Η Victoria έμεινε παγωμένη στην θέση της με το τηλέφωνο έτοιμο να της πέσει απο τα χέρια...Δεν ήξερε τι να σκεφτεί...πρώτη φορά της συνέβαινε κάτι τέτοιο.Εντάξει δεν ήταν δα και κάτι τραγικό, θα τα κατάφερνε..μόνο να επικοινωνεί μαζί της θέλει και αυτό είναι πρός όφελος ενός μικρού αγγέλου.
-Εντάξει Nick σε δυο λεπτά ξεκινάω απο την υπηρεσία για το σπίτι των Martin
-Θα σε περιμένουμε γλυκιά μου να προσέχεις..
Η Victoria μαζεύει τα πράγματα της βιαστικά και κατευθύνεται προς την έξοδο του τμήματος.Ξεκινάει με τα πόδια για το υπόγειο πάρκινγκ που έχει βάλει το αυτοκίνητο της.Στον δρόμο αισθάνεται κάποιον να την ακολουθεί, γυρίζει απότομα το κεφάλι της αλλά δεν φαίνεται τίποτα παράξενο..συνεχίζει την διαδρομή της,προφανώς το τηλεφώνημα την έχει επηρεάσει και την έχει κάνει να αισθάνεται κάπως..το κακό είναι πώς συνεχίζει να έχει και εκείνο το κακό προαίσθημα..Μπαίνει στο υπόγειο πάρκινγκ στο οποίο επικρατεί απόλυτη ησυχία,αισθάνεται στην πλάτη της να τρέχει κρύος ιδρώτας..ποτέ στην ζωή της δεν έχει φοβηθεί τόσο πολύ, μόνο στην σκέψη οτι κάποιος την παρακολουθεί.Έχει εμπλακεί σε άπειρες δολοφονίες και όμως αυτή η υπόθεση την κάνει να αισθάνεται πώς θα επηρεάσει την ζωή της,πώς μετά απο αυτή την υπόθεση δεν θα είναι ποτέ ξανά η ίδια...Έβαλε γρήγορα μπροστά και κατευθύνθηκε στο σπίτι των Martin.Μόλις έφτασε κατευθύνθηκε στους φίλους της για να την ενημερώσουν..
-Τι γίνεται παιδιά?Παράξενα πράγματα συμβαίνουν σε αυτή την υπόθεση ή μου φαίνεται?..λέει με ένα ειρωνικό τόνο στην φωνή της
-Δεν ξέρουμε αλήθεια τι φάση παίζει...Victoria φοβόμαστε για εσένα,θέλουμε να προσέχεις.. δεν ξέρουμε πώς κατέληξε σε εσένα αλλά θέλουμε να είσαι ο συνδετικός κρίκος της υπόθεσης, να τον καλμάρεις και να προσπαθήσεις να τον μεταπείσεις.Ξέρουμε πώς θα είναι δύσκολο αλλά μιλάμε για την ζωή ενός μικρού παιδιού,ξέρουμε πόσο αγαπάς τα παιδιά.Ετοιμάσου σε λίγο θα σου τηλεφωνήσει..πρέπει να είσαι προετοιμασμένη.Εκείνη έμεινε μόνο να ακούει και να προσπαθεί να καλμάρει..Το τηλέφωνο δεν άργησε να χτυπήσει και όλοι πάγωσαν..Εκείνη το σήκωσε..
-Παρακαλώ,είπε φοβισμένα
-Η Victoria?,ακούστηκε απο την άλλη γραμμή
-Η ίδια
-Χαίρομαι που μιλάω μαζί σου Victoria..στις ειδήσεις φάνηκες πολύ αξιόλογος άνθρωπος και εγώ μόνο με τέτοιους θέλω να συνομιλώ.Έψαξα και είδα πώς είσαι πολύ καλή στην δουλειά σου..Victoria η δουλειά σου είναι σκιαγραφείς τις προσωπικότητες των ανθρώπων,έτσι δεν είναι?
-Ναι αυτή είναι
-Ωραία..κοίτα γύρω σου τους ανθρώπους...τι συμπέρασμα βγάζεις?Είσαι σίγουρη πώς το υποτιθέμενο θύμα δεν ήταν πρώτα θύτης?Μην μου απαντήσεις...θα σε αφήσω να το σκεφτείς και θα μιλήσουμε την ίδια ώρα πάλι αύριο.
-Μην κλείσεις...είπε εκείνη βιαστικά.Πές μου πώς είναι η μικρή?
-Μην φοβάσαι..είναι καλά..ακόμη!
Νέο κεφάλαιο...Πώς σας φάνηκε?Τι προσπαθεί να κάνει ο απαγωγέας μας?Πώς πιστεύετε οτι θα συνεχίσει η υπόθεση?Περιμένω τα σχόλια σας και το αστεράκι σας!
YOU ARE READING
Παίζεις με το μυαλό μου...
AdventureΕκείνη 25χρονη ψυχολόγος με εξειδίκευση στην εγκληματολογία δουλεύει για την αστυνομία της Νέας Υόρκης και σκιαγραφεί τα ψυχολογικά προφίλ διαφόρων κακοποιών.Τι θα γίνει όταν μπλεχτεί σε μια υπόθεση κατα την οποία αντί να σκιαγραφήσει το προφίλ του...