Jisoo'dan;
Sınıfa girmiştim. Sırama oturdum. Kızlar Jimin'i gözleriyle yedi. Aq yavşakları benim Jimin'im o benim sizin değil sadece benim zırlayın. Zaten yüzleride berbat. Der demez Jimin yanıma oturup herkesin içinde beni öpmeye başladı. OMG!!! Herkesin içinde. Gözlerimi kocaman açıp ona bakarken o gözlerini kapatmış alt dudağımı narince emiyordu (ay bana bişeyler oluyo kızardığımı hissediyorum yeminlen yazar daha güccük) ben karşılık vermiyodum. Birden arkadan götüne doğru bakınca kilodu görülen sürtük:Sürtük>Chim chim sevgiliş kim bu kıııız. Yoksa yine beni kıskandırmayamı çalışıyorsun. Hı? Bak arkadaş canikomlara seni dörümmm. Tamam mı? Chimchim.
Ben neden bu kadar saf olmak zorundayım. Hemen orayı terk ettim. Hani'nin yanına gittim. Dinlemekte onun kadar iyisini görmedim. O olayın ne olduğunu bilmeden beni dinlerdi. Olayı sormazdı. Anlattıklarımla anlamaya çalışırdı.
Jisoo(Ben)>Bir yerde duymuştum kopan zincirler bir daha bir araya gelmezmiş. Peki ya kaliteli bir yapıştırıcı ile de aynı mı? Diye sormak isterdim. Ama annem öldü.
(Allah korusun Allah yazdıysa bozsun töbe yazarken bile tüylerim kalktı). Doğrusu ne bekliyorum ki aşktan? Baksana beni hiç sevmemiş beni. İğrene iğrene yanıma oturuyodu belki. Piç herif (oppacılar üzgünüm hikaye gereği).Hani>Kardeşim bu kadar üzülme. Belki filmdekiler gibi Jimin ile sizi ayırmak isteyen orospuların suçudur.
Doğrusu olabilirdi. Bu şeye inanmak istiyorum. Arkadan ayak sesleri duymamla arkamızı döndük Hani ile. Jimin yanımıza dalgacı gülümsemesiyle geldi.
Jimin>Hani kardeşim ne kadar da yaratıcısın. Fakat fazla film izliyorsun. Jisoo sevgilim çok yardımcı oldun. Pardon eski sevgilim kkkkk.
Çekip gitti. Sana çok kötü şeyler yaşatıcam. Aşkım nefrete dönüştü. Bunu sana ödeticem PARK JİMİN. Kahretsinki ağlıyorum. Hayatım da ilk defa kardeşlerim ve ailemden başka birine bu kadar kısa süre içinde değer vermiştim. Al işte. Boka sürüklendin.
Hani>Canım, üzülmene deymez. Onun yüzünü gördüğün için mutlu olmalısın.
Jisoo(Ben)>Kalbim acıyo Hani. Nasıl anlatılır bilmiyorum. O kadar bencildim ki... Düşündüğüm tek şey ömrünün sonuna kadar benle birlikte olmasıydı. Ama öyle olmuyormuş. Hayatta insan 1 kezmi aşık olur? Ben hakkımı doldurdum mu? Eğer öyleyse daha fazla yaşamak istemiyorum. 1 tane kalbim vardı. Onu da verdim. Hani bana bişey söyle ne yapmalıyım?
Hani>Aq evladı. Canım hiç üzülme. Böyle piçler için yaşamınımı vericeksin. Ona hepsini tek tek çektirceksin. Gel seni bara götüriym. Biraz içelim kafa dağıtalım. Yoona yok Suga ile çıkmaya mı başlamışlar ne?
Jisoo>Tamam... Üstümüzü değiştirelim.
Ben bunu giymiştim.
Hani de bunu giydi.Doğrusu bara gitmem. Hani de gitmez. Daha önce 2 kez falan gitmiştik. Ama o kadar kötüyüm ki 1 dakika bile olsa olanları unutmak istiyorum. Üstümüzü sonunda giyindik.
Bara girdiģimizde hemen bir yere oturup içmeye başladık. En son hatırladığım 5. bira şişemi içiyodum. Hani ise bi çocukla dans ediyordu. Çocuğun omzuna başını koyup ayakta uyuyo desek daha doğru olur. Ben böyle etrafa bakarken bir adam beni dikizliyodu. Hem su içip hem de dikizliyodu. Korktum doğrusu. Bir süre sonra yanıma bir çocuk geldi. Adı Sehunmuymuş neymiş?
Sehun>Ama güzelim sen gülmeyince olmuyoki gül biraz.
Jisoo>Sen kime güzelim diyon lan tirrek?
Sehun>Sana güzelim, diyip yaklaştı.
Yaklaştı onu ittim. Tekrar geldi. Tam ona tokat atcaktım ki çocuk duvara yapıştı. Zaten sarhoşum onun etkisiyle ne olduğunu görmeden oraya sızdım.
Çok merak ediyonuz dimi ne olduğunu ama söylemicem. Durun aklınızı biraz daha karıştırim. Jimin ile Jisoo bitcekmi? Sehun' a vuran kimdi? Suga ile Yoona'ya ne oldu? Merak edin.
Bide oppacılardan özür dilerim. Jimine birazcık sövdüm ama özür dileyecem vallaha. Yorumlamayı ve beğenmeyi unutmayın. Son bir şey hikayelerde fazla küfür kullanıyorum sanırım rahatsız oluyomusunuz? Bu sondu bay bay.
Tamam gerçekten bu son 19 kasımda bütün ARMY'ler Amas'ı saat 4'de izlicektir umarım. Canlı😍😍 Mic Drop da yakın bi zamanda çıkcak.Görüşürüz en kısa zamanda. 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 ARKADAŞ & BTS
FanficKüçüklükten beri arkadaş olan Yoona ,Ji Soo ve Ha ni'nin Türkiye'den Kore'ye gelip enteresan şeyler yaşamasını anlatıyor. Vampirler,şeytanlar ve kurtlar onlar bu dünyaya girdikten sonra gerçek dünyayı unuttular ama acı dünyaya hala alışamadılar.