Bab 3

151 20 1
                                    

Setibanya di class, Armel Amanina mengetuk pintu class lalu memasuki class tersebut.

"Maaf lecture,sbb saya terlmbat masuk ke kelas".Kata Armel smbil nafasnya tercungap2 akibat kepenatan bergegas ke class.

"Awk plajar baru ehh dsini"lecturer menanyakan soalan kpdnye.Armel mngangguk mndngr pertanyaan itu"Ok tak pe saya maafkn awak kali ni disebabkn awak pelajar baru.Awk blh ambil tempat awak skrng"kata lecturer lalu meneruskan pelajaran yg tergendala tadi.

Armel Amanina pantas mengambil tempat duduk yng kosong lalu terus duduk dan mengeluarkn buku blajar.

Flashback
Smase bergegas hendak menuju ke classnya,Armel amanina sempat terlangar bahu seseorg lelaki lalu buku nya abis jatuh berteraburan di atas lantai.Lelaki itu terus berlalu pergi begitu saje. "Arap je hensem tapi takde adap"Mulut Armel terkumat kamit mengata laki itu.
Endflashback
...

Kring....kring....

Bell ring telah pon berbunyi.Menandakan bermulanya waktu rehat.
"Ok student,next lessons kita sambung pelajaran kita".Kata lecture kpd pelajarnye.

Armel amanina mengemas buku plajarannya.Lelaki itu hendak mndatanginya untuk meminta maaf tentang kejadian tadi.Seseorang perempuan memintasnya terlebih dahulu.

"Hye awk plajar baru ehh"sape seorg perempuan kpdnye."Hye"jawab Armel memandang wajah perempuan itu."Nama saya Airish".Gadis itu memperkenalkn dirinya."Awk boleh panggil sye rish".Armel menggangguk lalu memperkenalkn dirinye pula."Saye pulak Armel Amanina".Saye lebih selesa org pnggil saye Mel".

Rakan baru nye mengajak ke cafe dan bercerita lebih lanjut tentang dirinya dan begitu Armel Amanina.

....

Cinta Yang TerlarangWhere stories live. Discover now