23

227 1 0
                                    

Spalam sobie smacznie i nagle poczulam jak ktoś się na mnie polozyl, kiedy otowrzylam oczy zobaczylam Jeremiego. 

J) hejka kochanie

Ja) Jeremi co ty tu robisz? Która godzina? I możesz ze mnie wstać??

J) przyszedlem cie obudzić, jest 8 i masz godzine do śniadania, juz tak - chłopak wstał ze mnie i usiadł na lozku obok.

Ja) dziekuje, a gdzie dziewczyny?

J) Lipton poszedł do Rema i Syśka poszła do Artura.

Ja) dobra, poczekasz tu czy idziesz gdzieś ja się pójdę ogarnac?

J) poczekam tylko proszę Misia wyrób się w ta godzine

Ja) postaram sie- zasmialam  się, wstlam z łóżka i podeszlam do szafy.  Dzisiaj jest mega gorąco wiec wybralam to:

Poszłam do łazienki wzielam szybki prysznic, osuszylam cialo recznikiem włosów nie mylam ponieważ zrobiłam to wczoraj wieczorem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Poszłam do łazienki wzielam szybki prysznic, osuszylam cialo recznikiem włosów nie mylam ponieważ zrobiłam to wczoraj wieczorem. Zalozylam bielizne, i kombinezon. Zrobilam lekki makijaz: podklad, puder, brazer, tusz, lekko brwi, i różowy blyszczyk. 

Gotowa wyszlam do pokoju gdzie na moim łóżku siedział Jeremi i patrzyl cos w telefonie. 

J) Juz gotowa?

Ja) jeszcze tylko włosy, a która jest godzina?

J) 8:30

Ja) Misiu zadzwon do Sysi i powiedz ze jest mi bardzo teraz potrzena i żeby przyszla

J) no dobra.

***10 sekund pozniej***

S) jejku Kamila co jest?

J) nic tylko masz moze prostownice bo ja zapomnialam z domu?

S) ja myslalam ze cos ci się stalo a ty... Ja z toba kiedyś oszaleje.

J) Ale to masz tą prostownice?

S) łazienka pod umywalka.

J) dzięki 

Sylwia wyszła z pokoju i juz chciałam isc do lazienki ale przeszkodził mi mój chłopak który do mnie podszedł wziął na ręce i poszedł do łóżka. Postawił mnie na podloge sam usiadł i posadzil mnie sobie na kolanach 

Ja) Jeremi co ty robisz?

J) Kochanie zostalo nam 15 minut do sniadania zanim sobie ogarniesz te włosy to minie 30 minut wiec może odpusc to sobie?

Ja) To idź na śniadanie ja najwyżej się spóźnie.

J) nawet nie próbuj się wymigac nie uda ci się.

Ja) Ja nigdzie nie ide i koniec- wstalam z kolan chłopaka i przeszłam na druga strone pokoju, gdzie stanelam tyłem do chłopaka.

J) Kamila.

Jeremi Sikorski moja miłość.Where stories live. Discover now