8

210 17 0
                                    

Hari Kelima

Jin Young brhntikan kereta dia didepan sebuah hotel mewah. Tertera nama Hotel Wannable kt atas bangunan hotel tu brwarna emas.

"Woww!, " Jin Young turunkan spec hitam dia.

Aku terbang tembus atap tu tuju luar.

"Ppalliwa, " gesa aku. Jin Young betulkan spec dia dan capai fon terus keluar.

•••

Masuk je, aku dah melopong bila nmpak ruang tu besar nak mampos. Seriously ni hotel ke apa?

Gempak!!!

"Omo jinjja?, " trkejut Jin Young pndang depan. Aku tngok arah yg dia pndng dan....

Terkejut nak mati bila nmpak kt ruang tengah yg besar tu, trpampang frame yg pnuh kan dinding tu, gmbr sorang yeoja pakai baju wrna putih tngah snyum. Lawa, cntik nak mati.

"Lawanya yeoja tu!, " jerit aku buat Jin Young pndng aku pelik.

"Like seriously?, "

"Oo? Waeyo?, "

"Awk mmg tak ingat apa apa psal awk kan?, "

"Sbb tu saya mnta tolong awk, "

"Oi banggang, tu gmbr engkau lah, " tegas Jin Young.

Aku pndng gmbr tu balik dan pndng Jin Young silih brganti bila tak prcya.

Aku. Cantik 😍

Sumpah gmbr tu lawa. Kt gmbr tu, aku tngah snyum pakai dress singkat wrna hitam dngn rmbut perang.

"Betul ke tu aku?, " aku lompat atas bahu Jin Young tapi Jin Young brusaha maintain macho tkut nnti org pndng dia pelik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Betul ke tu aku?, " aku lompat atas bahu Jin Young tapi Jin Young brusaha maintain macho tkut nnti org pndng dia pelik.

"Tak pernah tngok gmbr sndiri ke apa?, " jeling dia ke atas.

"Aniyo, saya tak prnh tngok cermin lepas koma ni. Pantulan saya tak ada, " aku terbang tuju gmbr tu.

"JIN YOUNG!!! JEBAL TNGKAP GMBR NI!!!, " jerit aku kt ruang tengah tu.

Jin Young raup muka bila menyampah dan ambil fon dia smbil jeling Jieun

Dia tekan apps camera dan mula snap.

"Beautiful isn't it?, " sapa satu suara kt tepi buat Jin Young pndng tuan empunya suara.

Nmpak dua nmja berpakaian segak dgn sorang budak yeoja diri sebelah dia.

"Mian, " Jin Young bow.

"Oh, it's okay. Tak ambik hati pun, " snyum namja tu. Maybe baya dia.

"Saya Jin Young, Bae Jin Young, " Jin Young hulur tngn utk brsalam.

Aku diri jauh dan pndng diorang pelik. Nmpak Jin Young tengah salam sorang namja, nmpak familiar.

"Oh Jin Young rupanya, "

"Nae, " Jin Young tarik tngn dia.

"Nma saya Kang Woo Jin, suami kepada yeoja dlm gmbr tu, " dia tnjuk gmbr Jieun.

[COMPLETE] DON'T GO + BAE JIN YOUNG & IUWhere stories live. Discover now