Να πονέσεις όπως πόνεσα εγώ όταν την έχασα..

245 26 1
                                    

Δεν υπάρχει περίπτωση να δείξω στον κ.Martin ότι έχω καταλάβει πως μου κρύβει την αλήθεια..Θα εκμεταλλευτώ την δήθεν άγνοια μου και θα τον έχω από κοντά.Θα μιλήσω και στα παιδιά για να τον παρακολουθούν στενά.Συνεχιζω τις ερωτήσεις μου..
-Εσείς τι θεωρείτε ότι μπορείτε να κρύβεται πίσω από την απαγωγή της κόρης σας;Το κάνουν για χρήματα;Κάποιος έχει προσωπικά μαζί σας;
Μόλις λέω κάποιος έχει προσωπικά μαζί σας η κ.Martin κοιτάζει πάλι στα μάτια τον σύζυγο της και εγώ δεν χρειάστηκε να κάνω άλλες ερωτήσεις...ήδη είχε ξεκαθαρίσει το θέμα μέσα μου και ας απάντησαν εκείνοι πως δεν ξέρουν.Απομακρυνθηκα από τους γονείς και πλησίασα τους φίλους μου..
-Κάτι κρύβουν..δεν την απήγαγαν για χρήματα,είναι προσωπικό το θέμα..για αυτό δεν έχουν επικοινωνήσει ακόμη.Θελω να τους παρακολουθείτε σίγουρα κάτι θα προκύψει..Καλό θς ήταν να ψάξετε λίγο και τις δουλειές του κ.Martin,το παρελθόν του..δεν ξέρω..είναι πάντως προσωπικο είναι σίγουρη.Οι φίλοι της συμφώνησαν,μπορεί να μην ήταν αστυνομικός η Victoria αλλά ήξερε να διαβάζει καλά τους ανθρώπους και τις συμπεριφορές τους,της είχαν εμπιστοσύνη.Το βλέμμα του κ.Martin από την αρχή δεν της άρεσε..δεν ήταν καθαρό,ήταν σίγουρη πως έκρυβε πολλά μυστικά.Την στιγμή που σκεφτόταν όλα αυτά το τηλέφωνο του κ.Martin χτύπησε και όλοι παγώσαμε..Ο Nick του έκανε νόημα να το σηκώσει σε ανοιχτή ακρόαση..φυσικά όλα τα τηλέφωνα παρακολουθούνταν για να εντοπιστεί η κλήση.
-Παρακαλω,είπε ο κ.Martin
-Φυσικά και θα παρακαλάς..για την ζωή της κόρης σου,είπε μια αλλοιωμένη φωνή.Επεξεργαζοταν με ειδικό μηχάνημα..
-Τι θέλεις;τι ζητάς;είπε αναστατωμένος ο πατέρας...οχι τώρα δεν προσποιούνταν,την αγαπούσε την κόρη του
-Να πονέσεις όπως πόνεσα εγώ όταν την έχασα..
-Δεν καταλαβαίνω..
-Θα καταλάβεις με τον καιρό..τώρα είναι μόνο η αρχή!και το έκλεισε...Όλοι κοιτούσαμε ο ένας τον άλλο..δεν έπεσα έξω..κάτι είχε κάνει ο κ.Martin και ο απαγωγέας ήθελε εκδίκηση.Εχασε κάποια εξαιτίας του είπε..στην φωνή του έβγαινε μεγάλος πόνος αν και αλλοιωμένη από το μηχάνημα.Δεν είχα καλό προαίσθημα για αυτήν την υπόθεση..και δυστυχώς το προαίσθημα μου δεν έπεφτε ποτέ έξω..

Νέο κεφάλαιο..πως σας φάνηκε;Τελικά επικοινώνησαν οι απαγωγείς..τι λέτε να κρύβεται από πίσω;Πως θα μπλεχτεί περισσότερο η Victoria στην ιστορία;Λέτε να βγει αληθινό το κακό της προαίσθημα;και με ποιον τρόπο;Περιμένω τα σχόλια σας..και εάν σας άρεσε και το αστεράκι σας!!

Παίζεις με το μυαλό μου...Where stories live. Discover now