8.kapitola

177 16 4
                                    

,,Copak tu hledáš? Ztratila jsi se?" zazněl znovu ten hlas, který jsem z celého srdce nenáviděla.

,,Klausi," vydechla jsem ztěžka, když se objevil přede mnou.

,,V celé své kráse," ukázal na svou osobu. ,,Kdepak máš ty dva? Myslel jsem, že tě nespouští z očí. Není to tu bezpečné," usmíval se. Jako kdybych je slyšela. Zase ta věta 'Není to tu bezpečné'.

,,Umím se o sebe postarat sama," už už jsem se měla na odchodu, ale Klaus mi zastoupil cestu.

,,Věřím tomu, že se o sebe postaráš sama, ale přeci jen tě doprovodím," šibalsky se usmál.

,,To je dobré Klausi, nepotřebuji tvou pomoc," kývla jsem jeho směrem. Najednou jsem za dveřmi zahlédla Nadiu. Vystřeštila jsem oči v jakém stavu jsem ji viděla. Oči měla podlité krví, samé šrámy na obličeji a modřiny snad po celém těle.

,,Nic jí není," řekl Klaus.

,,Počkat, cože? To ty? Ty!" křikla jsem. ,,To je tvoje práce," ukázala jsem směrem k domu. Klaus se začal hlasitě smát.

,,Nemůže z toho domu pryč. A Katherine už je uvnitř taky. Věděl jsem, že se sem dostanete. Ale nečekal jsem, že to bude tak rychle. Kdo vám pomohl. Počkej, nech mě hádat. Bonnie Bennettová, však?"

,,Jestli Bonnie ublížíš," přiblížila jsem se k němu dost blízko na to, abychom si viděli z očí do očí.

,,Když budeš spolupracovat, nic se jí nestane. Teď pojď se mnou," řekl a otočil se k domu. ,,Hned Eleno," leknutím jsem nadskočila, jak jeho hlas zněl hrubě. Nejistým krokem jsem vyšla směrem k němu.

,,Počkej, co ode mě vlastně chceš?" zarazila jsem se.

,,To brzy zjistíš," to byla poslední slova, která jsem slyšela. Hned na to jsem cítila tupou bolest na temeni a pak jen černo.

***

Z dálky jsem slyšela známé hlasy, ale v tuhle chvíli jsem je nedokázala identifikovat. Hlava mě bolela takovým způsobem, že bych nejraději zase upadla do bezvědomí. Lehce jsem pootevřela ztěžklá víčka a zaregistrovala, že sedím přivázaná na židli. Pokusila jsem se zvednout hlavu, ale na zadní části krku mi vystřelila ostrá bolest, zasýpala jsem.

,,Šípková Růženka se nám probudila, to jsem rád," ozval se hlas až příliš blízko mě.

,,Klausi, já tě zabiju," procedila jsem šeptem skrze zuby.

,,To by jsi se nejdříve musela dostat z těch provazů, které jsou mimochodem namočené ve sporýši, má drahá."

,,Proč?" zachraptěla jsem.

,,Vždy jsem měl slabost pro dvojnice, to už jistě dávno víš, ale když jsem zjistil, že jsi vypnula svou lidskost, zaujala jsi mě ještě víc. Chci s tebou spolupracovat. Teda, to je formální název. Přesnější bude, že budeš můj věrný poskok," uchcechtl se.

,,Nikdy!" snažila jsem se vykřiknout, ale místo toho jsem jen zachraptěla.

,,Ale no tak lásko, víš že mě odporovat nemůžeš. Mám něco co ty budeš chtít," přimhouřil oči.

,,Ničím mě nepřemluvíš," můj hlas zněl o něco lépe.

,,Ale ano. Přiveďte ho!" křikl do prostoru a já jen slyšela, jak zavrzaly dveře.

,,Pusť mě!"

Ten hlas jsem znala až moc dobře.

,,Matte?" zašeptala jsem a svůj pohled jsem zaměřila na osobu, která stála kousek za Klausem. ,,Vážně si myslíš, že mě přemluvíš k tomu abych s tebou pracovala. Jen proto, že je tu Matt? On mě nezajímá Klausi, stejně tak jako ta celá sebranka z Mystic Falls," usmála jsem se. V určitých situacích mi na nich opravdu nezáleželo. Čekala jsem, že se jich nadobro zbavím a Klaus na mě vyrukuje zrovna s Mattem?

,,Eleno," řekl pekvapeně Matt. Svůj pohled jsem momentálně upírala na Klause a Mattovi nevěnovala žádnou pozornost.

,,Vím, že Matt pro tebe hodně znamená, stejně tak jako ta sebranka, jak si je nazvala. A proto ti dávám na výběr. Buď se přidáš ke mě nebo Matt zemře. A už ho nikdo a nic nevrátí zpět. Žádná kouzla té čarodějky, žádné nadpřirozené předměty, které jistě máte. Prostě nic, rozhodni se," ukončil svůj monolog a upřeně se na mě podíval.

Něco uvnitř mě se hnulo. Jistý cit k Mattovi, ale nikdy jsem nechtěla aby se jemu nebo komukoliv něco stalo. I když jsem to na sobě v posledních dnech nedávala znát. Ale pro Klause v životě pracovat nebudu.

,,Fajn!" řekla jsem pevně.

,,Takže pro mě začneš pracovat?" Klausovo oči se rozzářily vítězstvím, stejně tak Mattovi úlevou.

,,Ne," řekla jsem pevným hlasem. Klausovo a Mattův výraz se ta tam změnil.


***

Zdravíčko :)

Mám tu pro vás další novou kapitolu :) Asi jste určitě věděli, že tím dotyčným 'záhadným' bude Klaus Mikaelson.

A má v rukávu něco, co Elenu možná zlomí a co ne. Co myslíte? Padne Elena na kolena a bude prosit Klause o to aby neubližoval Mattovi nebo její svědomí bude tak chladné a bude jí to absolutně jedno?

No snad se vám tahle kapitola líbila. A musím vám říct, že se pomalu ale jistě blížíme ke konci. Tak snad nebudete zklamaní.


Vaše Ter ♥

Vůně krve 2 |FF TVD|Kde žijí příběhy. Začni objevovat