KİTAP KORUYUCULARI???

683 35 8
                                    

Jisoo'dan;
Yoona Sugar'mıydı? Neydi? O çocuğa dalmışken bende mütüş kaslı, yakışıklı bir çocuğa bakıyorum. Adı Jimmin'miş. Aha geliyo. Banamı geliyo o. Oha yanıma sırıtarak geliyo.

Jimin>Adım Jimmin değil Jimin ve bu arada yakışıklı ve kocaman büyüklükte kaslarım olduğu doğrudur.

O nasıl biliyo. Seslimi düşündüm lan. Sesli düşündüğümü düşünmüyorum. Egondan arınınca gelirsin. Neymiş efendim Jimmin değil Jimin'miş. Hıh. Embesil surat (Yazara kızmayın Jisoo'ya kızın). Ben bunları düşünürken Suga biz vampiriz dedi. Taşlar yerine oturmuştu. Yoona baştan beri doğru görmüş. Bunların bizim içimizi okuyor. Yoona vampir takıntılısıdırda. Yoona tam cevap vercekken Suga kafasına bir tane indirip;

Suga>Özür dilerim Yoona bunu yapmak zorundaydım.

Jisoo(Ben)>Ne yapıyon lan aq.

Suga>Jimin şunu yap sinirlendiriyo beni bu veled.

Jimin>Tamam hyung.

Ben tam sen kime veled diyon lan tek hücreli, öğlena surat dicekken gözlerim karardı.

*   *   *   *   *
Uyandığımda bir odadaydım. Kollarım bağlanmıştı. Yanlarımda Hani ve Yoona'yı görmem uzun sürmemişti. Ağlıyorum şuan ama üzgünlükten değil onları bulduğumdan. Tekrar üçümüz birlikteyiz. Hani ve Yoona da uyandılar. Odaya birden 7 kişi daldı. Korkuyorum. Öbürlerine baktığımda onların benden bir farkı yok.

Namjoon>Kızlar size kısaca anlatıcaz. Konuyu uzatmicaz. Siz de bizi anlayın ve size zarar vermicez,vercek olsaydık şimdiye ölmüştünüz ve...

Yoona>Allahtan kısaca anlatcaktın, konuyu uzatmicaktın falan da filan kısan buysa uzununu düşünemiyom.

Suga>Kız haklı aq. Bi saattir bişey anlatmaya çalışıyon erinmiyon mu? İnsan evladı.

Namjoon>Tamam be! Şimdi kızlar siz üçünüz seçilmişlersiniz.

Hani>Seçilmişler ne? Biz seçilmiş değiliz aq. Biz insanız.

Jungkook>Dinlersen anlican. Seçilmişler kitap koruyucularıdır. İnsanlar arasından seçilir ve özllerdir bütün dünyanın en güçlülerindendirler.

Jisoo(Ben)>Kitap koruyucuları napıyor? Kitap ne kitabı? Biz normal insanız yanlış kişileri buldunuz bırakın bizi nolur.

Jimin>Hayır siz doğru kişilersiniz. Kitabın içinde ne yazdığını biz de bilmiyoruz sizle beraber öğrenicez fakat bu alemdeki (yane vampirler,melekler falan) canlılar ile ilgili bilgi verdiğini düşünüyoruz. Halâ korkuyorsanız sizi öldüremeyiz kital koruyucularını öldürmek büyük bir suçtur.

Hani>Vay aq biz neymişiz beeeğeğe. Çok havalı.

Yoona>Şimdi siz vampirmisiniz?

Namjoon>Evet.

Yoona>Sende mi?
Dedi. Sugayı göstererek.

Suga>Evet 😒.

Yoona>Vayy be. Hey bana yatağımı gösterin. Uyuyacam beeğeen.

Suga>Beni yakip et.

Yoona>Sugar mıydın neydin...

Onlar böyle laf dalaşı yaparken Hani'yi Tavşan götürmüştü. Çocuk birden bana pis pis bakmaya başladı. Ups. Unuttum bunlar içimizi okuyodu dimi.

Jimin>Neyse gel hadi Jisoo seni odana götürim.
Ohaa. Beni kurtardı. Allah razı olsun. Ne diyebilerim ki. O önde ben arkada gidiyoduk vay aq. Bunlar çok zengin. Rüyamda görmem ben böyle şeyi.

Neyse, sonunda odama gelmiştik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neyse, sonunda odama gelmiştik. Odam modern bekar eviydi demek isterdim. Ama diyemedim. Bu ne lan.



                    -Pembe-
Mezarıma pembeler tarafından öldürüldü yazın ya da du dur aşırı dozda pembe aldı ve öldü yazın.

                    -Pembe-Mezarıma pembeler tarafından öldürüldü yazın ya da du dur aşırı dozda pembe aldı ve öldü yazın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ölüyom aq bu ne? Neyse hemen ümitsizliğe kapılma Jisoo. Gardırobu açtım ve en pembesiz şeyi giydim.

(Bundan sonra resim falan atmıyom kendiniz bulun hıh)Ben açım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bundan sonra resim falan atmıyom kendiniz bulun hıh)
Ben açım. Yemeksiz uyuyamam. Herkes uymuştur heralde. Işıklar kapalı eheheh. Bende benim düşündüğümümü düşünüyorum. EVET. Kimse yoktur zaten. Yavaşca sessiz sessiz parmak ucumda ilerlerken arkamda bir nefes duydum. Bu saatte burda ne yapıyorsun güzellik. Tam bağırcaktım ağzımı kapadı. Ses çıkartamıyorum. Nalet olsun bu hayat.

Adam>Baģırma sakin ol.
Arkamı döndüģümde....

Yeni bölüm yakında.
Saçma olmuş olabilir, konusu klasik yapmak istememiştim. Hep kitaplarda vampir playboy falan olur kızı öldürmek isterken aşık olur falan da filan. Ezberledik krdş artık. Bence güzel oldu. Aklınıza takılan yerleri sorabilersiniz.

3 ARKADAŞ & BTS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin