Noah Ashraff dan Michelle Anggerik duduk di meja sebelah sana, masih di kawasan kantin !
"Nah, for you .." Kata Noah Ashraff menolak piring kek itu kepada Michelle Anggerik. Kek itu nampak sudah dipotong sedikit ! Michelle Anggerik memandang kek itu, dan Noah Ashraff silih berganti ! Blueberry cheese cake !
"Ini kan awak punya ?" Kata Michelle Anggerik, menolak perlahan piring itu kepada Noah Ashraff
"eL, just eat it .. Awak punya kan dah terjatuh tadi .. Or awak tak sudi nak kongsi makanan dengan saya ?" Kata Noah Ashraff, lembut .. Dia tergelak kecil, memandang ke tempat lain
"No no .. just .."
"So, makan sebelum saya suapkan awak .." Ugut Noah Ashraff, kelakar !
"Ish .. Awak jangan mengada-ngada eh !" Jeling Michelle Anggerik, dia takut. Sudah terbayang !
Michelle Anggerik terus menyuap kek itu ke mulutnya dengan senyuman manis ! Mukanya merona merah, malu !
"Hari ini kita buat homework sama-sama lepas balik dari sekolah.." Kata Noah Ashraff
Michelle Anggerik hanya mengangguk ! See, nampak kan sudut positif mereka kena kahwinkan awal ? Boleh buat bomework sama-sama ! Pergi sekolah sama-sama ! It's just a sweet memory right? Ha ha ha
***********************************************************************************************
"eL, apasal aku tengok hari ini kau rapat denga Ash eh ? Korang ni ada apa-apa ke ?" Tanya Fiona. Selepas waktu rehat, tiada guru masuk ke dalam kelas kerana semua guru-guru mengadakan mesyuarat !
So, happy time !
'The Girls' duduk melepak di tempat duduk Fiona.
"No la, korang tahu kan parents kami kan kawan ? So, kitorang pun kawan la .. Salah ke ? Lagipun dia baik je, dia tak menyakitkan hati macam geng dia yang lain .." Kata Michelle Anggerik, sambil melirik ke arah Noah Ashraff yang juga sibuk berborak ! Entah apa yang mereka sibuk bualkan, sampai merah-merah muka dia ketawa !
YOU ARE READING
Dia Suami Saya !
Romance"Dia Suami Saya !" mengisahkan sepasang pelajar yang masih di bangku sekolah, yang telah dijodohkan oleh keluarga mereka ! Umur baru 16 tahun, tapi mereka dah dikahwinkan ? OMG ! Are u crazy ? No no no ! Tambahan pula mereka bukan kategori rapat & m...