Ένα παιδι,μια απαγωγή και ένα βλέμμα που σε ανατριχιάζει..

341 30 5
                                    

Στο άκουσμα των νέων έτρεξαν όλοι στην υπηρεσία για να μάθουν λεπτομέρεις. Ύπο άλλες συνθήκες η Victoria θα μάθαινε την επόμενη μέρα για την υπόθεση μόλις θα πήγαινε για δουλειά αλλά εφόσον ήταν με τους φίλους της δεν μπόρεσε να αντισταθεί και έτρεξε μαζί τους.Μόλις φτάσανε οι συνάδελφοι των παιδιών τους ενημέρωσαν σχετικά με την υπόθεση. Η εξάχρονη κόρη του επιχειρηματία Peter Martin απείχθει το απόγευμα την ώρα που επέστρεφε απο τις δραστηριότητες της. Κάποιος με μάσκα σταμάτησε το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο σοφέρ και με την απειλή όπλου απήγαγε το μικρό κορίτσι.Απο εκεί και έπειτα χάθηκαν τα ίχνη του παιδιού και κανείς δεν επικοινώνησε με τον επιχειρηματία για να γνωστοποιήσει τις προθέσεις του.Στα χέρια μας βρέθηκε η φωτογραφία του παιδιού..δεν είχε δει ποτέ της ποιό όμορφο πλάσμα ήταν σαν άγγελος.Ποιός θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο σε ένα παιδί?

Ποιός θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο σε ένα παιδί?

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Η ώρα πέρασε και εκείνη έπρεπε να επιστρέψει σπίτι..η αυριανή ημέρα θα ήταν κουραστική και εφόσον οι απαγωγείς δεν είχαν επικοινωνήσει με τον πατέρα δεν μπορούσε να βοηθήσει σε οτιδήποτε.Τα παιδιά θα έμεναν εκεί..θα έφευγαν σε λίγο για την οικία του κ.Martin.Αύριο σκεφτόταν έπρεπε να πάει και εκείνη απο εκεί και να μιλήσει με τους γονείς..Όλο το βράδυ δεν  μπόρεσε να ηρεμήσει,σκεφτόταν συνεχώς το παιδί..θα φοβόταν..θα έκλαιγε..ποιός ξέρει σε τι συνθήκες θα βρισκόταν!Η Victoria ήταν ευαίσθητη για αυτό άλλωστε δάλεξε και αυτό το επάγγελμα..έλεγε πώς ήθελε να βοηθάει τους ανθρώπους να απαλύνουν τις πληγές τους αλλά ήταν και δίκαιη σαν χαρακτήρας και έτσι την κέρδισε η εγκληματολογία,ήθελε να τιμωρούνται οι ένοχοι και έτσι έγινε το πάθος της.Έκανε πολύ καλά την δουλειά της..στα δυο χρόνια που βρισκόταν στην υπηρέσια είχε βοηθήσει στην επίλυση πολλών υποθέσεων και κάθε υπόθεση την έθετε ως προσωπικό στοίχημα. Το πρωί σχεδόν άγρυπνη, τηλεφώνησε στον Nick για να δει τι είχε συμβεί με την υπόθεση.Εκείνος της είπε πώς δεν είχε επικοινωνήσει κανείς με τους γονείς και βρισκόταν ακόμη στο σπίτι των Martin.Εκείνη του ζήτησε την διεύθυνση γιατί σύντομα είχε σκοπό να βρεθεί εκεί. Πήρε γρήγορα ένα ταξί και έδωσε την διεύθυνση.Μολις έφτασε βρήκε δημοσιογράφους έξω απο το σπίτι και ζήτησαν να τους κάνει δηλώσεις..άλλωστε ήταν γνωστή σε εκείνους από άλλες υποθέσεις.Τους είπε πως δε γνωρίζει τίποτα ακόμη για την υπόθεση και ότι δεν μπορεί να τους βοηθήσει.Μόλις έφτασε στην πολυτελέστατη είσοδο χαιρέτησε τον αστυφύλακα τον οποίο γνώριζε και προσωπικά και χτύπησε το κουδούνι.Την πόρτα άνοιξε μια μικροκαμωμένη κυρία με κατακόκκινα μάτια και εμφανώς τρομαγμένη.Η Victoria της συστήθηκε και εκείνη της επέτρεψε να περάσει με μια ελπίδα για βοήθεια στο βλέμμα της.Προχωροντας στο πολυτελές εσωτερικό του σπιτιού είδε καθισμένο έναν άγνωστο Κύριο και όρθιους και διασκορπισμενους τους φίλους της,τον Nick και την Chloe.Ο καθισμένος κύριος έριξε το βλέμμα του πάνω της και εκείνη αισθάνθηκε το βλέμμα του να την διαπερνάει και την έκανε να ανατριχιάσει.Ηταν τόσο παράξενο και τόσο πρωτόγνωρο αυτό που της συνέβαινε,δεν είχε νιώσει έτσι ούτε αντικρίζοντας τους δολοφόνους υποθέσεων τις οποίες είχε αναλάβει στο παρελθόν.Παρολο αυτά πλησίασε τον κ.Martin και του συστήθηκε..

Παίζεις με το μυαλό μου...Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora