FİNAL;KARDEŞ Mİ İSTİYON VELEQ

507 26 4
                                    

6 yıl sonra yazardan;

Malûm bizim kızlar çocuklarla ilgileniyo, anlatmak da bize kalıyo.

Jimin ile Jisoo işi ilerletti de ilerletti aq. İkizleri var. Biri erkek biri kız. Bebeklerin gülüşlerini görseniz ömrünüz uzar. Bebekler daha ne kadar bebek desem de 4 yaşındalar. Bebek işte. İsimleri ise Minsung ve Minji. Minsung babası gibi yakışıklı, Minji ise annesi gibi şirin ve güzel.

Suga ile Yoona geçen süre içinde zaten birbirlerini bir kıskandılar var ya. En sonunda Suga, hani bizim şu bildiğimiz cool, havalı, geri dönmeyen Suga, Yoona'ya çıkma teklifi etti. İşte onlarda yakında evlenecekler hazırlıklar başladı.

Jungkook ile Hani de evlendiler. Bir tane oğulları doğdu. Yeni doğdu. Çocuk efsane bişey var ya. Yanaklarını öldüresin geliyo bakdıkça. Jeongwoo tatlı çocuk gözleri annesine geri kalan her şeyi babasına çekmiş.

Jin ile Bonhwa da evlendiler. Ama bir süre çocuk düşünmüyorlar. Yemek yapıpı yiğiyorlar anlıyacağınız. Namjoon'un sevgilisi var. J-Hope ne yazık ki hala sap. Tae işi götürdü, evlendi. Şuan 3. çocuk üzerinde çalışmlara başlamışlar gibi duydum. Adları ise Woojin (Erkek ve 4 yaşında),Yujin (Kız ve 2 yaşında).

Oturma odasında BTS ve kızlar eski anılarını düşünürken, Minji ile Minsung odaya suratları beş karış geldi. Hani kucağındaki bebeği uyuturken, Suga ile Yoona evlerine gitmeyi planlıyordu. Onlar çıkarken BTS üyeleri de çıktı. Onlar çıktılar. Hani, Jungkook, Jimin ve Jisoo kalmışlardı. En sonunda Hani dayanamadı ve sordu;

Hani>Kuzucuklarım noldu size? Anlatın bakim bana.

Minji>Teyje bij taydeş iştiyoyuz. Taye amçanın üçünçü çoçu olcatmış. Bişde tüççüt taydeş istiyoyuz.

Oha aq. Naptınız çocuklar. Olum Jungkook'un tipi şeye benziyo bu, gıcık kaptığın biri rezil olurda gülmek istersin ama ayıp olmasın diye gülmezsin ya o işte. Jimin de bir mutlu olmuş gibimsi. Tabi ben yazarım yorumumu da yaparım yane. Jisoo ise şaşırmış. Tam Hani ağzını açmıştı ki Jimin konuşmaya başladı.

Jimin>O zaman benim tatlı küçük canavarlarımın uyuması lazım. Eh bizde çok yorulduk eve gidelim hadi hayatım, diyerek çekiştirmeye başladı Jimin çocuk gibi.

Jisoo'nun korktuğu belliydi. Hani'nin gözelerinin içine "kurtar beni aq veleqi" gibi bakıyordu. Ama kime kısmet kime niyet. En sonunda gittiler. Ama ben masum bir yazar olduğum ićin Jimin ile Jisoo'yu satıp Jungkook'ları izlemeye karar verdim.

Bölüm de bir ekşın falan yoktu. Final zaten. Final yaptın çünki kitap pek güzel olmadı sanırım. Daha güzel ve gerçekçi kitaplar yazıcam. Öbür naçiz kitabımı görmek istiyosanız beni takip edin. Aslın da ne kadar az kişi okusada kitabımı bazı yazarlar gibi işte "tatlım,sizi çok seviyorum" demedim yapmacıkca. Dediysemde samimi olaral demişimdir.

 Dediysemde samimi olaral demişimdir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir adet küçük elli Jimin koyim.

O baklavalar, bak canım baklava çekti fıstıklı böyle.

Badboy gibi çıkmışlar eskilerden. Sizce BTS'in böyle hallerimi daha güzel yoksa tatlı ve masum oldukları mı? Bence tatlı 😍😍 Hepsi güzel ama neyse ya. Ben duygularımı ifade etmekte zorlanıyorum anlayan anladı iyi geceler.

3 ARKADAŞ & BTS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin