Η Victoria γύρισε πίσω στο σπίτι των Μάρτιν με την καρδιά της να χοροπηδάει στο στήθος της...σε όλη την διαδρομή ένιωθε και πάλι να την παρακολουθούν, ήταν έτοιμη να τηλεφωνήσει στον αριθμό που της είχε δώσει ο Αλεξάντερ αλλά φοβήθηκε μην την περάσει για τρελή.Δεν έπρεπε να φοβάται, στο παρελθόν είχε ξεσκεπάσει δολοφόνους και δεν είχε φοβηθεί,δεν θα δείλιαζε τώρα σε μια υπόθεση απαγωγής.Άν και φοβόταν πώς δεν ήταν μόνο αυτό... Όταν επιτέλους έφτασε, πήρε μια αναπνοή ανακούφισης και ακόμη για αυτά που την περίμεναν εκεί...Μπαίνοντας είδε το ζευγάρι να στέκεται δίπλα στο παράθυρο και να μιλάει χαμηλόφωνα..έψαξε με το βλέμμα της τους φίλους της μέσα στο τεράστιο σπίτι και κατευθύνθηκε προς τα εκεί. Αφού αντάλλαξε τις τυπικές κουβέντες μαζί τους, μπήκε κατευθείαν στο θέμα που την έκαιγε..Ρώτησε εάν είχαν κάποιο νέο και εκείνοι της έγνεψαν αρνητικά, απογοητευμένοι.Εκείνη την στιγμή χτύπησε το τηλέφωνο και όλοι πάγωσαν, όπως γινόταν τις τελευταίες μέρες στο άκουσμα του τηλεφώνου.
Η Victoria κοίταξε τον Nick και εκείνος της έγνεψε να το σηκώσει καθώς όλοι ήταν έτοιμοι για να εντοπίσουν την κλίση αν και ήξεραν πώς κάτι τέτοιο δεν επρόκειτο να γίνει, ο απαγωγέας ήξερε πολύ καλά την δουλειά του...
-Παρακαλώ, είπε διστακτικά
-Δεν είχα καμιά αμφιβολία πώς θα περίμενες το τηλέφωνο μου Victoria.. ακούστηκε η αλλοιωμένη φωνή.Ξέρω πώς ανησυχείς για την μικρή, ίσως περισσότερο απο τα τέρατα που στέκονται δίπλα σου, οπότε για αυτόν και μόνο τον λόγο θα σου πω πρίν με ρωτήσεις πώς η μικρή είναι μια χαρά,δεν χρειάζεται να ανησυχείς.
-Σε ευχαριστώ, σε παρακαλώ να προσέχεις το παιδί, οτι και εάν έχει συμβεί και έφτασες στο σημείο να την απαγάγεις να θυμάσαι πώς εκείνη δεν φταίει σε τίποτα. Πόσο έχεις σκόπο να την κρατήσεις?Δεν μπορεί να μείνει μαζί σου για πάντα..Το καταλαβαίνεις και εσύ, έτσι δεν είναι?
-Θα μείνει μαζί μου μέχρι τα τέρατα που στέκονται δίπλα σου, να αποφασίσουν να γίνουν γονείς.Δεν αξίζει σε αυτό το αγγελούδι να ζει μαζί με τέτοιους ανθρώπους.Όταν λοιπόν αποφασίσουν να ομολογήσουν τα εγκλήματα τους, τότε το παιδί θα δοθεί στα χέρια της αστυνομίας..
-Γιατί δεν μας λες εσύ τι έχουν κάνει?Εάν είναι ένοχοι για κάτι θα γίνει έρευνα και θα συλληφθούν..είπε η Victoria κοιτάζοντας στα μάτα μια τον κ.Μάρτιν και μια την κ.Μάρτιν, οι οποίοι έδειχναν πραγματικά ένοχοι..ο κ.Μάρτιν είχε χάσει το χρώμα του και η σύζυγος του τον κοιτούσε κυριολεκτικά αυτή την στιγμή στα μάτια...
-Θέλω να ταπεινωθούν..δεν θέλω να τους το κάνω εύκολο.Εγώ την κόλαση μου την πέρασα, τώρα είναι η δική τους σειρά..είπε και το έκλεισε
Νέο κεφάλαιο αγάπες..στην φωλιά των λύκων η Victoria..Τι σας έκανε εντυπωση σε αυτό το κεφάλαιο?Μάθαμε τελικά τι θέλει απο τους Μάρτιν ο απαγωγέας,τι λέτε να κάνουν?Περιμένω με αγωνία τα σχόλια σας και τα αστεράκια σας,φιλιάαααα
VOCÊ ESTÁ LENDO
Παίζεις με το μυαλό μου...
AventuraΕκείνη 25χρονη ψυχολόγος με εξειδίκευση στην εγκληματολογία δουλεύει για την αστυνομία της Νέας Υόρκης και σκιαγραφεί τα ψυχολογικά προφίλ διαφόρων κακοποιών.Τι θα γίνει όταν μπλεχτεί σε μια υπόθεση κατα την οποία αντί να σκιαγραφήσει το προφίλ του...