Part 7

236 3 2
                                    


Selesai menjamu selera, pasangan menemui tetamu-tetamu yang lain untuk bersalaman. Noah Ashraff tidak sekali-kali meninggalkan Michelle Anggerik keseorangan di tenggelami kesesakan orang ramai. Betapa beruntungnya Michelle Anggerik kan ? Dah la Noah Ashraff tu handsome, caring pulak.. Aduh ! Manalah nak cari lelaki spesis macamni zaman sekarang !

Hampir jam 6 ptg, barulah mereka sekeluarga dapat balik ke rumah. Penat ? Tau tak ape ! Sampai saja di rumah, Michelle Anggerik terus saja masuk ke dalam bilik dan menerjunkan tubuhnya yang langsing ke atas katil.

Tidak peduli apa lagi ! Dengan gaun-gaun yang di pakai waktu bersanding tadi, dengan veil bagai ,dengan flower crown ala-ala princess tadi semua di bawa baring tanpa tolerensi.

Tidak peduli apa lagi ! Dengan gaun-gaun yang di pakai waktu bersanding tadi, dengan veil bagai ,dengan flower crown ala-ala princess tadi semua di bawa baring tanpa tolerensi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Penat gila ! Masuk-masuk rumah tadi terus saja dia berlari naik ke tingkat atas. Kasut kahwin tadi pun tak pasti campak kat mana ! Korang tengok tu ? Aihh ..

Di tingkat bawah, Noah Ashraff masih sibuk menolong Tuan Shahir dan Faiz Iskandar memunggah barang-barang dari dewan tadi.

Meliar mata Noah Ashraff apabila tidak dapat melihat kelibat Michelle Anggerik ketika itu. Dia heran, kemana perginya kelibat yang comel itu. Tidak dapat di kesan !

" Ash, kamu pergilah berehat kat atas.. Tukar baju semua bersihkan diri ! Nanti turun makan bersama eL ye !" Kata Madam Orkid, ibu mertuanya yang cantik itu !

"Ok mumy, Ash naik dulu .." Katanya meminta diri. Perlahan-lahan dia pun naik ke tingkat atas.

Bilik pengantin itu di ketuk. Senyap, tiada jawapan. Lantas dia memberanikan diri menguak perlahan pintu itu dari luar.

OMG ! OMG ! Kelihatan puteri snow white sedang sleeping beauty di situ ! Tidur lena, langsung tidak sedar walaupun di panggil-panggil beberapa kali.

"eL, wake up !" Kata Noah Ashraff perlahan. Dia menggerakkan kaki Michelle Anggerik. Gadis itu bergerak sedikit, memberi respon bahawa dia dengar ! Namun masih meracau-racau, tidak mahu diganggu !

"eL, wake upp.. Pergilah bersihkan diri.. Tukar pakaian, takkan lah eL nak tidur macamni ?" Kata Noah Ashraff lagi.. Tiada respon yaww ! Siap kau Michelle Anggerik !

Noah Ashraff tersenyum nakal, idea nakal juga bermain di kepalanya. Dengan baju kameja yang beberapa butangnya terbuka itu, dia menerjunkan badannya ke atas katil.

Perlahan-lahan Noah Ashraff menghampiri tubuh langsing Michelle Anggerik yang terbaring lena itu. Dia tersenyum nakal !

"eL, im done .." Usiknya
. Sambil tergelak-gelak menutup mulutnya..

Dalam mamai Michelle Anggerik menoleh ke sebelahnya, dia terdengar suatu suara dekat betul dengan telinganya tadi..

Apabila berpusing, jarak wajahnya dengan Noah Ashraff cuma beza 1 inci saja ! Dia menjerit terkejut dan bingkas bangun dari katil tersebut !

Dia Suami Saya !Where stories live. Discover now