3.BÖLÜM

78 15 14
                                    

Zilin çalmasıyla başımı sıradan kaldırdım.ilk dersimiz bitmişti ama daha 7 ders vardı ve ben ilk günden 7 derse katlanabilirmiydim bilmiyordum. sınıf boşalmıştı; aç kurtlar ilk günden kantine koşmuşlardı .onlar içerisinde Serkan -Melis ve mert vardı. Mert'in yanında bir de Duygu vardı tabi. Duygu ilk günden benden gıcık almıştı , benimde onu pek sevdiğim söylenemezdi . aslında gıcık olunacak bir konu da yoktu, sadece yanıma oturmasını istememiştim o kadar ama kızları biliyoruz o yüzden konuşmaya pek gerek yok . canımın sıkıldığı farkettiğim gibi kantine inmeye karar verdim. Az önce kantine inenlere ben mi laf söylüyordum.....boşverin. sınıftan çıktım ve kantine doğru ilerledim . Telefonumu çıkarıp saate baktım . bakmamla ufak bir bedenle çarpışmam bir oldu.

" önüne baksana be ".diye çemkirmişti. Başımı kaldırıp çarptığım, daha doğrusu çarpıştığım kişiye baktım.Duygu ile çarpışmıştık.Hem önüne bakmıyor hemde bağırıyordu. Gözlerimi devirip yoluma devam ettim. ilk günden tartışmaya gerek yok demi. Kantine doğru gidecekken kolumda bir el hissetim hissetmemle omzumun üstünden arkaya baktım .yine mi sen ya.

" insan bir özür diler ama sende haklısın ,senin gibi bir öküzden beklenmez " dedi alayla .Elini kolumdan itip arkaya döndüm . Ellerimi göğsümde birleştirip, aynı onun gibi alaylı tavrıyla,

" başka ? " dedim. Dediğime şaşırmış olsa gerek bir şey dememişti . başımı sallayıp

" bende öyle düşünmüştüm " dedim ve omzuna çarpıp sınıfa geri döndüm. arkamdan gelmemişti hayret şaşırdım.

○○○○●●●●●

Son ders zili çaldıktan sonra defterimi çantama koydum. sınıf yavaş yavaş boşalmıştı sadece bizimkiler kalmıştı . bir de duygu

" Ee gençler Napıyoruz ??" dedi Mert her zamanki enerjisiyle.

" Eve gidiyoruz " dedim sert çıkan sesimle. Mert gözlerini devirip

" işte Batu dan beklenen cevap "dedi ve devam etti . " hadi ama her zaman gittiğimiz cafeye gidelim "

" gidiyorsanız siz gidin benim pek keyfim yok " dedim.

" peki sen bilirsin , ya siz ? " dedi Mert, serkanlara bakarak

" yok bizde gelmiyoruz " dedi Melis mutsuz sesiyle .

" siz gelmiyorsanız bizde birlikte gideriz " dedi mert . Mertin dedikleriyle ona şaşkın bir şekilde bakıyordum.

" Biz derken ??"dedim

" Ben ve Duygu " dedi mert.

" Mert gerçekten gelmek isterdim ama eve gitmem lazım" dedi ve ayağa kalktı

" size iyi eğlenceler , sonra görüşürüz " dedi ve sınıftan çıktı. Duygunun ardından bizde sınıftan çıkmıştık.

" Mert bakıyorumda Duygu ile iyi anlaştınız" dedi serkan

" Evet abi ya, çok iyi kız " dedi mert gülümseyerek. Dediklerine gülmek istesemde kendimi tuttum.

" Tabi canım kesin öyledir " dedim kısık çıkan sesimle." gençler benim acil bir yere gitmem lazım size iyi akşamlar " dedim ve yanlarından ayrıldım.Serkan arkamdan bir şeyler söylemişti ama umursamadan garaja gidip arabama bindim.

○●○○●●●●○○○●●

Bir içki şişesi daha yerden aldım ve kafama diktim. Boğazımı ne kadar yaksada içmeye devam ettim. Bitirdiğim şişeyi yere koydum ve diğer şişeyi aldım .Karşımdaki deniz manzarası harikaydı ama ben nedense çift görüyordum. başım dönmeye başlamıştı. Telefonumun zil sesini duymamla telefonumu cebimden çıkardım ve açtım.

" ALO BATU NERDESİN SEN??? "dedi serkan

" bilmem" dedim sarhoşluğun verdiği etkiyle konuşmaya çalışarak

" SEN SARHOŞMUSUN "dedi

" bilmem" dedim tekrardan

" tamam bak bana nerde olduğunu söyle seni gelip alıyım" dedi

" cık cık !! hayırr "dedim ve kafamı iki yana salladım

" Batu lütfen kardeşim söy-" serkan cümlesini devam ettiremden telefonu kapattım.Elimdeki içki şişesine baktım ve hiç düşünmeden tek seferde kafaya diktim. şişeyi fırlatıp ayağa kalktım.cam parçaları etrafa dağılmıştı.yalpalayarak cam parçalarının üzerinden geçtim. arabanın önüne geldiğimde kapıyı bulmaya çalıştım acaba Sağdakimi yoksa soldakimi gerçek kapıydı. Sağdaki kapıyı açma çabalarına girdim fakat bir şey yoktu. elimi biraz daha sola kaydırdım ve işteee kapıyı açmıştım. arabaya binip kapıları kitledim.telefonumu çıkarıp kapattım. kimseyle iletişime geçmek istemiyordum.telefonu yan koltuğa fırlattım fakat koltuğun önüne düşmüştü umursamayıp başımı direksiyona koydum ve gözlerimi kapattım. zaten göz kapaklarım kendiliğinden kapanmıştı. rüyamda eylülü görme dileğiyle kendimi uykunun kollarına bıraktım.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Vee işte yeni bir bölüm sonuu.
Umarım beğersiniz . Bölüm ile
İlgili düşüncelerinizi bekliyorum.
Sizi seviyorum♡♡♡♡♡

NOT: oy ve yorum vermeyi unutmayalım😙😙😙

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SON YILDIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin