V momentě, kdy Bonnie odešla, Katherine se začala balit aby mohla vyrazit na místo určení, které jí ta čarodějka zjistila. Nadia se v tuto dobu nacházela v San Franciscu, ale byla rychlá a každou chvílí mohla být zase někde jinde. Proto jsme s Katherine na nic nečekaly a daly se na cestu.
,,Co může chtít v San Franciscu?" nenechala jsem si otázku pro sebe. Vlastně jsem ji ani nesdělovala Katherine, spíš jsem ji řekla sama pro sebe nahlas.
,,Mám tam pár, no přátelmi se to nazvat nedá, ale nějaké kontakty, které mi řeknou, zda ji viděli." Na její odpověď jsem jen přikývla a dál tomu nevěnovala pozornost. ,,Byla jsem překvapená, že Bonnie řekla, že jim chybíš, po tom co jsi provedla," řekla jsem tak.
,,Nestarej se Katherine," odfrkla jsem si a dál se věnovala cestě, která se míhala kolem nás.
,,Proč se tam vůbec nechceš vrátit?" Její zvědavost mě vytáčela. Od kdy je Katherine Piercová, tak zvědavá. Ne lepší otázka. Proč se zajímá zrona o mě.
,,Fajn," otočila jsem pohled na ni. ,,Nechci se vrátit zpět do toho stereotypu, ve které jsem byla doposud. To bylo samé, 'Eleno, zůstaň tady, Eleno máme o tebe strach. A Eleno je to moc nebezpečné,' už mě chápeš? Ta proklatá Tania mi nakonec, prokázala službu."
,,Tania? Ta Tania?" zasmála se. ,,To ty jsi ta, která ji zabila?"
,,Jo," vyprskla jsem. ,,Proč se zajímáš?"
,,Protože jsem se s ní kdysi dávno setkala. A řekla, že se bude mstít, za to co jsem jí já," ukázala na sebe prstem. ,,Já ta nevinná provedla."
,,Ty jsi ji znala. Co jsi provedla Katherine, že se zrovna mstila mě? To si myslela, že jsem ty," odfrkla jsem si.
,,To tě nemusí zajímat. A neříkala jsi, že ti snad prokázala službu," mrkla na mě.
,,Tak to mě teda zajímá. Protože šla po mě a ne po tobě," založila jsem si ruce na prsou a narovnala se.
Katherine jakoby mě ani nevnímala a dál balila věci, které potřebovala na cestu. Opravdu by mě zajímalo, co jí Katherine provedla. No vlastně, možná ani ne. Určitě to bylo něco v jejím stylu.
***
Cesta byla dlouhá a mě už bolel zadek z toho věčného sezení v autě. Nebavilo mě to a Katherinina společnost tomu taky nepomáhala.
,,Pomůžu ti najít Nadiu a pak se naše cesty rozdělí," řekla jsem jakoby nic.
,,Tak zněla naše dohoda," přitakala.
,,Fajn, alespoň na něčem se shodneme."
,,To je taky poprvé a naposledy," šibalsky se usmála.
V San Franciscu to zrovna žilo. Ulice byly přeplněné auty a lidmi. Každý někam cestoval nebo se jen procházel a užíval si teplého počasí.
Zastavily jsme před nějaký rodinným domem.
,,Tady by měla být?" zeptala jsem se. Dům byl obrovský, dvoupatrový hned s několika pokoji. Teda alespoň podle mě.
,,Jo, tohle je ta adresa, kterou mi tvá kámoška dala," zamávala zmuchlaným papírkem před mým obličejem.
,,Není to moje kámoška," vytrhla jsem ji papírek z ruky a protočila očima. Jestli do mě bude ještě chvilku rýpat, neudržím se.
,,Fajn, jdeme," aniž by jsem zaregistrovala, že Katherine vystoupila z auta, stála už před vchodovými dveřmi a rozhlížela se kolem. Nakoukla do oken jestli neuvidí nějaký pohyb či osoby.
,,Můžeš mi říct, kam jdeš? Nemáš ani žádný plán na to jak se tam dostat," bědovala jsem.
,,Ne vždy musíš mít plán Eleno."
,,To tam chceš jen tak napochodovat, chytit Nadiu za vlasy a odtáhnout ji do auta jako nějakou oběť?"
,,Když budu muset," stále koukala do oken. ,,Támhle je!" vykřikla najednou a už začala bušit do dveří jako smyslů zbavená.
,,Hej, Katherine. Takhle ti nikdo neotevře. Vsadím se, že už bere čáru zadními dveřmi," zasmála jsem se. Katherine se na mě otočila s naštvaným pohledem. ,,Fajn, jdu tam," protočila jsem očima a svou rychlostí se přemístila k zadním dvěřím domu. Nikdo tu však nebyl. Rozhlížela jsem se kolem sebe jestli neuvidím nějaký pohyb.
Že by byla až tak rychlá? pomyslela jem si pro sebe.
,,Ahoj lásko," ozval se mě známí hlas za mými zády a v ten okamžik jsem na nějakou dobu přestala dýchat. Jako kdyby mi to mělo pomoct se zneviditelnit.
***
Zdravíčko :)
Tak jsem tu s další várkou Kathlena/Elerine (nemám tušení jak se naše dvojnice shipujou :D)
Každopádně, jsem tu s další várkou jejich dobrodružství. Jak víme, Bonnie pomohla najít Nadiu a ta se skrývá někde v San Franciscu. V nějakém starém domě a Elena narazila na někoho známého. Zkusíte si tipnout, kdo by to mohl být? Věřím tomu, že většině z vás to dojde během prvních dvou slov :D
Co myslíte. Jak to bude pokračovat?
Ter ♥
ČTEŠ
Vůně krve 2 |FF TVD|
FanfictionElena stlačila pomyslný spínač v její hlavě a tak se stala krvelačnou upírkou, která děsila každou bytost na zemi. Užívala si své svobody. Společně s Damonem se vydali na jejich krvavou cestu. Po jisté domě však Damon zjistil, že krev a zabíjení ne...