Μόλις η Chloe την άφησε απο την αγκαλιά της, η Βικτώρια κοίταξε τον Nιck..Μην ανησυχείς της είπε δεν θα επιτρέψω να σε διώξει κανείς απο την υπόθεση,είσαι ο συνδετικός κρίκος με τον απαγωγέα,δεν είναι στο χέρι των Μάρτιν το τι θα κάνουμε....Εκείνη κούνησε μόνο συγκαταβατικά το κεφάλι της και έφυγε...ήταν έτοιμη να εκραγεί αλλά δεν ήθελα να το κάνει μπροστά στους φίλους της.Απο την στιγμή που άρχισε να δουλεύει με την αστυνομία η Chloe και ο Nick ήταν η οικογένεια της, οι πιο κοντινοί της άνθρωποι.Στην αρχή νόμιζε πώς ο Nick την έβλεπε ερωτικά αλλά του έδωσε να καταλάβει απ' έξω απ' εξω οτι εκείνη τον βλέπει μόνο ως φίλο.Ακόμη και σήμερα και δεν ξέρει εάν όλο αυτό ήταν της φαντασίας της ή εάν ίσχυαν οι υποψίες της αλλά ποτέ δεν μπήκε ξανά στην διαδικασία να το σκεφτεί γιατί ο Nick την στήριζε πάντοτε και δεν της ξανα έδωσε κανένα δικαίωμα για τέτοιες σκέψεις.Η Chloe απο την άλλη ήταν ένα μαζεμένο κορίτσι όταν την γνώρισε, απόμακρη που με δυσκολία την προσέγγιζες...φαινόταν συνεχώς στα μάτια της ο φόβος..ήταν απομονωμένη και με δυσκολία μπόρεσε να την προσεγγίσει και να της ανοιχτεί.Φυσικά ποτέ δεν της μίλησε για τις δυσκολιές του παρελθόντος αλλά ούτε εκείνη την πίεσε,ήξερε πώς όταν θα ένιωθε έτοιμη θα το έκανε απο μόνη της. Μόλις βγήκε έξω απο την έπαυλη των Μάρτιν και άρχισε να περπατά στον δρόμο έβαλε τα χέρια της στα μάτια της και άρχισε να κλαίει με λυγμούς..τι ακριβώς της συνέβαινε;Πώς μπόρεσε να χάσει την ψυχραιμία της;Ήταν τελείως αντιεπαγγελματικό..παραλίγο να την πετάξουν έξω απο την υπόθεση, πώς θα βοηθούσε την μικρή εάν συνέβαινε αυτό;Μα ακόμη και να παραμείνει στην υπόθεση πώς θα συνεχίσει να συναναστρέφεται με τους Μάρτιν, έφοσον δεν θέλουν να την βλέπουν ούτε ζωγραφιστή;Λάθη, λάθη, λάθη..Είχε την ανάγκη σε κάποιον να μιλήσει..δεν ήθελε να φορτώσει και άλλο τον Nick και την Chloe..ήδη τους είχε φέρει σε δύσκολη θέση με τις πράξεις της.Στο μυαλό της ήρθε κατευθείαν ο Αλεξάντερ,θα μπορούσε να μιλήσει λιγάκι μαζί του και ίσως να του ζητούσε την βοήθεια του όσο αφορούσε την υπόθεση...
Νέο κεφάλαιο..Έρχονται στο φώς δεδομένα για τις ζωές όλων..περιμένω τα σχόλια σας και εάν σας άρεσε τα αστεράκια σας!!!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Παίζεις με το μυαλό μου...
ПригодиΕκείνη 25χρονη ψυχολόγος με εξειδίκευση στην εγκληματολογία δουλεύει για την αστυνομία της Νέας Υόρκης και σκιαγραφεί τα ψυχολογικά προφίλ διαφόρων κακοποιών.Τι θα γίνει όταν μπλεχτεί σε μια υπόθεση κατα την οποία αντί να σκιαγραφήσει το προφίλ του...