Yoona'dan;
Aşağıdaçocuklarla D mi? C mi? Oynuyorduk. Normalde bi insana bu kadar alışmazdım ama onlar bana gerçekten samimi geliyor. Belki de sadece kendimi kandırıyor olabilirim ama ben anı yaşamayı severim. Sonradan olucakları şuan düşünmek istemiyorum. Çünki çok mutluyum.
Oyun oynarken Suga Jisoo'ya soruyordu. Çok az bişe kıskandım. Jisoo sordurtmadan D dedi. Tabi biliyo nasıl gaza getirceğimi. Suga düşündü düşündü ve:Suga>Boyun kaç?
Jisoo>Ama boy söylemek cesaret işi hem bir kadına böyle bir soru sorulmaz.
Jimin>Hayır o doğruluk işi. Kkkkk. Hadi ufaklık hızlı ol seni bekleyemeyiz.
Jisoo>Hey sensin ufaklık. Benim boyum uzunmuşta sonradan şey olmuş .... şey işte ımmm...
Jimin>Dur tahmin edim kesin yıkandıktan sonra güneşe durduğun için çekilmişsin.
Şuan Jisoo'yu Jimin'in üzerinden kaldırmaya çalışıyoruz. Hani ve Jungkook hariç. Onlar birbirlerini kesiyolar. Vay aq. Adalet nerde biz burda bunları ayırmaya çalışalım bunlar birbirlerini kessin. Son bir kez Jisoo'yu tuttum. Beni bir itti soluğu Suga'nın üzerinde aldım. Elimdeki fırsatı değerlendirim bare.
O minnak gözleri, bembeyaz suratı, kıpkırmızı dudakları aiisssh. Kalbimi duymamıştır umarım. Suga sırıtıyor. Al işte içimide okudu.
Suga>Hey bu arada pek iyi karşılaşmız sayılmayız. Neydi? Hıh yontulmamış odun.
Gülmeye başladı. Vay anasını beni Iphone 7'mi düşüren havaalanındaki gıcık bumuydu? Aaah rezil oldum işte al. Ben sanırım domatese döndüm. Suga domatese döndüğümü görünce kahkaha atmaya başladı. Ahh. Gıcık falan ama bu hep gülsün yhaa.
Suga>Demek hep gülim öyle mi?
Hadi Yoona sen kıvırırsın kızım.Yoona>Ağlayan insanları pek sevmem.
Pek inanmamıştı ama sonuçta bahane. Eheheh.Suga ile sağa döndüğümüzde Jimin, Jisoo'nun yanağına küçük bir buse kondurdu.
Bitirimmi burda, gıcık edimmi sizi napcanız öldürcenizmi ama iyi bir kız olduğum için bitirmiyorum. Çünkü koccamman bir yüreğim var. Egomu susturuyorum ve devam ediyorum.
Biz ne olduğunu anamadan Jisoo öyle bir kızarmıştıki. Biz Suga ile bjr anırmışız.
Jisoo>Hey herkesin içinde öpmek zorundamıydın.
Jimin halâ işi dalgaya vuruyordu.Jimin>Söyleseydin sevgilim yalnızken öperdim. Hem öyle bir kızardınki kendimi alıkoyamadım.
Jisoo>Seni varya beni daha fazla utandırıyorsun. Ben odama gidiyorum. He ne sevgilisi be. Çıkma teklifi bile etmedin odun.
Jisoo koşarak odasına gitti. Jisoo başta neden kızardıki?
Namjoon,Jin ve J-hope da odalarına çıktı. Tae de bir süre sonra gitti. Hani, Jungkook, Suga ve ben kaldık. Oynamaktan vazgeçip şeytan çağırmaya karar verdik. Ben böyle şeylere inanmazdım fakat Hani ićin aynı şeyleri söyliyemicem. Görünüşe göre Jungkook ve Hani korkuyordu. Suga ise gayet rahattı. Saat gece 9. Oynamak için iyi bir zamanmı? Bizden oyunu hazırlamamızı söylediler. Ama Hani ile reddettik. Onlar oyunu hazırlarken izliyoduk. Sonunda hazırladılar. Oyuna başladık.Suga bişeyler geveledi.İlk Suga sordu.Suga>Ordamısın?
Hepimizin parmağının deydiği tabak evet yazısinın üstüne geldi. Korkmaya başladım. Tabak hareket ettiği gibi Hani elleri Jungkook'un beline doladı.
Suga>....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 ARKADAŞ & BTS
FanfictionKüçüklükten beri arkadaş olan Yoona ,Ji Soo ve Ha ni'nin Türkiye'den Kore'ye gelip enteresan şeyler yaşamasını anlatıyor. Vampirler,şeytanlar ve kurtlar onlar bu dünyaya girdikten sonra gerçek dünyayı unuttular ama acı dünyaya hala alışamadılar.