejt.Dhe Eriku duhet te bindet qe nuk eshte faji i tij

"Degjo Erik.Nuk eshte aspak faji jot.Nese dikush ketu ka faj ai jam une."-ai thjesht me pa me syte e lagur nga lotet.

Kendveshtrimi i Leonardos

Si ka mundesi qe eshte kaq e qete valle.I hedh fjalet pa menduar aspak per pasojat qe mund te vijne.Epo...mua nuk me prish shume pune.Ajo thejsht po ma lehteson punen per ta bere te vuaje me shume.Po i fton vete vuajtjet e saj.

U bene gati 4 ore qe e kam mbyllur ne podrum.Pasi ika une mendova se do ta thyente murin.
Jo per gje,por do me duhej ta rregulloja.Te pakten muri shpetoi.
Qe atehere nuk ka nxjerre me snje fjale dhe po fle.
Duket kaq e embel kaq e bukur....Jo jo nuk i thashe une keto.Ajo eshte kaq e shemtuar
Po pra ashtu mendon ti.

Tani kam ndermend qe ta le edhe pak ne ate vend.
Nuk besoj se do mbushet me mend por gjithsesi po e provoj.

Kendveshtrimi i Jones

Trupi po me dhemb.Ne ato caste i mallkova te gjithe se pse nuk kishte nje dyshek aty.Te pakten nje te vetem.
Normal qe ai trapi nuk ve dyshek.Se ai nuk e ka provuar te fleje vete pertoke.
Tani me hahet buke.Do ha biskota besoj.
Mora tepsine qe e pata lene ne nje cep dhe shoh aty brenda nje mi...o zot cfare?Nje miiiiiiii.

"Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"-kam bertitur aq forte vetem kur Andrea erdhi.Nuk e kuptova se pse gjendej aty nje mi.

"Cmi hap syte si kavanoza?Hajde hape shpejt deren.Shpejtttttt."-fillova ti bertisja atij.

Akoma nuk me ishte hequr trauma nga ajo qe pashe.Do ta marr Leonardon dhe do ta coj ne qeli.Atehere sa ta shohin minjte do te ngordhin vete.Normal se po se atij edhe i vjen era sikur nuk eshte lare ka vite edhe eshte i shemtuar.Minjte nuk do ta durojne dot kete torture.

Gjithsesi...tani ndodhesha ne nje dhome te madhe..Po flija gjume mendoj kur hapet dera me force.Aghhhhh.E dija qe ishte ai dhe bera sikur po flija.

"E di qe nuk te ka zene gjumi."-tha ai dhe une hapa vetem njerin sy si me stil.Teper vone se ai me kishte pare.

"Mund te flesh gjume ketu te dhoma ime po kujdes se mos me prish krevatin."-qenkam te dhoma e tij.Do ja rregulloj un tashi.Ktheva koken dhe pashe qe ne komodine qendronte nje gote me uje.E kapa dhe bera sikur po pija dhe me rreshkiti gjasme.Ai u xhindos.E une bera si e trembur edhe pse sme plaste hic.
Po dukej sikur po mendohej se si te me vriste.Por pastaj iu shfaq nje ngerdheshje e vogel.

"Ti do flesh ketu."me tha dhe po me shihte.

"Aiii,pra kjo eshte dhoma ime tani.Sa qejf."thash e mrekulluar.

"Nuk thashe se eshte e jotja.Thjesht po te bej pak vend dhe do fleme te dy ketu.-sa u bera gati te flisja-dhe mos guxo te flases pa te thene une.Normal qe e kam per te miren tende."-po me vinin ndermend mijera ide se si ta vras.Papritur nje ide e cmendur me pushtoi dhe u entuziasmova.Ishte plani perfekt per ta turperuar.

"Ne rregull pra une po shtrihem te fle."-thashe e pashqetesuar.Me pas edhe ai u shtri.E dallova ngaqe levizi krevati.Noemal ,kaq i rende sa eshte ai.

Ishte ora 3 e nates dhe te them te drejten isha pergjumesh por duhet te realizoja hakmarrjen time te menduar te menyre te persosur.U ngrita nga krevati ngadale dhe hapa deren pa bere zhurme.Nuk kishte kembe njeriu.Sic duket ishin duke fjetur.Po kerkoja neper cdo dhone per te pare ndonje dhome femre por kishte vetem meshkuj.Sa hapja deren degjoja te gerhiturat e tyre qe canin ajerin e dhomes.
Po i hapja dyert me kujdes te madh te qe te mos behej asnje zhurme.Me ne fund e gjeta nje dhime femre.Ishte nje dhome e vogel ku nje grua pak e moshuar ndodhej mbi krevat.

Ajo ishte kaq e rende sa pyeta veten se si ka tezistuar ai krevat.

Teksa po e eksploraja dhomen pet te gjetur ate qe po kekoja me ne fund e gjeta.Hapa nje komodine dhe aty ishte.Si nuk e kisha pare me pare.E mora dhe nxitova te dilja jashte.E mbylla deren me kujdes dhe nuk lashe asnje shenje.Epo.Smund ta mohoj jam e zonja.

Hyra ne dhomen e tij dhe e pashe qe ishte shtrire barkas.Po tani si do ta realizoj planin une.
Sapo shkova ta prek ai levizi dhe u kthye me kurriz.Une nga frika u fita poshte krevatit.Rreziku kaloi dhe sapo bera te cohesha koka mu perplas dhe leshova nje renkim dhimbjeje.As kete nuk e degjoi.

Tani e kisha drejt me veten dhe nxora armen time sekrete nga vendi ku e kisha futur.Ishte nje buzekuq.Fillova ti lyeja buzet dhe shkruajta i dicka ne balle.
Ta kete surprize per neser.E kisha pikturuar aq bukur sa po me vinte gjynah qe ai ne mengjes do ta hiqte ate kryeveper.U shtriva te fleja dhe sapo mbylla syte dora e tij u vendos mbi doren time.Desha ta heqja por nuk munda keshtuqe e lashe dhe nisa te fleja.Ai do e hiqte vete doren.

Vetem aiWhere stories live. Discover now