1.Bölüm

312 52 25
                                    

Karakter resmi multiye eklenmiştir.
Karakter Özellikleri
Alperen 24 yaşındadır, hırslı, iyi, ahlaklı, terbiyeli, saygılı, sevecen, güler yüzlü ve çalışkan bir Polistir mesleğine tutkuyla bağlıdır babası emekli Emniyet Müdürüydü Alperen Polis olmaya ondan özenmişti.

Soğuk bir kış sabahıydı.Her yer karla kaplıydı.Her yer karın sessizliğine bürünmüştü. Derece eksi üçü gösteriyordu. O karlarla kaplı mahalleler arasında üç katlı kahverengi renklerinde bir ev vardı.O evde Alperen adında bir Polis yaşıyordu. Polis Meslek Yüksekokulu'ndan bir yıl önce yüksek derece ile mezun olmuştu. Başarılı bir öğrenciydi eğitim hayatı çok güzel geçmişti. Polis olmaya babasının sayesinde karar verdi. Babası Polisti. Küçüklükten beri ona hayran kalıyordu Alperen üniformasına hazırlanmasına silahına filan. Zaten Polis olmaya küçüklükten karar vermişti. Başka meslek düşünemiyordu. Hep Polis olmak istemişti.Polis olmaya kararlıydı.İstediği de oldu.Hırs yaptı çalıştı.Polis oldu.Sonra daha da hırs yapıp Cinayet şubeye geçti. Emeklerinin karşılığını aldı.

Sabah sekizde kalkıp hemen hazırlandı.Güzel bir şekilde giyindi.Pantolonunu gömleğini taktı ve mutfağa geçti.Kahvaltı sofrasını hazırlamaya başladı.Sonra güzel bir şekilde yemeğini yedi.Kahvaltısını etti.Sonra üstüne kabanını alıp yola çıktı. Hava baya soğuktu Alperen baya üşümüştü içi ısınsın diye bir dal sigara yaktı. Alperen Parliament Night Blue içiyordu. Onu yaktı ve yoluna devam etti. Sigarayı bırakmaya çalışıyordu Alperen. Sigaraya Lise birde on beş yaşındayken başlamıştı. Çevresinden de sigara içmeyen yoktu ki. Herkez sigara içiyordu. Lisede altı kişilik bir arkadaş grubu vardı. Onların altısı da sigara içiyordu. Alperen onlara çok özeniyordu. O ara başlamasa bile merkezde başladı. Çünkü Polislerin hepsi sigara içiyordu. İçmeyen Polis yoktu. Yolda hızlıca yürüyerek merkeze gitti.

Orda önce Emniyet Amiri Ali Karay'ın yanına uğrayıp tabancasını ve kimliğini aldı.Sonra amiri onu yeni ekiple tanıştırdı.Ekipteki arkadaşlarla bir bir tanıştı.Amiri Alperen'e yeni hırslı ortağı Selin'i tanıştırdı.Selin ekibe yeni katılmıştı.O da resmi ekiplerde bir yıl kalmıştı.

Kabus (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin