,,Eleno, prosím. Povol," prosila mě Caroline už asi půl hodiny od té doby, co Klaus odešel z místnosti. Nechal nás tu samotné. Nechápu co tím sleduje. Jestli si myslí, že zrovna Caroline mě přemluví k tomu, abych se přidala ke Klausovi, mýlí se. Seděla naproti mě, přivázaná k židli stejně jako já. I když mi to přišlo jako absurdní, jelikož oběť jsem tu byla já, ne Caroline.
,,Caroline, nech toho," nechtěla jsem se s ní bavit. Nechtěla jsem ji vidět.
,,Copak ti na nás vážně nezáleží? Copak jsme pro tebe jen kus ničeho? Víš, když se Damon vrátil zpět do Mystic Falls bez tebe, čekal, že se vrátíš. Všichni jsme čekali. Doufali jsme, že svou lidskost opět zapneš a vrátíš se domů. Měli jsme a máme o tebe pořád strach. Nejsi-"
,,Nejsem tak silná abych se o sebe postarala?" skočila jsem ji do řeči. ,,To si neustále myslíte? Že jsem chudinka, která se neumí ovládat a nedokáže se udržet? Že budu brečet, když vás všechyn zabije? Mýlíš se Caroline. Je mi to vážně jedno. Ke Klausovi se nikdy nepřidám! A už mě tohle nebaví."
,,Víš Eleno, doma se toho hodně změnilo. Damon se utápí ve svých myšlenkách na tebe, ale neměl sílu se vrátit. Byl několik týdnů zavřený ve své ložnici a nikam nechodil. Stala se z něj troska."
,,A to mě má jako přesvědčit abych byla zase s emocemi. No tak Caroline, to nemyslíš vážně?" začala jsem se hlasitě smát. ,,Nevím čeho se bojíš, Klaus tě nezabije. Má pro tebe slabost, stejně tak jako ty pro něj."
Caroline neřekla ani slovo. Věděla, že mám pravdu. A proto byla v klidu, protože věděla, že jí se nic nestane.
,,Ale záleží mi na našich přátelích a nechci aby se jim něco stalo," sklopila zrak.
,,Pořád řešíme to stejné dokola. A mě už to přestává bavit," odfrkla jsem si. Kdybych nebyla přivázaná k té zatracené židli, už bych byla dávno pryč. Nebýt té mrchy Katherine, nebyla bych tu. Přísahám, že až se odtud dostanu - a jestli se odtud dostanu, zpřelámu ji všechny kosti v těle a budu to dělat do konce jejího sobeckého života.
Svůj pohled jsem zaměřila kamsi za Caroline, nehodlala jsem se s ní bavit natož se na ní dívat. Prostě jsem koukala skrze ní, jako kdyby tam vůbec nebyla. Její pohled byl zkličující a prosebný a i když jsem se na ní nedívala, ten její hypnotizující pohled jsem viděla.
,,Tak co děvčata, jak jste si popovídaly?" vešel do místnosti Klaus a já měla sto chutí mu zakroutit tím jeho vyzáblím krkem. ,,Koukám, že jste obě dvě živé a zdravé, tak to muselo dopadnout dobře," usmál se na nás.
,,Myslím, že jsme k tomu neměly ani příležitost se na sebe vrhnout," kývla jsem hlavou k mým svázaným rukám.
,,Ach ano, ty provazy, no-" odmlčel se na chvilku. Do místnosti společně s ním přišel jeho poskok, který na jeho povel odvedl Caroline.
,,Mrzí mě to Eleno," řekla ještě než jí odvedli. Jen jsem lehce nakrčila obočí, ale dál jsem tomu nevěnovala pozornost.
,,No," odkašlal si Klaus aby si získal mou pozornost. ,,Pokud tě smrt Matta ani Carolinino promlouvání do duše nezměnilo úsudek, mám poslední možnost. A doufám, že ta poslední třetí možnost nebo spíše osoba, tě donutí přidat se ke mě," škodolibě se usmál.
,,Jak už jsem ti řekla, nic a nikdo mě nepřemluví k tomu, abych ti dělala poslušného mazlíčka. Měl jsi Tylera jako hlídacího psa, ale neuhlídal jsi si ho. Myslím, že chyba bude v páníčkovi, který neumí jednat na úrovni."
,,Tady má někdo ostrý jazýček, nemyslíš?" přiblížil se tak rychle a blízko ke mě, že se naše nosy dotýkaly.
'Fuj!'' blesklo mi hlavou. Jak s ním Caroline u všech pekelných mohla spát?
,,A tady si někdo dal k snídani topinky s česnekem," protočila jsem oči a lehce nafoukla tváře. Klause to nejspíš naštvalo, protože v ten moment, co jsem dořekla poslední slovo, svírala jeho pevná ruka můj krk a já lapala po dechu.
,,Ještě jedno slovo a nějaké zachraňování tvoje duše mi bude úplně fuk," procedil skrze zaťáté zuby a pustil mě.
Zachraňování mé duše?
,,Co to má jako znamenat?" zachraptěla jsem. Klaus už neřekl ani slovo a odešel z místnosti.
***
Zdravíčko :)
Omlouvám se za několikadenní prodlevu. Ale jsem tu opět znovu s další várkou tvrdohlavé Eleny.
Carolinino přemlouvání očividně nepomáhá. A kdo myslíte, že bude ta poslední třetí osoba? A co mělo znamenat ta Klausova poslední věta? Nějaké tipy? :)
A jinak, pomalu ale jistě se blížíme ke konci. Čekají nás poslední tři kapitoly a téhle fanfikce bude konec. Ale mám pro vás přichystané něco jiného :)
Vaše Ter ♥
ČTEŠ
Vůně krve 2 |FF TVD|
FanfictionElena stlačila pomyslný spínač v její hlavě a tak se stala krvelačnou upírkou, která děsila každou bytost na zemi. Užívala si své svobody. Společně s Damonem se vydali na jejich krvavou cestu. Po jisté domě však Damon zjistil, že krev a zabíjení ne...