11

182 17 1
                                    

"Aku bukan sapa sapa dlm hidup kau tapi aku akan buat kau jadikan aku org yg paling brmakna dlm hdup kau selain harta, " snyum Jin Young.

Woo Jin keluarkan pistol dia dari bawah laci meja dan acukan ke arah Jin Young buat Jin Young bangun.

Aku terbang tembus siling tu tuju ke bilik Sora.

"SORA!, " jerit aku.

Sora bangun dari dduk dan campak mainan yg dia pegang smbil lari tuju pintu utk keluar.

"UNNIE!, " jerit Sora buat aku pndng dia.

"Kaja, bawa unnie ke bilik bawah tanah cepat, "

"Kaja, "

•••

Jin Young jalan perlahan ke arah Woo Jin.

"Polis dah kepung tempat ni, so skrng ni cuma tinggal kau dan aku. Baik kau serah diri kau sblum aku-, "

"Hoi, " pekik Daniel dari belakang smbil genggam pergelangan tngn Sora yg tengah nangis.

Aku tak dpat buat apa apa bila rasa aku makin malap. Aku cuba utk sentuh Jin Young tapi tembus. Aku cuba jerit tapi dia tak dngar suara aku. Kenapa?!!!!

Jin Young pndng dia dan Woo Jin tembak bahu Jin Young.

"AARRGHHHHH!, " Jin Young rebah smbil kerut dahi sntuh bahu dia bila pdih

"AWAKKK!, " aku melutut tepi dia bila tak tahu nak buat apa. Aku cuba sntuh dia tapi gagal.

"Ji-Jieun-ah, " pnggil dia cuba utk bangun.

Woo Jin dan Daniel dah lari bila polis cuba tendang pintu tu utk masuk.

Jin Young gagahkan diri bangun dan tuju pintu tu utk bukak. Polis polis tadi terjah masuk dan terus meluru ke tiap pnjuru utk cari Woo Jin dan Daniel.

"Mana diorang tadi?, " tnya ketua polis tu.

"Molla, diorang tembak bahu saya tadi dan terus lari, " Jin Young mengah tahan darah dia dari keluar.

"MEDIC!, " jerit ketua polis tu dan paramedik msuk dan papah Jin Young ke sofa. Diorang keluarkan kapas dan antiseptik dan letak ke bahu dia.

"Errgghhh!, " kerut dia bila pedih.

"Tuan, bilik tanah didapati kosong tuan. Sorang dari anggota kita nmpak diorang lari dngn kereta smbil bawa pesakit tu, " tabik sorang pegawai tu.

Ketua polis pndng Jin Young yg pndng pegawai tadi tajam.

"JIEUN!, " jerit dia dan bangun lari ke kereta dia. Aku terbang ikut dia.

"Jin Young! Jin Young!!, " ketua polis tu panggil Jin Young tapi diabaikan bila Jin Young dah pecut laju kejar kereta Woo Jin dan Daniel.

"Sediakan kereta, kita ikut dia. PPALLI!!, "

•••

Sesekali tu Jin Young sentuh bahu dia yg nyilu tu smbil kawal stereng.

"Jieun mana awk, " sayu dia.

Aku dah nangis bila tngok dia mcm tu sbb aku. Sial, masa ni jugak aku makin malap. Dia tak dpat nak tngok atau dngar aku mcm sblum ni.

Kalau dia gagal utk dpatkan badan aku, aku akan kekal mcm ni?

"Pin! Pin! Pin! Pin!"

Jin Young bunyikan hon bnyak kali dan pecut lebih laju bila nmpak kereta Woo Jin kt depan.

"Brhnti!! Arghh!, " dia sntuh bahu dia bila berdenyut masa dia mnjerit.

"Pegi mampos lah!, " Woo Jin langgar tepi kereta Jin Young tapi Jin Young dah pusingkan stereng dia dan halang kereta Woo Jin.

Dia keluar cepat tuju kereta Woo Jin dan polis dah smpai dari belakang.

Jin Young cuba bukak pintu kereta Woo Jin tapi dikunci. Jin Young ambil batu besar kt tepi jalan tu dan baling ke cermin krta dia.

Aku pndng kaca kaca yg jtuh dari tingkap tu dan mula teringat sesuatu.

Nama saya Jieun

Seriously ni hotel awk?

I love you Jieun

Will you marry me?

Saranghae Woo Jin

Apa smua ni? Kenapa surat pertukaran harta ada kt file awk?!

Kau kena mati!

Kita kena bnuh dia!

Ani jebal Woo Jin jgn

Kau prmpuan jgn lari!!

Kejar dia!

Aku sntuh dada aku bila boleh ingat smua. Aku ingat apa yg jadi mlm tu. AKU INGAT SIAPA AKU! AKU INGAT SIAPA WOO JIN!

Jin Young tarik badan Woo Jin dan hempaskan dia ke tingkap yg dah pecah tu. Calar balar muka Woo Jin.

Aku ingat dia buat mcm tu kt aku. SIAL! BNUH DIA JIN YOUNG! BNUH DIA!

Daniel bukak pintu kereta dia dan cuba pnjat bukit kt tepi tu utk lari.

"Tunggu! *PANG*" ketua polis tu lepaskan das tembakan dan trkena kaki Daniel.

Dua lagi pegawai polis dtg dan trus mnggari Daniel.

"Aku tak salah lah lepaskan aku!!!, "

Jin Young bukak pintu kereta tu dan keluarkan Woo Jin. Dia tumbuk Woo Jin beberapa kali smpai darah trsembur dari mulut dia.

Dia hentakkan muka Woo Jin ke jalan dan geser.

"ARGGHHH!!, "

"Doktor Jin Young sila brtenang, " ketua polis tu cuba tahan Jin Young.

"Oppa!, " jerit Sora buat Jin Young pndng dia.

"Jieun unnie, " nangis Sora.

Jin Young pecut laju smpai hmpir tersadung lari ke arah Sora. Dia keluarkan Sora perlahan dan nmpak Jieun terbaring lemah.

"AMBULAN! CEPAT SIAL!!!!, " pekik dia dan tumbuk pintu tu bila geram.

Dia pndng Jieun balik dan dukung dia perlahan.

2 nurse namja dtg dngn pengusung dan Jin Young letakkan badan Jieun perlahan.

Dia lari ikut nurse tadi msuk ke dlm belakang ambulan.

"Tangkap diorang dan jngn bagi lepas walau dijamin dengan berjuta won, " warning Jin Young sblum masuk ke dlm ambulan.

Aku terbang tuju Jin Young dan duduk tepi dia

Aku nmpak diri aku tengah terbaring lemah dengan muka tu ada kesan calar. Tapi msih cantik 😛😏😂

"Jieun, jebal jngn tinggal aku, " Jin Young genggam jari aku dan cium perlahan.

Aku sebak dan cuba diri. Aku still tak dpat sntuh dia. Shit!

"Selamat tinggal Jin Young. See you soon, " aku jatuhkan air mata dan dekatkan diri dngan badan aku.

Aku terapung dan baring perlahan ke badan aku smbil pejam mata. Bukak je mata, aku tak nmpak apa apa.

Smua gelap. Aku pejamkan mata aku dan.......

Tngn Jieun jtuh dan Jin Young diam. Trketar ketar dia capai tngn Jieun yg jatuh dari pengusung tu dan usap perlahan. Sejuk.

Dia sntuh nadi, trsngatlah lemah.

"CEPAT!!!, " dia hentak penghadang ambulan tu.

"Jieun, jebal Jieun jngn tinggal saya. Awk jnji kan? Jebal jngn tinggal saya, saya sayang awk. Saranghae Jieun, jebal jngn tinggalkan saya, " Jin Young kucup perlahan dahi dan mulut Jieun smbil menangis.

Tngn Jieun digenggam makin kuat.

Sakit kat bahu dia abaikan, dia tak kisah darah dia yg mengalir laju membasahi baju dia.

Apa yg dia fkir skrng adalah Jieun utk selamat.

[COMPLETE] DON'T GO + BAE JIN YOUNG & IUWhere stories live. Discover now