Klaus začal běsnit. Chodil mi před očima sem a tam a na jeho tváři šel vidět vztek. Mattovi se v očích objevily slzy a snažil se něco říct, ale přes veškerý ten chaos, co se mu odehrával v hlavě, nebyl schopen říct ani slovo.
,,Vážně chceš aby tvůj kamarád zemřel, kvůli tvé sobeckosti?" vyštěkl na mě Klaus.
,,Nezajímá mě to!" věnovala jsem mu stejný tón hlasu.
,,Fajn! V tom případě, ti tvůj bývalí přítel zemře před očima a jeho krev budeš mít na svých rukou, to opravdu chceš?"
Chci to? Samozřejmě, že nechci! Ale ke Klausovi se nikdy nepřidám, ať se děje co se děje.
,,Kde je Katherine?" zeptala jsem se z ničeho nic na úplně jiné téma.
,,Katherine? Ta malá mrcha? Ty jí stále věříš? To ona tě prodala. To ona nabídla dohodu, která zahrnovala Nadino propuštění a tvoje zajetí. Už je dávno pryč," začal se smát. ,,Katherine vždy uměla vyjednávat."
,,Ta bestie," zašeptala jsem. Prodala mě Klausovi? Jen kvůli její dceři? A že mě to vůbec překvapuje, Katherine nikdy nebyla týmoví hráč, nikdy se nezajímala o někoho jiného. Z lidí si dělala jen loutky a tahala za nitky tak, aby jí to vždy prošlo a dotyčný si toho nevšiml. A já nebyla výjimkou.
,,Tak co? Ještě jsi si to nerozmyslela?" přešel ke mě a pohladil mě po tváři. S velkou nechutí jsem uhnula aby se mě ten prevít nedotýkal.
,,Moji odpověď znáš," řekla jsem.
,,Tak tedy dobře," řekl jakoby nic a zvedl ruku do vzduchu. Pevně jsem se mu dívala do očí a on mě. Čekal, čekal jestli se má odpověď nezmění. Když ani po dvou minutách nepřišla žádná odpověď, otočil rukou a já zaslechla ten odporný zvuk praskajících kostí, který mi v tuto chvíli trhalo srdce. Periferně jsem viděla, jak se Mattovo tělo sesouvá k zemi a dopadá na tvrdou zem.
Klaus si stoupl za mě a chytil mou hlavu do jeho rukou.
,,Podívej se, co jsi provedla," trhaně mi hlavou otočil tak, abych viděla na Mattovo bezvládné tělo. ,,Tak podívej se. Kvůli tvé sobeckosti, zemřel tvůj přítel!"
,,Od kdy tebe zajímá život ostatních?" Nechtěla jsem se na Matta dívat a proto jsem silně semkla víčka k sobě.
,,A od kdy tebe nezajímá život tvých přátel? Myslíš, že je tu jediný Matt? Myslíš, že bych byl tak hloupí a měl tu jen jeho? Ne Eleno, mám v rukávu ještě dalších pár es. Teď jen chci aby jsi se podívala na něj," jeho hlas mi zněl v uších. Lehce zatahal za provazy a já sykla bolestí. Jeho pohyby se opakovaly, dokud jsem oči neotevřela.
,,Fajn! Už koukám!" křikla jsem. Poskytl se mi pohled na Matta. Ležel na zemi s otevřenými oči, které ještě v tuhle chvíli prosily o milost. Na malý moment se ve mě něco hnulo. Ale hned v další jsem ten velmi známí pocit zahnala. Pocit slabosti a bezbrannosti, který jsem pociťovala každý den, kdy jsem byla člověkem a upírem zároveň. A ten pocit jsem už nikdy cítit nechtěla.
,,Odveďte ho!" přikázal Klaus svým mužům. Hrubě zvedli Mattovo tělo ze země a nesli ho kamsi za dveře. ,,Tak co, stále svou odpověď nezměníš?" klekl si Klaus tak, abychom na sebe oba dva viděli a na tváři mu hrál pobavený úsměv. Kéž bych nebyla svázaná, ten prevít by dostal co proto. I když asi bych neměla proti němu sebemenší šanci, konec konců je to původní upír, ale alespoň bych se o to pokusila. Věděl by, že si se mnou nemá zahrávat.
,,Plýtváš zbytečně svým časem a mým taky. Na tvoji stranu se nepřidám a už vůbec mě nebudeš využívat jako svou loutku. Víš vlastně s Katherine jste úplně stejní. Jste oba dva manipulativní bestie, kteří jdou i přes mrtvoly a to doslova. Ale já nejsem tak slabá, abych se ti poddala. Na to jsi si měl najít někoho slabšího. Proč si nepoprosil Caroline, ta by se určitě k tobě ráda přidala," nadzvedla jsem obočí a lehce se pousmála. Všichni víme jakou má Klaus slabost pro Caroline. A stejně tak ona pro něj i když to nahlas nepřizná. Když jsem zmínila Caroline, nebezpečně se mu zablesklo v očích.
,,Když jsi ji už zmínila," řekl s naprostým klidem. ,,Přiveďte ji!" zakřičel do prostoru a během toho se otevřely zase ty dveře, do kterých před pár minutami odnášeli Mattovo tělo. Nyní z nich vycházela nádherná blondýnka v puntíkovaných šatech a botech na podpatku.
,,Caroline, lásko. Je mi líto, že jsme se museli sejít v takové situaci, ale vaše kamarádka mi nedává na výběr," přistoupil k ní Klaus a lehce ji pohladil hřbetem ruky po tváři. Caroline ucukla a v očích měla něco, co jsem moc dobře znala. Nenávist vůči Klausovi.
,,Eleno, prosím. Proč to děláš? Proč si nechala Matta zemřít? Budeš se na nás koukat, jak jeden po druhým umíráme? Vzdej se mu, prosím," začala vzlykat, ale já svůj pohled přemístila k oknu, ze kterého jsem stejně neviděla nic, ale pořád lepší, než koukat na ni.
,,Tak co Eleno," ozval se Klaus. ,,Chceš další smrt tvého blízkého? Nebo se ta tvoje tvrdohlavá hlavička už rozmyslela. Můžu to dělat celý den," naklonil hlavu na stranu a stoupl si přede mě tak, abych se na něj podívala. Neměla jsem v plánu mu nějak odpovídat. Bylo mi to jedno, nezlomí mě.
***
Zdravíčko :)
Tak máme tu další kapitolu a s ní další tvrdohlavou Elenu, která se prostě nestane Klausovím otrokem. Bohužel Matt, zaplatil nejvyšší daň a Eleně jak se zdá je to úplně putna.
Bude na tom Caroline líp? Dokáže Elenu přemluvit k tomu, aby pomohla Klausovi? Nebo si bude stát tvrdě za svým. Je jasné, že Klaus své milované nikdy neublíží, ale vše se může změnit. Co myslíte ? Jak to celé dopadne ?
Vaše Ter ♥
ČTEŠ
Vůně krve 2 |FF TVD|
FanficElena stlačila pomyslný spínač v její hlavě a tak se stala krvelačnou upírkou, která děsila každou bytost na zemi. Užívala si své svobody. Společně s Damonem se vydali na jejich krvavou cestu. Po jisté domě však Damon zjistil, že krev a zabíjení ne...