Τα νέυρα είχαν σπάσει..το κεφάλι ήταν έτοιμο να εκραγεί..δεν μπορούσε να καταλάβει τι σκεφτόταν αυτοί οι.. οι..(γονείς;) όχι σε καμιά περίπτωση αυτοί δεν μπορεί να ονομάζονται γονείς.Κανένας γονιός δεν θα επέτρεπε να συμβαίνουν αυτά τα πράγματα και εκείνος να συνεχίζει να προσπαθεί να σώσει το τομάρι του.Όχι, ούτε άνθρωποι ήταν.. κάνεις άνθρωπος δεν θα σκότωνε μια γυναίκα η οποία είναι έγκυος και το έτερον ήμισυ του δεν θα το δεχόταν και θα το κάλυπτε...Δεν καλύβεις ένα φόνο επειδή αγαπάς κάποιον.. Πώς μπορούν να κοιμούνται τα βράδια ήσυχοι;Πώς μπορούν να κοιτούν το παιδί τους στα μάτια χωρίς να ντρέπονται;Υπέφερα πολύ όλα αυτά τα χρόνια εξαιτίας τους, έχασα το στήριγμα μου, έχασα τον άνθρωπο που απο την στιγμή που έμαθε για την ύπαρξη μου, με στήριζε και μου έδωσε την αγάπη που όλα αυτά τα χρόνια μου είχα στερηθεί.. αλλά τώρα ήρθε ο καιρός να εκδικηθώ για τον θάνατο της...Ξέρω, ίσως δεν ήταν ο σωστός τρόπος να το κάνω μέσω του παιδιού αλλά νόμιζα πώς θα ήταν το μόνο ευάλωτο σημείο τους αλλά πλέον έχω τις αμφιβολίες μου...τελικά νοιάζονται μόνο για τον εαυτούλη τους.Δεν ξέρω πώς να συνεχίσω..θέλουν να διώξουν και την Βικτώρια απο την υπόθεση αλλά δεν θα τους περάσει...Είναι ο μόνος άνθρωπος που εμπιστεύομαι...είναι αυθεντική,ειλικρινής και νοιάζεται πραγματικά και το παιδί και τι θα του συμβεί...
Η πόρτα άνοιξε και ο άνθρωπος που απήγαγε την μικρή μπήκε μέσα..Η μικρή έπαιζε αμέριμνα στο δωμάτιο το οποίο είχε διαμορφωθεί ειδικά για εκείνη, μόλις κατάλαβε την παρουσία μέσα στον χώρο έτρεξε προς το μέρος του απαγωγέα της
-Επιτέλους ήρθες..βαρέθηκα να παίζω τόσες ώρες μόνη μου,έλα να παίξουμε με τα κουζινικά μου όπως εχθές, του είπε και του χαμογέλασε...
Νέο κεφάλαιο λοιπόν..να και η πλευρά του απαγωγέα μας..Για να ακούσω τα σχόλια σας..νομίζω πώς είναι ένα κεφάλαιο που μας δίνει τροφή για σκέψη!!Τι σχέση λέτε να είχε ο απαγωγέας με την δολοφονημένη?Ποιός λέτε να ειναι ο απαγωγέας?Πώς σας φάνηκε η αντίδραση της μικρής στο τέλος???Εάν σας άρεσε το κεφάλαιο μην ξεχνάτε το αστεράκι σας!!Φιλάκιααα
YOU ARE READING
Παίζεις με το μυαλό μου...
AdventureΕκείνη 25χρονη ψυχολόγος με εξειδίκευση στην εγκληματολογία δουλεύει για την αστυνομία της Νέας Υόρκης και σκιαγραφεί τα ψυχολογικά προφίλ διαφόρων κακοποιών.Τι θα γίνει όταν μπλεχτεί σε μια υπόθεση κατα την οποία αντί να σκιαγραφήσει το προφίλ του...