Ze spánku mě probudil jakýsi pohyb. U nohou jsem ucítila tlak, matrace se lehce prohnula pod něčí vahou. V rychlosti blesku jsem vyskočila z postele a zaujala obraný postoj. Na mé posteli neseděl nikdo jiný než má kopie.
,,Katherine," vydechla jsem údivem. Pozici mého těla jsem však nezměnila. ,,Co tady děláš?" vyštěkla jsem.
,,Chudinka Elena," usmála se. ,,Všichni o ní mají strach a proto povolaly tu největší mrchu na zemi."
,,Co prosím?" Nevěděla jsem absolutně o čem mluví.
,,Zlomila jsi Damonovi srdce a když se vrátil zpět do Mystic Falls, byl si stěžovat btratříčkovi. A ten zavolal mě," ukázala na svou maličkost.
,,Nepotřebuju tvojí ani nikoho jiného pomoc. Umím se o sebe postarat sama," zamračila jsem se a zkřížila ruce na hrudi a narovnala se. Jak jen jsem si mohla myslet, že by mě Damon nechal jen tak odejít. Musel to mít naplánované, že jakmile se vrátí, všem řekne co se stalo a všichni to budou chtít nějak vyřešit. Ale nečekala jsem, že by za mnou poslali zrovna tuhle bestii.
,,Eleno, já nepotřebuju mít vypnuté emoce na to, abych byla mrchou, ale ty ano. Hned jak ten pomyslný spínač zase zapneš, všechno se ti to vrátí. Vše co jsi provedla se ti vrátí a ty se budeš utápět v agonii deprese, bolesti, vzteku a v pocitech, které jsi způsobila těm lidem. Copak to nechápeš? Ty neumíš být zlá," řekla jakoby nic a prohlížela si své dokonalé nalakované nehty.
,,Já ale ten spínač nezapnu. Všichni by zase chtěli zpět tu hodnou Elenu, o kterou se musejí starat. A já to tak nechtěla, nechtěla jsem být už taková, proto jsem tohle udělala. Ale proč ti to tu vůbec říkám, nezajímá tě to a já se ti tu nebudu s ničím svěřovat, tak buď tak do té laskavosti a odejdi," znělo to jako příkaz.
,,Ale to já nemůžu," usmála se a ještě více se uvelebila na posteli.
Nerozumněla jsem jí. Zrovna ona, ta která nespočetněkrát zlomila Stefanovi a Damonovi srdce mě tu chce o něčem poučovat a pomoct mi.
,,Co z toho budeš mít?" napadla mě otázka. Katherine se hned začala smát. ,,Odpověz!"
,,Klid, klid," ukazovala dlaněmi k zemi na náznak uklidnění. ,,Něco mi z toho možná kápne, ale ne nic velkýho," pokrčila nos a přivřela oči. ,,Vlastně, možná to ani nebudu chtít. Jen jsem chtěla zjistit, jak ta nebohá Elena teď vypadá. Jestli je mi vážně tak podobná."
,,Bavíš se na můj účet?" začínala jsem zatínat ruce v pěst. Neměla jsem na Katherininy řečičky náladu. Její samolibý úšklebek mě vytočil ještě víc.
,,Uděláme dohodu," navrhla.
,,Jakou?" vylítlo ze mě dřív než jsem si to pořádně rozmyslela.
,,S něčím mi pomůžeš a já pak Stefanovi a Damonovi řeknu, že jsi prostě zmizela. Že jsem tě sice viděla, mluvila s tebou, ale že jsi utekla. A věř mi, když se mě budou ptát proč jsem nešla za tebou, ukážu jim na tyhle vysoké podpadky a hned si domyslí proč," usmála se.
,,Ty by si chtěla s něčím pomoct?" Nezdálo se mi to, Katherine nikdy s ničím pomoct nechtěla.
,,Jen se na nás podívej. Jsme přesné kopie," na chvilku se odmlčela a prohlédla si mě od hlavy až k patě, stále seděla na mé postely s překříženýma nohama a rovnými zády jako pravítko. ,,Teda, chtělo by na tobě udělat pár změn aby jsi byla jako já, ale to je detail. Jde o to, že nikdo si nevšimne, že já jsem ty nebo naopak. Potřebuju něco zařídit v jednom městě a ty mi s tím pomůžeš. Nerada si špiním svou dokonalou manikúru, ale tobě to vadit nebude, ještě si to užiješ," vstala z postele a přešla ke mě. ,,Tak co, dohodnuto?" natáhla ke mě ruku.
Chvíli jsem váhala, ale pak mi to přišlo jako dobrý nápad. Dobře ne tak dobrý, ale proč si trochu neužít? Stejně, co by tak Katherine po mě chtěla. Abych zabila pár jejích nepřátel, obyčejných lidí, kteří jí stojí v cestě?
,,Dohodnuto," stiskla jsem jí ruku a my tak mezi sebou měli dohodu, která se nedala vrátit. Ale pořád se před ní budu mít na pozoru. Přeci jen, je to Katherine a ta dokáže v jednu chvíli milovat a v druhé sekundě dokáže vrazit kolík do srdce.
***
Zdravíčko :)
Tak je tu další kapitola a s ní i další pro nás známá postava. Katherine Pierce.
Co by mohla tak chtít po Eleně? A dá se jí vůbec věřit? Jak známe Kath, určitě má něco za lubem a Elena pro ni bude jen loutka, se kterou si bude hrát a která za ní odvede špinavou práci. Jak už sama Kath řekla, její manikúra je pro ni přdnější.
Tak doufám, že se vám tahle kapitola líbila :)
Vaše Ter ♥
ČTEŠ
Vůně krve 2 |FF TVD|
FanfictionElena stlačila pomyslný spínač v její hlavě a tak se stala krvelačnou upírkou, která děsila každou bytost na zemi. Užívala si své svobody. Společně s Damonem se vydali na jejich krvavou cestu. Po jisté domě však Damon zjistil, že krev a zabíjení ne...