"Lütfen be Ven!"
Sora yastığına sarılmış yatağında oturuyor ve biricik dostunu evine gelmesi için ikna etmeye çalışıyordu. Bunun sebebi hat almaya gitmeye çok üşenmesiydi bu yüzden Ventus'un telefonunu kullanarak Riku ile iletişim kurmaya çalışacaktı. O numarayı da engelleyeceğine adı gibi emindi bu yüzden bir daha ki dışarı çıkışında kendisine tekrardan yeni bir hat almalıydı.
"Aşk için yap! Benim için yap!"
Ventus nefes verdi. Sora'ya hayır demek onun için zordu. Aslında onun için herkese hayır demek zordu.
"Peki, peki. Yarım saate oradayım. "
Sora zaferle gülümsedi.
"Seni çok seviyorum! "
Ventus'un yüzünde ufak bir tebessüm belirdi.
"Bende seni." Dedi ve ardından telefonu kapattı.
Sora mutluluktan yatağında zıplamaya başlamıştı. O sırada abisi sert bir şekilde odasının kapısını açtı ve kaşlarını çatarak ona baktı. Gerçi kaşlarını çatmak için özel bir çaba sarf etmesine gerek yoktu. Kaşları her zaman çatıktı.
"Sessiz ol biraz!"
Sora ona aldırmadı ve neşeyle ayağa kalktı. Muzipçe sırıtarak Vanitas'a baktı.
"Ventus geliyor!"
Vanitas'ın Ventus'a karşı bir şeyler hissettiğini düşünüyor, hayır biliyordu. Onu bir kaç kez uykusunda Ventus'un adını sayıklarken görmüştü.
"Niye ? Gelmesin. O salağın yüzünü görmek istemiyorum. "
Abisinin hislerini saklamak konusunda iyi olduğunu düşünüyordu.
"Yalancı,eminim deli gibi görmek istiyorsundur!"
Vanitas nefes verdi.
"İs-te-mi-yor-um." Dedi ve kapıyı çarparak odadan çıktı. Sora dudak büzdü. Yatağında sıçramaya devam ederek Ventus'u beklemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
||Riku x Sora|| ❝Alt dudak.❞
Hayran Kurgu[|Riku x Sora|] ❝Hey,yakışıklı. Versene bir alt dudak~.❞ xxx SasamiUKW ve diğer bütün soriku shipperlarına ithafen.