5

950 100 26
                                    

Dhe ja ku erdhi mengjesi.Hodha syte te ana e tij e krevatit dhe cfareeeee?ai akoma mbante kapur doren time.
Te pakten mos te me thote gje per kte qe i bera mbreme.

U bera te ngrihesha dhe ai u zgjua.Hapi syte dhe as mirmengjes nuk tha.Yttttt,trap i paedukat.

Nuk ju besohet kur je them se mezi i kam mbajtur te qeshuren kur pashe fytyten e tij.Dukej si palaco.Jo se eshte me i bukur pa buzekuq po bie fjala.

E dija qe do ta fshinte sapo ta shikonte ne pasqyre keshtuqe vrapova menjehere drejt banjo.Shyqyr qe kishte vetem aty pasqyre.

"Ejjj.A ke ndermend te rrish ne banjo gjithe diten.Ne fakt aty eshte vendi perfekt i joti po nejse."filloi te fliste ai me injori.

"Ne fakt ketu nuk eshte keq.Po ti mos u bej xheloz se edhe per ty nuk eshte keq te rrish ketu"-ia ktheva un pa pritur hic.

"Dil nga tualeti mos u tall."-tha ai.

"Pike se pari mund te thuash edhe banjo jo vetem tualet.Mos na bej si i zgjuti i shekullit.Jooo sot nuk do dal faree."-thashe e vendosur.

"Cmu desh dhe mua me kete-tha me ze te vogel-ne rregull edhe dreken mund ta hash aty"ne ate moment u ofendova.

"Dil perjashta nga dhoma."dhe ashtu beri.Une menjehere dola pas tij.Normal qe nuk do ta humbisja kete rast.Un po i shkoja mbrapa dhe po shkrihesha nga fytyra e punonjesve te tij.Pse nuk e kam nje telefon kete moment.?

Askish nuk guxonte ti fliste.Ata thjesht i shihnin dhe shtrengonin nofullat.

U fut brenda nje dhome.Besoj se ishte zyra e tij.Ishin dy persona para ders.Pasi ai u fut une pas tij ju kerkova te futesha brenda.I moren leje qoftes dhe me lane brenda.Sapo hyra bera nje fytyre prej te tmerruare.

"Nuk e mendova kurre se do ma beje kete.Une kisha filluar te kisha ndjenja per tyyy."i thashe duke bertitir Ahhh cfare aktorje.

Ai u be gati te fliste kur brenda ne zyre u futen Andrea Kristi dhe nje tjeter te cilin nuk e kisha pare me pare ketu.
Po pra se mosve kam shetitur shtepine une.Ajo e mbremshmja nuk quhet.

Ata filluan te qeshnin dhe po mbanin barkun me dore.Andrea gati sa nuk u rrezua pertoke.Ndersa ai...ai mezi po mbante veten qe te mos na vriste.

"Cdreqin keni"zeri i tij oshtiu ne te gjithe dhomen.Ata prap nuk ndalonin se qeshuri.

"Jona perfundimisht je e madhe.Nuk kam qeshur kurre kaq shume."tha Kristi ndersa dy te tjeret e mbeshteten .

"Flisnii.Cdreqin keni qe qeshni?"-bertiti ai me shume se me pare.

"Degjo.Une thashe nje shaka pak me pare dhe ato akoma nuk e kane harruar.Degjo...Kam nevoje te te them dicka.A mund te flasim jashte"-fillova te beja si e ndjeshme une.
Djemte e kuptuan qellimin dhe qeshen por jo aq shume pasi ai do e kuptonte.
Ai doli jashte dhe une pas tij.Sa shihja ndonje roje kujdesesha qe te shikoja se cfytyre bente.Disave iu dilnin edhe lot duke mbajtur te qeshuren.Dolem jashte dhe un nuk dija cte thoja.
Fundja e kisha nxjerre jashte qe ta shihnin te gjithe vepren time te artit dhe jo qe ti thoja ndonje gje.Sapo u bera te flisja degjoj nje ze:

"Leonardo.Cka ndodhur?"-dhe e preku ne faqe.Duhet te ishte ndonje nga ata k****t e tij thashe me vete.Ajo po bente rolin e te shqetesuares.

"Asgje nuk ka ndodhur.A mund te na lesh pak vetem?Jo se po plas fort a do ti te ikesh,ti do ikesh."thashe une dhe ajo foli serish.Sa acaruese o zott.uuufff.

"Mos e ler te te beje per budalla.Ti moj asnjehere mos guxo te tallesh me dicka qe nuk eshte e jotja."-

"Atehere mos valle Leo eshte i joti"i thashe une

"Te gjithe ne e therrasim bos.Po ti pse ben perjashtim."nderkohe ai po na shikonte konfuz

"Nuk e kuptoj se per cfare po flisni."
"Urdhero."i tha ajo teksa i zgjaste telefonin.Ajo kokekashta do ta paguante por tani do bej dicka tjeter.

"Jonaaaaaaaa."-dhe ja ku ndodhi ajo te ciles i frikesohesha.Qetesohu dhe mbathjaaa.Koha per te vrapuar.
Kam vrapuar aq shpejt brenda sa gati nuk u rrezova.Ai po me ndiqte.Nuk ecte pak dreqi.Po me arrinte.Andrea Kristi po me shikonin sikur te ishin duke pare film aksion.
Ne fakt kane te drejte.Edhe une do shihja film aksion pa leke.Po nuk me vjen kurre mundesia.

"Jona ndaloooo."Bertiti ai
"Ndalo ti i pari."ia ktheva une.

Te them te drejten ishte gallate teksa shkruaja ne ballin e tij"JAM GEY" po tani hajde perballu me pasojat.
Arrita para dhomes se tij dhe e kyca veten brenda.Te pakten kjo dhoma paska celes.

Kush e di se cfare i teket atij te beje tani.

Vetem aiWhere stories live. Discover now