2

1.2K 100 64
                                    

Kishim 10 minuta qe kishim hypur ne makine dhe qe atehere nuk kishim folut hic.Pa prit pak..10 minuta pa folur?Rekord ky.

Normal qe do e thyeja un heshtjen se ato kokboshat as qe e kishin ndermend.

"Pra...Si jeni"-ato thjesht me pane me nje shikim te tipit:seriozisht e ke ti.

"Pse me shihni ashtu.Thjesht dua te krijoj miqesi"-thash un dhe ata te dy qe me pare me kishin kapur nga krahet kur ishim tek shtepia hapen syte ndersa ai tipi me pistolete me pa me inat.

"Nuk kemi nevoje te krijojme miqesi me ty"-tha ai acaruesi

"Kush te tha se doja te krijoja me ty.Un e kisha me keta te dy"-ai me pa sikur donte te me vriste ndersa dy djemte qeshen.

"Me pelqen ti.Meqe ra fjala un quhem Andrea ndersa ky ketu Krist."-foli njeri nga ata te dy djemte.Me sakte ai ne timon.

"Andrea,shiko rrugen.Leri budallenjte te flasin me vete.Mos iu jep muhabet"-tha dhe une u acarova.

"Leonard mos u merzit.Thjesht muhabet po bejm"-foli ai qe i jepte makines.

Pra ai trupeshku e paska emrin Leonard.Ta shohim se kush eshte budalla.Akoma ska lindur ai qe me quan mua keshtu.Da ti vije dita.

"Pra trupeshk...upss me fal doja te thoja Leo,pse me nerva"

"Ti nuk mund ta ndryshosh emrin tim si te te vije ty"-me tha me nerva.

"Ta dish qe Leo eshte me bukur se Leonard.Thjesht po ta bej me te bukur emrin."-i thashe une.

Pas pak fola prap une:
"Pse nuk iu perghigje pyetjes qepare"-i thashe une

"Jam me nerva sepse i kam alergji budallenjte dhe llafazanet.Tani do ta qepesh gojen derisa te arrijme.A more vesh?-kishte filluar te bertiste dhe me kishe drejtuar gishtin ne shenje kercenimi.Thjesht pohova me koke.Jo se mu fut frika po sepse ohuuu me lodhi kot.

Kishte shume kohe qe ecnim dhe me ne fund arritem.
Ai acaruesi hapi dere dhe sapo doli e mbylli prape.Sa i sjellshem.Mu desh ta hapja dhe te dilja.

Ndodhesha para nje shtepie...ose me sakte vile te madhe.U mahnita.Edhe me e madhe se shtepia jone.
U bera gati ta hapja deren dhe te futesha brenda por surratqeni(pra Leo),ma kapi doren dhe tha:

"Mos kujto se je e ftuar dhe mund te besh cte duash.Ketu shefi jam un dhe do besh cte te them une."-me tha me nje ze urdherues.Po une ia ktheva:

"A mund te marr fryme apo dhe per kete duhet te te pyes sepse po prita per ty do kem vdekur."

"Nuk eshte se me intereson.Ti vdes dhe mua me bien veshet rehat."
"Me ofendove":thashe dhe bera fytyre bebeje.

.Ai u fut berenda para meje dhe un pas tij.Erdhi nje roje dhe me mori drejt nje korridori.Teksa po arrinim tek nje dhome me vjen nje arome e mrekullueshme.

"Nga vjen kjo arome"-pyeta ate djalin me nje fytyre prej te mahniture.

"Ketu afer eshte kuzhina"-dhe ma fha kete pa me pare fare.Ishte teper serioz dhe nuk me pelqeu.Papritur fillova ta gudulis dhe ai filloi te qeshte me te madhe.Po merrte fryme me zor.Une fillova te flisja

"A nuk ke turp.Te rente pika qe ste bie.E dija qe nuk ishe kaq serioz sa dukeshe.I njoh mire njerezit.Sa e zonjaaaa!"-ai filloi te qeshte.Po me pelqente ai.Shoku i trete ai ketu.Po nuk i dija emrin.

"Kam dy pyetje:Si quhesh dhe a mhnd te me cosh te kuzhina te lutemmm?"-dhe fillova ti lutem.

"Ok ok.Do shkojm te kuzhina dhe jam Danieli"-u nisem drejt kuzhines qe ishte aty afer.
Me paska bekuar zoti qe e pasksm afer me dhomen.

Brebda ishte nje zonje shume e kendshme dhe nje vajze e re.Vajza ishte pak e rrepte.Sapo zgjata doren per te marre ca biskota ajo mu kthye

"Ato jane per shefin dhe jo per ty"-cfare ti thoja se ishte dhe pak e eger.Jo se un jam e bute.Por doja biskotaaaa.

"Edhe une per shefin i dua"-dhe me pa sikur donte te me vriste.Zonja e kendshme me buzeqeshi dhe ma dha te gjithe tepsine.Mu duk sikur para syve kisha zotin.
Sapo mora tepsine ika per ne dhomen qe me tregoi Danieli dhe fillova te haja gjithe qejf.
Kjo zgjati derisa...

Vetem aiWhere stories live. Discover now