9.rèsz

11.3K 359 5
                                    

Olivia elment tusolni mi meg itt maradtunk a konyhàba 3 an.
-Na  milyen filmet nèzünk? - kerdezem
A fiuk egymàsra nèztek ès fintorogtak.
-Ugye nem valami romantikusat akartok nèzni?
-Ezt nehogy megkèrdezzètek Oliviàtol mert többet nem fog hozzàtok szólni-kacagom el magam.
-Akkor ennyire szereti? - kèrdezi Scott szomorúan
-Dehogy is!! Utàlja!
A fiukon szinte szemmel látható volt hogy megkönnyebbültek.
-Akkor jöhet az akció?
-Persze!
-Ès ez neked is megfelel? - kerdezi Adam
-Abszolút!
-Akkor megegyeztünk! - mondta Scott - Èn megnèzem hogy kell e segítsek Oliviànak.
-Tusolàs kozben haver?? - kèrdezi Adam röhogve de Scott màr nem hallja.
Egy kicsit mèg rendberakjuk a konyhàt ès közben vàlaszt kapok a hoki kèrdèseimre.
Livièk mèg nem jottek ki a fürdōből
-Gyorsan haladnak mi?? - kerdezi Adam miközben felül a pult melletti bàrszèkre.
-Igen azt hiszem-mondtam vigyorogva.
-Àltalàban èn is ilyen gyorsan haladok.. De most megpróbàlom visszafogni magam. - mondja ès pont a szemembe nèz.
Tudom hogy rólam, rólunk beszèl.
-Mert mèg mindíg kislànynak gondolsz?
Elmosolyodik.
-Az biztos hogy nem vagy kislàny-mondja ès lassan vègigmèr- de kissebb vagy mint a legtöbb làny akivel voltam. Nem akarlak megilyeszteni.
Közelebb megyek hozzà ès halkabban mondom:
-Most akkor azt jelenti hogy èn vagyok a következő akivel leszel? - Csak mosolyog. Mèg közelebb megyek hozzà, annyira, hogy az arcunkat csak pàr centi vàlasztja el. - Akkor ne fogd vissza magad! Nem tudsz megilyeszteni.
Annyira közel húz magàhoz hogy a homlokunk összeèr. - Biztos vagy benne? - kèrdezi ès megfogja a fenekem mire kicsit nagyobb levegőt veszek.
Fenntről sikitozàst hallok majd csapódik egy ajtó ès kacagàs.
Elmosolyodok:
-Vègeztek. Megyek tusolni. Majd folytatjuk.
Ahogy belèpek a fürdőbe teljesen elàzik a zoknim. Tiszta víz minden. Inkàbb bele sem gondolok mit csinàljattak ezek ketten. Nagyvonalakba feltörlöm a vizet a csempèről majd levetkőzök ès bemàszok a tusolóba.
Amikor vègzek a tükör tiszta homàlyos magamracsavarom a törölközőm es vègigmegyek a kis folyósón a szobàmig. Hallom hogy Adam is most megy be. Gondolok egyet ès  egy kicsit megnyitom a szobàm aktajàt. A fürdő ès a szobàm ugyanis fennt van az emeleten Oliviàèk meg lennt vannak a baràtnőm szobàjàban. Szóval nem johetnek be de Adam igen. Nem akarom hogy visszafogja magàt.
Megtötölközök ès felveszek egy kelvin klein - os bugyit meg melltartót.
Úgy jàrkàltam egy kicsit amíg elő szedtem a ruhàt amit ma felveszek a moziba. Adam vègzett hallom hogy kijött. Hàtat fordítok a fèlig nyitott ajtómnak ès a szekrènyben keresgélek.
-Îgy nem lesz könnyű visszafognom magam. - mondja Adam a hàtamtól mire elmosolyodok. Ez volt a cèlom. Odafordulok hozzà. A törölköző a derekàra van csavarva ès mèg vízcseppek làthatóak a kurvára kockás hasán.
-Tessèk? - tettetem hogy nem èrtem miről beszèl.
-Ash. Ha bugyiba meg melltartóba jössz mèssz akkor nem tudom visszafogni magam. - vègigmèr ès a szeme megàll a mellemnèl majd felsóhajt ès közelebb jön.
A mellkasa a mellemhez nyomódik. Lenèz rám majd megfogja a fenekem......

Love on the ice..❤️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora