KÜÇÜK HANIM

663 51 30
                                    

Hani'den:
Üstümü değiştirmek için gardıroba gittim. Bu ne aq veleqleri. Herşey aşırı dozda pembe içeriyor. Lütfen biri şunları sansürlesin bakmak istemiyorum.

 Lütfen biri şunları sansürlesin bakmak istemiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dolapta olduğunu farz edin.
Tam bunları alan kişiye söverken birden aklımdan kim aldı diye düşünüyodum. Acaba bizden başka tatlı, güzel ve zeki kızlar mı gelmiş. Şuan kendimi Sherlock HOLMES (umarım doğru yazmışımdır) gibi hissediyorum. Acaba bu yakışıklı, daş yane taş çocuklar sade bizi çıkarmadımı odaya.

Jungkook>Buraya sizden başka bir kız girmedi küçük hanım. Sizden önceki koruyucuların hepsi erkekdi. Yane sizle beraber tarihte bir ilk yaşanıyo.

Vayy be. Biz neymişiz. Eee bizdende bu beklenirdi. Yalnız bunları kim dedi. Arkamı dönmemle bir adet bana sırıtan bana size değil sana değil sadece bana sırıtan Jungkook gördüm.
Aman Allah'ım. Bu kesin benim daş dediğimi duydu. Birazcık sıçtımmı ne.En iyisi üste çıkmak. Benden iyi üste çıkan biri varsa gelsin evlenek.

Hani>Hey sen kime küçük hanım diyosun? Kaç yaşındasın? 😡

Jungkook>19

Hani>Yane aynı yaştayız küçük bey 😊

Jungkook>Yalnız tek 19 değil 119 tatlı, zeki ve güzel kız. Bu arada sıvıyağ görsem ancak bu kadar üste çıkabilirdi.

Şuan domates gibi olduğuma eminim. Üste çıkabilirsin Hani. Hadi kızım sen Türk kızısın hadi be beyin yap bi güzellik. Halâ sırıtıyo. Gıcıksınmıdır nedir?

Hani>Sapıkmısın?

Jungkook>Ne?

Hani>Üstümü değiştircekken kapıma sessizce geliyosun ve bide bana küçük hanım diyorsun.

Jungkook>A-a-ah b-ben şey üstünü değiştirmene gerek yok. Aşağıda çocuklarla D mi? C mi? Oyniycaz senden gel.

Hani>Tamam.

Yaşasın kötülük geber gerzek ehehehe. Domatese döndü. Bende domatestim ama anlamıştır. Hani'ye dokunulmaz. Ben bunları düşünürken bana öyle bir baktıki yemin ederim 1. Dünya savaşı çıkabilir sandım bi an. Yane anlatılmaz yaşanır. Yine içimi okudu salak ço- yane aman çocuk işte.

Aha ordalar sonunda geldik. Ev yürü yürü bitmiyo.

Suga>Sonunda ... Dur bi dakika yahaa bugün herkeste bişey var.

Yoona> Ne var?

Suga>Herkes kızarmış resmen Hani,Jimin,Jisoo,Jungkook bi biz normaliz.

Tae>En son okuduğum bi kitapta kız ve erkek öpüşünce kızarıyordu?
Diyip dördümüze imalı ve şüpheli bir bakış attı.

Jimin>Aiisshh. Tae senin aklından neler geçiyo?

Yoona Jisoo ile durumumuzu anlamıştı ki hemen konuyu değiştirdi ama bunun hesabını çok kötü verceğimizi biliyorum.

Yoona>Şişe kimde?

Suga>Bende

Yoona>Verde çevirim.

Suga>Ben çevircem.

Yoona>Hıh yemedik şişeni çevir.

Suga çevirdi ben meraklı gözlerle bakarken Namjoon bana soruyodu. D mi? C mi? Herkes gaz veriyodu. En son noktayı Yoona yapmıştı.

Yoona>Yiyosa Camış de lan yiyomu?

Hani(Ben)>Tamam lan sen istedin camış.

Namjoon'la Tae bişeyler fısıldıyolardı. Namjoon açıklıyacakken Tae'nin o pis bakışını gördüm.

Elleri görmeyinNamjoon> Kerimcan Durmaz vur banağ söyleyip Bahar Candan dansı yap

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elleri görmeyin
Namjoon> Kerimcan Durmaz vur banağ söyleyip Bahar Candan dansı yap.

Vay aq bunlar nerden biliyo bunları. Korelisiniz lan siz kendinize gelin köpekler. Pis geberkyesiyesiciler(yine bir kelime yazamama şeyisi ile karşılaştım affedin).

Namjoon>Biz vampiriz.

Vay aq yine dinlediler. Neyse tmm.

* * * *
En son dans edip şarkı söyledim falan. Halâ gülüyolar yağa. Bu böyle olmicak. Üste çıkmam lazım. En iyisi şey edim. Eeeeevvvvveeeetttt. Buldum. Hayır bulamadım. Ölmek isteeyoom benn.

Jisoo>Neyse hadi devam.

Jimin>Tmm.

Halâ gülüyolar yağa cadolozlar.
Sırada Jisoo ve Suga'daydı.Jisoo hiç sordutmadan direk D dedi. Suga dediki......

Oy verin zalımın oğulları oy. Size nasıl verildiğini anlatim sjjsjsjsj. Çok kolay. Sol alt köşede görmüş olduğunuz yıldıza benzeyen hatta ve hatta yıldız olan şeye küçücük bir kas haraketi yaparak basmaya tenezzül eden arkadaşlar umarım bir gün Kore'ye gidersiniz. Bence basın işin içine Kore girdi. Bide yorum yaparsanız BTS girer.
Saygılar
Yazar

Bu şey çok hoşuma gitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu şey çok hoşuma gitti. Atim dedim.

3 ARKADAŞ & BTS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin