Ενημέρωσε τους γονείς της μικρής ότι θα προσπαθήσει να βοηθήσει στην επίλυση της υπόθεσης.Τους είπε πως αργότερα θα ήθελε να τους θέσει και μερικές ερωτήσεις σχετικά με την ζωή της μικρής,την καθημερινότητα και πολλά αλλά για να μπορέσει να βοηθηθεί.Εκεινη της έγνεψα καταφατικά και σύντομα βρέθηκε δίπλα στους φίλους της.
-Πως στο καλό βρέθηκαν τόσοι δημοσιογράφοι πρωί πρωί εδώ;Ποιος τους ενημέρωσε για την απαγωγή;Δεν έχουν έρθει ακόμη οι απαγωγείς σε επικοινωνία με τους γονείς και εδώ γίνεται χαμός;Πωσψτο επιτρέψατε αυτό;Μπορεί να κάνει κακό στην έκβαση της υπόθεσης .Είχε τσαντιστεί τόσο πολύ με αυτήν την εξέλιξη..σαν χαρακτήρας ήταν αρκετά ηρεμία αλλά εάν κάτι την ενοχλούσε δεν το έκρυβε.Τον λόγο πήρε ο Nick
-Το ξέρουμε πως το πράγμα ξέφυγε..αλλά δεν φταίμε εμείς!Ο σοφέρ του κ.Martin δεν κράτησε τον στόμα του κλειστό,μόλις μαθεύτηκε το συμβάν,έσπευσε να το επιβεβαιώσει.Αλλωστε ξέρεις πως γίνεται με αυτούς τους ανθρώπους που έχουν χρήματα..η δημοσιότητα τους κυνηγάει.
-Ναι και προφανώς όχι μόνο αυτή.Τι θεωρείς πως συμβαίνει και δεν έχουν επικοινωνήσει ακόμη;
-Δεν ξέρω πραγματικά..
-Εγώ πιστεύω πως δεν πρόκειται κάθαρα για χρήματα..κάτι άλλο κρύβεται από πίσω,απάντησε η Chloe.
-Έχω την ίδια άποψη με εσένα Chloe.Συνηθως οι απαγωγείς επικοινωνούν άμεσα με την οικογένεια του θύματος για να ζητήσουν το χρηματικό ποσό,όταν δεν συμβαίνει αυτό υπάρχουν προσωπικά κίνητρα από πίσω και το κάνουν για να κάμψουν την ψυχολογία της οικογένεια στου θύματος.Το κακό σε αυτές τις περιπτώσεις είναι πως τα θύματα δεν έχουν καλη κατάληξη...
Κοιτούσε τους φίλους της στα μάτια με απόγνωση σκεπτόμενη το μικρό αγγελούδι στα χέρια τέτοιων ανθρώπων.
-Πρέπει να μιλήσω με τους γονείς άμεσα..να δω τι θα αποκρυπτογράφησω από τις κινήσεις τους.Ενημερωσε τους να βρεθούμε σε πέντε λεπτά στην τραπεζαρία του σπιτιού.Το μυαλό της προσπαθούσε να πάρει στροφές..ήταν κάποιος ανταγωνιστής του κ.Martin?ηταν κάτι που αφορούσε σε πρόσωπικο επίπεδο;μια κόντρα;ή μήπως τελικά ήταν για λύτρα και είχαν πέσει τόσο έξω;Έσπευσε στην τραπεζαρία για να τους συναντήσει..
-Λοιπόν ξέρω πως είστε σε δύσκολη ψυχολογική κατάσταση με όλα αυτά που συμβαίνουν στην κόρη σας αλλά θέλω να ξέρετε πως είμαι εδώ για να βοηθήσω και όχι για να σας κουράσω.Θα σας θέσω μερικές ερωτήσεις..ελπίζοντας μέσα από τις απαντήσεις να ανοίξει ένα μονοπάτι στην επίλυση της υπόθεσης.Οι ερωτήσεις θα αναφέρονται και στους δυο σας.Υποψιαζεστε κάποιον για την απαγωγή;
-Όχι.αναφώνησαν και πι δυο
-Είχατε δεχθεί απειλές από κάποιον τον τελευταίο καιρό;
Εκείνη την στιγμή η κ.Martin κοίταξε στα μάτια τον σύζυγο της σαν να ζητούσε από εκείνον την απάντηση.
-Όχι. απάντησε τότε εκείνος αλλά χωρίς να με κοιτάζει..και καλύπτοντας το στόμα του,σημάδι ότι ψεύδεται.Το θέμα αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρον..Τι κρύβει ο κ.Martin;Ποιος τον απειλεί;Νέο κεφάλαιο!!Πως σας φάνηκε;Τι λέτε να κρύβει ο κύριος Martin;Η κυρία Martin λέτε να γνωρίζει ή ζει στην άγνοια της;Περινενω τα σχόλια σας..
YOU ARE READING
Παίζεις με το μυαλό μου...
AdventureΕκείνη 25χρονη ψυχολόγος με εξειδίκευση στην εγκληματολογία δουλεύει για την αστυνομία της Νέας Υόρκης και σκιαγραφεί τα ψυχολογικά προφίλ διαφόρων κακοποιών.Τι θα γίνει όταν μπλεχτεί σε μια υπόθεση κατα την οποία αντί να σκιαγραφήσει το προφίλ του...