Συμμετείχες και εσύ στην συγκάλυψη της δολοφονίας....

164 23 71
                                    

Η Victoria δέχτηκε, ήθελε να χαλαρώσει λιγάκι, να σταματήσει να σκέφτεται το παιδί, την υπόθεση, τα μυστικά μπάς και καθαρίσει λιγάκι το μυαλό της και σκεφτεί πιο καθαρά.Καθώς περπατούσαν ακόμη στο πάρκο άρχισαν να συζητάνε για διάφορα πράγματα..που μένουν,που δουλεύουν, πώς τους αρέσει να περνάνε τον ελεύθερο χρόνο τους. Ο Αλεξάντερ ήταν αστυνομικός, σε ενα μικρό τμήμα στην περιοχή εκεί κοντά και αυτό έκανε την Victoria να αισθανθεί λίγο πιο ασφαλής, το αλήτικο στύλ του την είχε τραβήξει αλλά παράλληλα την φόβιζε. Άρχισε να αισθάνεται πολύ άνετα μαζί του και να χαλαρώνει.Όταν η συζήτηση έφτασε στην δική της δουλειά, ο Αλεξάντερ φάνηκε να εκπλήσετε με το πώς μια τόσο νέα κοπέλα έφερνε σε πέρας τόσο δύσκολες υποθέσεις με τόσο μεγάλη επιτυχία.Η ώρα όμως είχε περάσει και η Victoria έπρεπε να εεπιστρέψει στην φωλιά των λύκων, όπως αποκαλούσε το σπίτι των Μάρτιν απο μέσα της.Ο Αλεξάντερ φαινόταν σαν να μην ήθελε να την αποχωριστεί και της ζήτησε εάν θα ήθελε να βρεθούνε και την επόμενη μέρα για να πιούνε μαζί καφέ, γιατί όπως της είπε χαριτολογώντας δεν ήθελε να δει τον σκύλο του να πέφτει σε κατάθλιψη επειδή δεν θα την έβλεπε..

Ο Αλεξάντερ φαινόταν σαν να μην ήθελε να την αποχωριστεί και της ζήτησε εάν θα ήθελε να βρεθούνε και την επόμενη μέρα για να πιούνε μαζί καφέ, γιατί όπως της είπε χαριτολογώντας δεν ήθελε να δει τον σκύλο του να πέφτει σε κατάθλιψη επειδή δεν θα τ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Παράλληλα στο σπίτι των Μάρτιν μια συζήτηση εξελισσόταν στην κρεβατικάμαρα του ζευγαριού

-Σε λίγο θα τηλεφωνήσει..

-Μην φοβάσαι, όλα καλά θα πάνε θα την πάρουμε πίσω σώα και αβλαβής..

-Πώς μπορείς να το λες αυτό?δεν φοβάσαι καθόλου για την κόρη μας?

-Εάν ήταν να της κάνει κακό θα το είχε κάνει ήδη..

-Σου το είπα απο την αρχή..κάποτε όλα θα έβγαιναν στην επιφάνεια, κάποτε θα το πληρώναμε το κακό που κάναμε..θεέ μου πώς μπλέξαμε έτσι?

-Σταμάτα τις μοιρολατρίες και φρόντισε να μην καταλάβει τίποτα αυτή η ψυχολόγος, χώνει την μύτη της παντού.Εγώ θα προσπαθήσω να βάλω τους δικούς μας να βρούν αυτόν τον κόπανο και την μικρή μας.Πρέπει να προσέχεις, καταγράφουν κάθε κίνηση μας..εάν καταλάβουν κάτι θα βρεθείς και εσύ στο στόχαστρο της υπόθεσης, μην το ξεχνάς, συμμετείχες και εσύ στην συγκάλυψη της δολοφονίας....

-Και να θέλω δεν μπορώ να το ξεχάσω...μου το θυμίζουν κάθε βράδυ οι εφιάλτες μου

Αγάπες νέο καυτό κεφάλαιο..Αστυνομικός τελικά στο επάγγελμα ο Αλεξάντερ...Πώς βλέπετε να προχωράει η μεταξύ τους σχέση?Πώς σας φάνηκε ο διάλογος στο σπίτι των Μάρτιν?Τι καταλάβατε?Καταλήξατε σε κάποια συμπεράσματα?Περιμένω με ανυπομονησία τα σχόλια σας και φυσικά τα αστεράκια σας!!!!Φιλάκιαααα

Παίζεις με το μυαλό μου...Where stories live. Discover now