-Remèlem tetszeni fog!-mondja Adam mosolyogva ès àtadja a nagy dobozt.
-Biztos hogy tetszeni fog! - Szólal meg Olivia.
-Te tudod mi az?? - Kèrdezem ès közbe leteszem a nehèz valamit a földre ès legugolok mellè..
-Ô tudja, muszaly volt megkèrdezzem hogy nem lövök e túl a cèlon.
Kivàncsian leveszem a csomagolàst a pappirrol. Csak igy làtom hogy a dobozon nagy lyukak vannak. Mi a..? - Ugye nem... - leveszem a doboz tetejèt ès.. - Deee!! - sikitozok ès kiveszem az összegömbölyödött kölyökkutyàt a dobozbol.
Felemelem ès meg puszilom a kis nèmetjuhàszt.
-Imàdoom! - kiabàltam mint egy hülye a többiek meg csak kacagtak.
Odamentem Adamhez ès megcsókoltam.
-Köszönöm!
-Na ès hogy hívjàk? - kèrdezi Dana.
-Nem is tudom.. Mondjuk.. Rex?
Kacagàs.
-Szinte gondoltam! - mondja Tom.
-Kèsz a kaja! - szól Olivia így mindenki àtmegy az ebèdlôbe.
Miutàn ettünk felhivtuk anyuèkat. Mèg egy ideig dumàltunk a többiekkel aztàn 3 órakor mindenki hazament, Olivia àtment Scotthoz Adam maradt.
-Szerintem majd holnap pakolok el.. - mondom mikozben felfele megyünk a lèpcsôn.
-Ez egy jó ötlet! - Adam a derekamon tartja az egyik kezèt a màsikban hozza Rexet.
Amikor felèrünk Adam leteszi a kutyàt a földre. Leveszi a felsôjèt èn meg csak nèzem a kockàs hasàt. Nem vette mèg èszre higy bàmulom ezèrt folytaja. Màr a nadrág is a földön van.
-Hè! Pènzt kellene beszedjek tôled. Mint a sztriptíz bàrokban. - mondja amikor èszrevesz. Nagyon àlmos a hangja.
-Erre fizetnèk is.
Odajön hozzàm, a homlokàt az enyèmnek teszi ès lassan az àgyra fektet. Lassan megcsókol.
-Köszönöm. - mondom Rexre utalva.
-Èn is!
-Semmi nagy cucc. Csak egy óra. Igazàból elèggè semleges a tièdhez kèpest..
-Egy:Nem semleges, nekem nagyon is sokat jelent. Kettô:most nem az óràra gondoltam.
-Akkor?
-Arra hogy itt vagy velem.
-Ez termèszetes.. - suttogom ès az arcàt simogatom.
-Nem nem az.. A legtöbb csaj akivel voltam csak a pènzèrt ès a hirnèvèrt voltak velem. De te nem. Te màs vagy. Ès èn el kell mondjak neked valamit... - az ujjamat a szàlyàra tapasztom.
-Szeretlek. - Mondom ki most elôször.
Egy ideig csak nèz a szemembe.
-Èn is szeretlek.
Ennèl többet nem is mondtunk. Inkàbb megmutattuk mit èrzünk. Szeretkeztünk.. Nem szexeltünk. Minden mozdulat lassú volt de szenvedyes. Èreztem hogy vigyàz ràm. Ès èn szerettem. Nagyon szerettem Adam Parkert.
YOU ARE READING
Love on the ice..❤️
Romance~Egy szerelemről szóló történet...❤️ ~Egy egyetemista lány... ~Egy sportoló... ~Egy kis korkülönbség... Ezek összerakva egy jó kis romantikus történetben. Olvass bele hátha tetszik. ?