14.Bölüm

70 33 0
                                    

Ondan sonra sabah oldu. Bu sefer önce Selman Bin Aziz uyandı. Hemen lavaboya gitti. Elini yüzünü yıkadı. Tuvalet işlerini halletti. Ardından geri yatak odasına geçti. Sırt çantasından okuma kitabını aldı. O kalkar kalmaz kitap okurdu Polisiye türünde roman okumayı severdi. Türk ve Dünya edebiyatında baya Polisiye roman okumuştu. O türde romanlara bayılırdı. Okuma kitabını aldı ve oturma odasına geçti. Kitabını okumaya başladı.

Bir de kulaklığını kulağına takıp müzik dinleyerek kitabını okumaya başladı. O öyle kitap okumayı seviyordu. Derin mazilere düşüncelere daldı. Tam bir saat kitap okudu. O dokuzda kitabı okumaya başlamıştı. Kitabı tam onda bıraktı. Geri yatak odasına geçti. Kitabını çantasına koydu. Ondan sonra geri mutfağın balkonuna geçti. Orada balkondan dışarı bakarak dalgın dalgın düşüncelere daldı. O ara saat on buçuğa geliyordu.

Evin diğer ahalileri de uyandı. Önce Mahmut kalktı lavaboya gitti. Tuvalet işlerini halletti. Elini yüzünü yıkadı. Ardından Beşir lavaboya gitti. Tuvalet işlerini halletti. Ondan sonra balkona geçtiler. Beşir sigara paketini aldı Ondan sonra Beşir ve Mahmut Selman'a "Günaydın" diyerek balkona oturmaya geçtiler. Beşir Selman'a ne yaptığını sordu. Selman'da ne yaptığını anlattı. O ara sadece Beşir sigara yaktı. Biliyorsunuz sadece Beşir kalkar kalkmaz sabah sigara içiyordu.

Mahmut ile Selman kalkar kalkmaz sigara içmiyorlardı. Selman Bin Aziz biraz da onlarla birlikte balkonda oturdu. Ardından Beşir'in sigarası bitince kahvaltıyı hazırlamaya başladılar. Kahvaltıyı hazırladılar. Mükellef bir kahvaltı sofrası hazırladılar. Çayı demlemeye koyup sofraya geçtiler.

Ardından kahvaltılarını bitirdiler. Balkona geçtiler. Çay sigara keyfi yaptılar. Birkaç bardak daha çay daha  içip odalarına geçtiler. Hazırlanmaya başladılar. Üstlerini giyindiler. Saat o aralarda yeni on iki olmuştu. Ardından hemen bir taksiye atladılar. Bu sefer Beşir'in dükkanı yerine eylem yapacakları yere yanı SkyClub'a gittiler.

Gitmeleri tam yarım saat sürdü. Orada gözlemlerde bulundular. Kulübün içine kadar girdiler. Tabiki de dikkatli oldular. Kendilerini belli etmediler. Kimsenin gözüne batmadılar. Hem o kulübü seçtikleri için hem orada o gece eğlence olduğu için hem de gerçekten büyük bir gece kulübü olduğu için çok mutlu oldular. Ardından dışarı çıktılar. Orada akşama kadar oyalandılar.

Eyleme tam on bir saat kalmıştı. Eylem tam on ikide olacaktı. Onlar o saate kadar orada gözlem ve hazırlık yaptılar. Artık eyleme tam altı saat kalmıştı. Saat beş olmuştu. Gece kulübüne insanlar akın akın gelmeye başlamışlardı. O arada Mahmut da eline çantayı aldı. Hazırlanmaya başladı.

Orada tam yedide eğlence başladı. Önce sahneye Hakan Keleş çıktı. Çok güzel çoşturmaya başladı ortalığı. Tüm müziklerini sırasıyla çaldı. Bazı müziklerin ritmini değiştirerek ve hızlandırarak açtı müzikleri. Ondan sonra Armağan Oruç sahneye çıktı. Ardından Furkan Soysal sahneye çıktı. Hepsi tüm müziklerini sırasıyla çaldı. Teker teker eğlendirdiler insanları. Kulüpteki insanlar daha da arttı.

Daha da akın akın gelmeye başladılar kulübe. Haberleri yoktu. Kendi ayakları ile sonlarını hazırlamaya başlıyorlardı. Saat gece yarısına yaklaşmaya başlamıştı. Ondan sonra üç büyükler halinde sahneye çıktılar. Sahne ve insanlar daha da coşmaya başladılar. Daha da çok eğlendiler. O ara gece on ikiye son bir dakika kala Mahmut çantayı bırakıp yavaş bir şekilde kapıya yöneldi.

Kapıya yönelirken son bir kere o  kurbanlara nefret ve kinle baktı. Kim bilir içinden o anda onlara karşı neler geçiriyordu? Hemen çıktı gitti. O anda çantanın en dibinde tam yanında olanların onun yanında eğlenenlerin çanta dikkatlerini çekmişti. Bir anda korktular ve şaşırdılar. O çantanın içinde bomba mı vardı yoksa para mı? Böyle düşünceler içinde eğlencelerine devam ediyorlardı. Belki bir nebze eğlencelerini bırakıp harekete geçselerdi kurtulabilirlerdi.

Kabus (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin