3.Bölüm

142 42 1
                                    

Karakter resmi Multiye eklenmiştir.
Karakter Özellikleri
Ali Karay 75 yaşında 52 yıllık işini çok iyi bilen bir Polistir Emniyet Amiri'dir. On dört yaşında çok kötü bir olay yaşamış annesi ve babası Teröristler tarafından vahşice öldürülmüştür. Ondan sonra Sosyal Hizmetler tarafından koruma altına alınmış Yetimhane'de büyümüştür. Annesi ve babasının öldüğü gün intikam yemini etmiştir. O yüzden Polis olmuştur.

Merkeze döndükten sonra Alperen ve ekip Emniyet Amiri Ali Karay ile görüştü. Cinayet ile ilgili bilgiler verdiler. Önce Alperen lafa girdi."Amirim gerçekten adam çok vahşice öldürülmüş. Önce sağ eli kesilmiş sonra boğazına sokulmuş. Biz boğularak öldürüldüğünü düşünüyor. Ondan sonra Selin devam etti. "Amirim adamın öldürüldüğü inşaatta duvarda kanla kırmızı yazılmış Arapça yazılar gördük.Anlamı ise "Bu adam ölmeyi sonuna kadar hak etti.Geberdi gitti.Sıra diğerlerine gelecek."

Ondan sonra Amir lafa girdi."Bu öldürülenin suçu neydi? Gbtsine baktınız mı? Maktülün ismi neymiş?Ondan sonra Selin devam etti."O zaman amirim ben izin verirseniz açıklayayım .Öldürülen kapkaççı ve hırsızmış ev soyduğu da olmuş. Her zaman sağ eliyle yaparmış işlerini. Sağ elini büyük bir ustalıkla kullanırmış. O yönden sağ eli kesilip ağzına sokulmuş. Biz bu katillerin Şeriat ile ilgili olduğunu düşünüyoruz.Bizce bunlar Şeriat'ı yerine getirmiş olabilirler. Yani bu adam suçlu diye onu öldürmüş olabilirler".

"Aynen Selin aferin.Cidden çok güzel ve çok doğru açıkladın. "Peki Alperen siz şüphelendiğiniz suçluları listelediniz mi? Kimlerden süpheleniyorsunuz?Ondan sonra Alperen "Evet Komiserim listeledik. Listede tam on tane şüpheli var. Biz özellikle birinci sıradaki adamdan şüpheleniyoruz. İsmi Mahmut Kahraman kod adı Korkusuz IŞİD adlı silahlı terör örgütüne sabıkalı. Yıllarca IŞİD'in Suriye kadrosunda kalmış. Adamın TEM'de dosyası var Bir kere gözaltına alınmış. Ama sonra delil yetersizliğinden dolayı serbest bırakılmış.

IŞİD'e katılmakla suçlanmış. Adam sorguda inkâr etmiş. Bir de adam çok dindar beş vakit namaz kılan Kur'an okuyan bir insanmış. En yüksek biz bu adamdan şüpheleniyoruz. Bu adam Şeriatçı da olabilir. Belki grup kurup cinayeti işlemiş olabilirler. Ondan sonra Ali Amir "Evet aferin Alperen gerçekten dediklerin doğru olabilir. Ama adamın belki diğerleriyle bir ilişkisi vardır. Yokmuymuş"? Ondan sonra Selin "Evet amirim. Adamın o kalan 9 kişiyle ilişkisi varmış. O diğer dokuz kişide IŞİD'den sabıkalı.

Hatta Mahmut Kahraman'la aynı cephede bile savaşmışlar". Ondan sonra Ali Amir "Evet hemen şu Mahmut'u bulalım.Mahmut'un bizde adresi filan var mı? Tüm bilgileri ondan öğrenebiliriz. "Ondan sonra Selin " Evet Amirim var.TEM'de varmış. Biz onlardan aldık". Ondan sonra Ali Amir "Tamam o zaman hemen alın getirin çocuklar. Mahmut Kahraman'ı sorgu odasında burda görmek istiyorum. Hemen çalışmaya başlayın".Oradan birer birer "Tamam amirim sesleri yükseldi".

Kabus (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin