Papanye menunggunye di dlm kereta sprt biase.Biaselh Armel Amanina bersiap jngn ckp laa mmng lame keboleh siapnye. Selepas breakfast Armel Amanina keluar diikuti mamanya dr blakang.
Armel menyalam tangn mamanye sblm berangkat ke college bersama papanye.Puan Aishah melambaikn tangan nye ke arah kereta hitam BMW sehingga lesap dri pandangannye.
Sperti biase juga Puan Aishah trus msuk ke dlm rumh lalu memulakan aktiviti mengemas rumahnye.
.....
Armel Amanina telah tiba di college tersebut."Mel"tegur papanye semasa didalam kereta."Ye pa"jawab Armel.
"Armel hati2 yer dicollege jaga diri,belajar rajin2 yer Mel"nasihat papanye sebentar.."Baik pa,Mel akan belajar rajin2"jawab Mel..."Ok lh papa,Mel pegi dulu yer nnt lambat pula masuk ke kelas"kata Mel kpd papanyer sebelum turun dari keretanyer....
"Ok darling,salam papa dulu".Kata papanyer.Papanye mengingati Armel. Mmng papanya mengajar anknye hormati dn menyalami org tua dari kecik.
Armel menyalami tgn papanyer lalu terus menurun dari kereta BMW papanye itu...."Bye Papa"Armel mengucapkn tanda selamat tinggal dan melambaikan tangannya kearah kereta papanyer yg berlalu pergi.........
Armel duduk ditmn kerusi kyu pnjg berwarna putih tepinye ad air pancut yg smlm dilihat.Armel menikmati keindahan ditmn itu.Sungguh segar dan nyaman dipagi hari.Armel Amanina suka akan keindahan,ketenangan dan udara segar.
Azri syazwan dan kawan2 nye berjalan bercerita smbil menuju ke cafe.Azri ternampk seorg perempuan ditaman,"sepertinya Azri Syazwan pernah terserempak dengannyer"kata Azri didalam hatinyer.
"Ooo ye, baru aku teringat waktu aku
pernah terlanggar dia semasa aku hendak terburu-buru kerana hendak naik ke kelas"mulut Azri terkumat-kamit."Eh kau ckp apa?"Tanya daripada salah satu rakanyer Aiman.Aiman memandang Azri lalu memandang Akmal.Akmal mengankat bahu lalu membuat muke pelik.
"Tak de apalh"pantas Azri menjawabnyer."Korg pergi dlu eh ke cafe nnt aku follow".Akmal bertanye "eh ko nk gi mn Zri ". "Aku nk gi satu tempat jap" jwb Azri .Lalu berlalu pergi meninggalkn kwnnye begitu shaje.Kawanya meneruskn perjelannyer ke cafe...
YOU ARE READING
Cinta Yang Terlarang
RomanceArmel Amanina,seorng gadis yang cantik,manja,bnyk mulut,juga keletah dan org yg berada.Dia mempunyai kawan baik bernama Airish di college itu dann juga Aleya. Azri Syazwan cinta pertamanya.Armel bertemu Azri di sebuah college .Seorg yg baik,prihatin...