7.Bölüm

73 34 0
                                    

Ondan sonra o anda Mahmut Kahraman dışarı çıkıyordu. Hazırlandı üstüne montunu giyindi. Kapıya yöneldi. O anda dışarıdaki Polisler hemen bir köşeye saklandı. Sonra adam dışarı çıktı. Hemen bir tane taksi çağırdı. Taksiye atladı ve gitti. O adamla yani Beşir Esad'la buluşacaktı.

Hemen Avcılar'a gitti. Taksici onu Avcılar'ın girişinde bıraktı. Mahmut yaya olarak yoluna devam etti. İstanbul Avcılar Marmara Caddesinde  büyük havuzun orda Beşir Esad'la buluştu. Onla aralarında şöyle bir konuşma geçti. Önce söze Mahmut girdi.

"Naber Devrem"."İyi sen Devrem"."Ben de iyiyim Devrem". "Beşir Devrem çok kötü birşey oldu". "Ne oldu Devrem"?"Devrem beni Polisler Merkeze çekti. Bayaa bir uğraştılar.Ama kendimi iyi  savundum. Sıkıntı olmadı. "Tamam tamam Devrem bari iyi kendini savunmuşsun sıkıntı olmamış. Yeniden Polisler seni almaya kalkarlarsa kesinlikle telaş yapma. Onlarla birlikte sakin bir şekilde git. Yine inkâr et. Sana yapılan suçlamaları sonuna kadar red et korksan telaşlı olursan üstüne şüphelerini çekersin ama dikkatli ol.

"Tamam tamam Devrem dediklerini uygularım merak etme". "Tamam o zaman Devrem gel gidelim.Benim burda dükkan var.Silah dükkanı işletiyorum.İsmi Silah Tüneli.Onun altında benim bir depo var. Dükkânı kapatır.Orada işlerimizi hallederiz. Planlarımızı yaparız"."Tamam o zaman Devrem oraya gidelim".

Kabus (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin